Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое браво е най-подходящо за студент?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    1.9D
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      па дизела точно е най-скъпото гориво... разбирам за вървене да се сравнява... става горе-долу, ама пък за пестене.....6 извънградско са ти 12 лв. 8 газ на 1,6 извънградско са ти 7.2 - кажи речи 5 лв разлика се пак.... в града 1.6- 13 газ: 12 лв грубо. дизела се съмнявам да се спре на 7, ама карай и 7 да е по 2 лв сам можеш да си сметнеш кое е по -изгодното.за дърпането на дизела еле в байр спор няма
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Хората са странни - колата не иска само бензин да и слагаш - иска поддръжка, иска застраховка, иска данък, преглед.... това все са неща, които се натрупват с времето. Моят съвет е - докато си студент - взе ми си малка кола, от нивото на Пунто, освен, разбира се, ако някой те издържа и няма нищо против да плаща и за колата. След като завършиш със студентството - купи си нещо по-голямо. Тези теории само със сипването на газчица през зимата няма как да минат. Това може да се случи само ако я имаш поне от 1 година и си я поддържам много добре, но и тогава не е абсолютно сигурно, че няма да се наложи да я правиш. То е хубаво да имаш много претенции, но когато джобът има последната дума - по-добре си преосмисли желанията. Иначе по-темата - какво ще вземеш зависи от моментното състояние на колата. Успехpakumba: Преди да се изкажеш пак за дизела, сметни колко пъти си я правил колата за последната 1 година и колко пъти си имал ядове с нея. Пресметни и какъв е шансът нещо по системата да се развали в сравнение с една дизелова кола. Само ще добавя, че по моят дизел за последната 1 година съм сменила маркучетата за обратната нафта и един сензор за общата сума от 56 лева. Като изключим сменените чаркове веднага след закупуването, това е единственото нещо, което съм правила за тази година.
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          па дизела точно е най-скъпото гориво... разбирам за вървене да се сравнява... става горе-долу, ама пък за пестене.....6 извънградско са ти 12 лв. 8 газ на 1,6 извънградско са ти 7.2 - кажи речи 5 лв разлика се пак.... в града 1.6- 13 газ: 12 лв грубо. дизела се съмнявам да се спре на 7, ама карай и 7 да е по 2 лв сам можеш да си сметнеш кое е по -изгодното.за дърпането на дизела еле в байр спор няма
          Къде пък дизелът е най-скъпото гориво? В момента е 1.84 лв.Тъст ми кара Пасат 3 - 1.8 90 коня на газ. В града му гори 15-16/100. Извън града не пада под 10/100. Сметни ги по съответната цена на газта. Моята кола гори 5.3/100 извън града и то с климатик. В града гори 8/100. В най-лютата зима на -15-20 градуса качва до 9/100. Сметни ги по 1.84 (не по 2 лева ). 1.9 JTD 105 на баща ми гори точно 5/100 извън града. При много кротко каране пада и под 5/100. В града твърдо му гори не повече от 7/100.Парите са горе-долу едни и същи - +/- лев-два. Не може да става никакво сравнение за начина, по който върви моята кола и колата на тъст ми. Хайде да не започваме спора бензин/газ/дизел. Излишно дълъг и банален е. Колегата сам ще си прецени. Аз просто му намекнах, че 1.9 JTD е според мен най-добрият вариант и държа на думите си.
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #20
            Моето предложение е да си вземе пича една Брава 1.9 чист дизел за 2.5 някъде може да се намери читава и да си свирка ... Всеки с мнението си, ама като погледна отстрани ... май е най практично
            Fiat Forum Bulgaria

            Прекаленият светец и богу не е драг !

            Коментар


              #21
              u`F`o написа:
              van_dal написа:
              Аз карам 1,8 браво с обикновенна газ. уредба 10 000км. никакви проблеми добър вървеж и нормален разход. ...
              Добре де, как така всички разправят "не може" а ти си караш без проблем? Ако е така то значи, че се спекулира с ГИ за да им се отвори пазара...
              Еми много съжелявам тогава за всички останали, но аз си се кефя на моята уредба за 500лв. BRC (Itali щото има и турски изпарители). Ей сега я засичах до СФ с климатик и подържане м/у 130-140км./ч. разход 10л./100км. скоро не съм я регулирал и не съм сменял въздушен филтър, но миналото лято ми даваше с около 1 л. надолу, а в града я поддържам около 11-12
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #22
                колега според мен 1.6 е най-добрия вариант но се пак ако имаш интерес имам браво 1.4/12в на цена 2200лв. нов внос :P

                Коментар


                  #23
                  Колега аз съм за бензиново браво и точно 1.8 двигателя!1-во Подлежи на обикновенна газификация.2-ро Има си мощност доста добра (по-добра от тази на 1.6).3-то Разхода ще е почти един и същ с този на 1.6.4-то Данъка е еднакъв (изключение прави 1.6 90 коня, но трудно се намира и цената е еднааааа).5-то Погледни в разделите за ремонти колко са 1.8-ците и колко 1.6-ците.А ако ще взимаш кола нов внос знаеш какво те чака. Пълно обслужване, регистраций, еко такси и прочие. Ако държиш да бъде бензиново браво - Препоръчвам ти Бравото на колежката от Пловдив. Мисля, че се пише evita. Много лачено за цена 3500. И май всичко му беше наред. Двигателя е 1.8. Абе лачена работа. А и е от Пловдив, прехвърлянето ще ти е 30 лв. Ако искаш дизелово браво имам 1.9 JTD нов внос, обявено е за продажба. Точно сега можем да измислим много добра цена за него!Поздрави и дано съм ти бил полезен!
                  MB 280 S W108 67' - pickUp
                  MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                  ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                  Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                  office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                  Коментар


                    #24
                    Колега за дизела за 1.84 по добре си мушни запален кибрит,щото това не е дизел като дизела,който трябва да сипваш.Има такава тема за дизела погледния,нашия хубав дизел от 2 лв се развнява на лошия в европейските страни,затова само от него.За колата ако има кой да ти дава пари вземаи браво 1,6.нЕ ЗАБРАВЯЙ ,колата си иска своето-ремонти поддръжка и части.Ако една кола се поддържа постоянно няма да ти излиза скъпо.Успех
                    "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
                    Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

                    Коментар


                      #25
                      ele написа:
                      ...То е хубаво да имаш много претенции, но когато джобът има последната дума - по-добре си преосмисли желанията. Иначе по-темата - какво ще вземеш зависи от моментното състояние на колата. Успех...
                      Ами да колега, общо взето слезнах по-надолу в желанието си, като реших да си взема кола, за да ме развозва и да ми върши работа, проблема е, че предполагам ако си взема 1,4 12в, ще го намразя... Изпреварването с такава кола си е истинско приключение, на пуснат климатик с газ... Абе веселба бе голям фън Като настъпи някой газта да се изгаври с тебе и си спрял... Щото с тоя стар форд, много често ми се правят на бързи и яростни и избеснявам... ... и за съжаление няма какво да направя... Аз тръгвам да ги изпреварвам, щото карат със 70се и те ми се настъпват и ми се хилят А срещу мен коли !? Емиии.... чисто самоубииство си е да си зема такава кола... Иначе за батъла дизел-газ-бензин... 1.9 JTD върви прилично да, ама ся като станат горивата по 3кинта ко прайм? Мен това ме притеснява... на 1.84 иди-дойди, ама като станат пак по 2,50 бензина и 2,60 дизела газта пак ще е на половина... Пък и за вървежа, ако решиш да се правиш на бърз винаги можеш да цъкнеш бензин...
                      cenitel написа:
                      Вземаш с най-евтината поддръжка и по-слабото,че ви е студентите сте млади и буйни и е по-добре бавано и сигурно отколкото ............внимавай с по пътищата.
                      е точно от тая гледна точка безопасност, предпочим да НЕ е 1,4 12в.
                      gantcho написа:
                      ...Тъст ми кара Пасат 3 - 1.8 90 коня на газ. В града му гори 15-16/100. Извън града не пада под 10/100. Сметни ги по съответната цена на газта.
                      Според мен има голяма разлика между Пасат 3 ’91-’92 и Браво ’96-’97 ? Пасата е доста по-тежък, даже е моноинжекция. При пълната инжекция ако е с газов инжекцион, до колкото знам колата върви колкото и на бензин. Вярно, че излиза 1000лв ГИ, ама тва е отделна тема... Може би трябва да попрегледам и за дизеловите варианти... При 1,4 двигателя съм без разходите за ГИ -600 и -100лв за данък. При дизеловият вариант който и да е, съм "-" каквито и да е пари за газ, но мисля, по-скъпи ремонти (не съм карал дизел и нямам голяма представа как върви поддръжката на дизел). За турбо 100 коньовия дизел и дума да не става. Common Rail-а до колкото съм чувал е доста добър на фиат и го използват Ford...

                      Коментар


                        #26
                        не съм карал 1.4 ма наистина ли са толкова малко 82 коня на тва купе ми е интересно?

                        Коментар


                          #27
                          cenitel написа:
                          Колега за дизела за 1.84 по добре си мушни запален кибрит,щото това не е дизел като дизела,който трябва да сипваш.Има такава тема за дизела погледния,нашия хубав дизел от 2 лв се развнява на лошия в европейските страни,затова само от него.За колата ако има кой да ти дава пари вземаи браво 1,6.нЕ ЗАБРАВЯЙ ,колата си иска своето-ремонти поддръжка и части.Ако една кола се поддържа постоянно няма да ти излиза скъпо.Успех
                          То пък щото бензина много хубав,или газта ни е много хубава... В момента бензина е към 2 лева а дизела е 1.8 и нещо.Лятото дойде.Не си мислете че нафтата ще я вдигнат,а бензина и така обичаната автогаз за българина ще намалеят ... Плюс това газта ебава ма**та на двигателя.
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #28
                            Сега за това което аз съм карал... че не е тип-топ състояние - не е. Купено е преди година и половина майче и тогава беше 3300, вярно от познат на братовчедите, но все пак сметни, че преди 2 години е като да си купя сега такова за 1800лв - едно от най-евтините на пазара... Тъй че точно този автомобил, може да не е запазен, въпреки, че не съм чул да имат проблеми с него (нищо сериозно имам в предвид)... А колегата ele май ще се окаже прав... (Сигурно щото не е на 20 години и мисли логично ) Така и така, това НЕ е колата за която съм си мечтал- поне да си свърши работата- да ми излиза евтино... -700лв си е доста пара. А ако си взема по-мощно било то и 1,6... не само, че ще дам -700лв първият път, аз ще си го ръчкам...

                            Коментар


                              #29
                              Princo написа:
                              ....Плюс това газта ебава ма**та на двигателя.
                              Става въпрос, по план график една кола, която да ме изкара още 2 до 4 години, ако всичко е точно Мисля, че това не е кой знае колко дълго

                              Коментар


                                #30
                                u`F`o написа:
                                Princo написа:
                                ....Плюс това газта ебава ма**та на двигателя.
                                Става въпрос, по план график една кола, която да ме изкара още 2 до 4 години, ако всичко е точно Мисля, че това не е кой знае колко дълго
                                Еми взимай тогава 1.8 и слагай газ П.П Между другото е колежката ele
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X