Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Който разбира да каже...
Collapse
X
-
Toчно обратното,търпя чуждо мнение,но си изказвам и моето.И когато ми зададът въпрос ЗАЩО,се чувствам задължен да отговоря.А това че отговора не се харесва на някого това не е мой проблем.Повярвай ми,на много други се харесва. Не могат всички да бъдат на едно мнение по един въпрос.naskobg написа:Колега, струва ми се, че ти не търпиш чуждите мнения. И между другото оспами на човека темата с твоите безкрайни спорове.Stefan Hadjov написа:Защото:1.Аз мисля че във форума сме нормални хора с нормални автомобили,а не състезатели.2.Защото състезателните филтри нямат нищо общо с тези които се цитират във форума,освен на външен вид.3.Защото при състезателните автомобили не се държи сметка за износване,запрашеност,коефициент на пречистване на филтъра и т.н.Там се търси победа на всяка цена независимо с цената на какво.4.Защото при сериините коли се държи основно на добро почистване на въздуха,за постигане на дълъг живот на двигателя,а не да се задават въпроси защо двигателя ми започна да харчи масло.5.Защото състезателя може да си позволи на всяко състезание да е с нов двигател,но обикновения човек не може.6.Защото книжния филтър е от специална материя и неговата площ е пъти по голяма от тази на псевдоспортните,които се продават у нас.И резултатите за нарастване на мощноста са заблуждаващи.7.И всеки може да си тури какъвто иска филтър в крайна сметка,а може и без филтър да кара.И да обяви колко % му е нараснала мощноста,защото го е прочел в някакви си рекламни материяли.Но това е далеч от истината. Да изброявам ли още,мога и до 17,но повече не заслужаваш.vsd написа:Като си решил да си излагаш мнението, кажи ми защо във всякакви ралита, състезания и т.н. не използват традиционните хартиени филтри.
Коментар
-
Стефан Хаджов е абсолютно прав във всичко, което казва! Особено ако погледнем снимката отново от първата страница ще видим, че филтърът е поставен в кутията ( оригиналната ), което допълнително намалява площта му. Може да се обзаложим и да видим резултата след месец употреба, когато видим, че отгоре е силно запрашен, а отдолу почти не. Не виждам защо спорите с/у физичните закони ( не случайно са "закони" все пак, явно не се променят както и на който му изнася ). Другото особено гадно при този тип филтри е звукът. Не виждам логика защо бученето и гърмежите трябва да се чуват от към двигателната част?! Филтърната кутия не е създадена само, за да се помести филтъра там. Има ролята на заглушител! Вдигането на мощност също е мит. За справка може да използвате темата на колегата, който със снимков материал беше показал как се е опитал да нагнети въздух в двигателя чрез съкръщаване на пътищата на въздуха и използването на максимално тръби без извивки. Въздухът от своя страна навлизаше през тръба, изкарана директно отпред пред бронята и с много по-голям диаметър... Имаше ефект - 1 секунда беше по-бърза според предварителни замервания. Та вместо да си трошите пръстите по клавиатурите хващайте хронометъра и отивайте някъде да засичате с този филтър и с оригиналния. И половин секунда няма да има разлика ( говорим в положителен аспект; в отрицателен може и да има ) !!! Особено така поставен!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар