stenli написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Който разбира да каже...
Collapse
X
-
-
stenli написа:Stefan Hadjov написа:Стига със заблуди колега.Колкото и студен въздух да вкараш във филтъра/ако ще и -30 градуса/-Ламбда винаги е =1.А а ко не си разбрал,че РАЗЛИКАТА В ТЕГЛОТО НА ЕДИН АВТОМОБИЛ НЕ ПРОМЕНЯ СПИРАЧНИЯ МУ ПЪТ,е жалко че четеш този форум.Значи,че нищо не е в състояние да ти влезе в главата.Някои хора не подозират и са доволни,че живеят в заблуди.fiat coupe 2.0 16V
Коментар
-
kiler_4o написа:Stefan Hadjov написа:Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.fiat coupe 2.0 16V
Коментар
-
stenli написа:Интеркулер се използва и при бензиновите мотори с турбо. И колкото е по голям е толкова по голяма мощност се постига даже в състезателните автомобили има специална система за моментно допълнително охлаждане на интеркулера с вода.
Коментар
-
mnpenchev
Сега последно, да разбирам ли, че ако сменя генерацията, изкъртя катализатора и сложа спортен филтър, ще докарам 1-5 коня на магарето ?
Коментар
-
mnpenchev
Stefan Hadjov написа:Колега би ли обяснил как трябва да се изолира филтъра ,че да взема само студен въздух.Това е хубав въпрос и аз задавам същия.По добра изолация от фабричното решение трудно си представям.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Колега би ли обяснил как трябва да се изолира филтъра ,че да взема само студен въздух.Това е хубав въпрос и аз задавам същия.По добра изолация от фабричното решение трудно си представям.
Коментар
-
Re: Който разбира да каже...
On3Love написа:Така Колеги от няколко дни се води спор дали спортния филтър вдига мощността на Двигателя и всеки казва нещо различно кажете вие сега дали е така или не. За рожденния си ден получих най-добрия наличен филтър за 1.6 които имаше е Стара Загора от Макси Тунинг, и затова ви питам ...Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
са нищо не разбрах ама тва си е мои проблем бащата кара Пасат 1.8i G60 и е случи така че Интерколера гръмна (не питаите) колата не беше същата без него (беше 1 седмица изолиран) G60 пак си вкарваше въздух ама колата се едно беше с закачено рамарке. Та маи туи чудо Интерколеро дига мощноста.А за студен въздух Пасатката са и турили тръбата горе високо под самия капак като струи въздухШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
kiler_4o написа:Stefan Hadjov написа:Колега би ли обяснил как трябва да се изолира филтъра ,че да взема само студен въздух.Това е хубав въпрос и аз задавам същия.По добра изолация от фабричното решение трудно си представям.fiat coupe 2.0 16V
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:stenli написа:Интеркулер се използва и при бензиновите мотори с турбо. И колкото е по голям е толкова по голяма мощност се постига даже в състезателните автомобили има специална система за моментно допълнително охлаждане на интеркулера с вода.
Коментар
-
@stenliКолега,ето от къде тръгна спора за бедна и богата смес.Като се проточи в излишни обяснения си забравил началото на темата. Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес. Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг. Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на ПО-БЕДНА горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.
Коментар
-
Та да обобщя, че ме болят пръстите вече - повече въздух в един изправен двигател се равнява на повече мощност. Колегата Immortal е допуснал грешка с това че според него сместа ще е по-бедна, ако всичко е наред при горивната система тя ще подаде и повече количество гориво /за кой ли път го пиша/ и разсъждения, че филтър който пуска повече въздух /спортен филтър/ няма да повдигне мощността макар и с малко или напротив ще я понижи нямат никаква логика. Сега надявам се че съм ясен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар