Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Който разбира да каже...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Stefan Hadjov написа:
    ........При частичен дросел процесите са други.Имаме ограничаване на засмука ната горивовъздушна смес,независимо,че може да е в повече.......??
    Аз не коментирам какви са процесите при частично отворен дросел, а сравнявам моментите в които при едно и също положение на дросела (било то и частично отворен) постъпва различно количество въздух в двигателя. А това в случая би се дължало именно на намаленото съпротивление, при преминаване на въздуха през въздушния филтър.
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #47
      Korun написа:
      Stefan Hadjov написа:
      ........При частичен дросел процесите са други.Имаме ограничаване на засмука ната горивовъздушна смес,независимо,че може да е в повече.......??
      Аз не коментирам какви са процесите при частично отворен дросел, а сравнявам моментите в които при едно и също положение на дросела (било то и частично отворен) постъпва различно количество въздух в двигателя. А това в случая би се дължало именно на намаленото съпротивление, при преминаване на въздуха през въздушния филтър.
      Абе както и да разглеждаш положението на дросела в края на краищата ползата от спортния филтър е чисто психологическа в резултат на променения звук,и на това точно разчитат производителите на тази глупост.Да не говорим за мръсотията която влиза в двигателя.Ако имаше полза от това недоразумение всички фирми щяха да го слагат,а нямаше да го продават само за шарани.

      Коментар


        #48
        По същата логика можеш да кажеш и че ако има полза от турбина, всички производители щяха да слагат. Полза има, но не всички слагат, нали ?

        Коментар


          #49
          ogi28b написа:
          По същата логика можеш да кажеш и че ако има полза от турбина, всички производители щяха да слагат. Полза има, но не всички слагат, нали ?
          Сравнението ти е крайно неподходящо,защото от турбина има полза и който иска да я ползва я слага.Но от спортен филтър понеже няма никаква полза никой производител не го слага.Само мераклиите-шарани си го слагат.Производителите на двигатели си държът на качеството и няма никога да си износват двигателите заради някакъв си гаден звук.А будали за спортни филтри,добавки разни и тунингизмишльотини колко искаш.Като има будали,защо да няма тарикати.

          Коментар


            #50
            Stefan Hadjov написа:
            ogi28b написа:
            По същата логика можеш да кажеш и че ако има полза от турбина, всички производители щяха да слагат. Полза има, но не всички слагат, нали ?
            Сравнението ти е крайно неподходящо,защото от турбина има полза и който иска да я ползва я слага.Но от спортен филтър понеже няма никаква полза никой производител не го слага.Само мераклиите-шарани си го слагат.Производителите на двигатели си държът на качеството и няма никога да си износват двигателите заради някакъв си гаден звук.А будали за спортни филтри,добавки разни и тунингизмишльотини колко искаш.Като има будали,защо да няма тарикати.
            Колега, до колкото долавям тунинга за теб е измишльотина. Като чета какво пишеш се наясно с някой неща. Я да те питам тагава, с какво КПД работи примерно дизела? Е защо да не го вдигнем малко с разни "измишльотини"?

            Коментар


              #51
              naskobg написа:
              Stefan Hadjov написа:
              ogi28b написа:
              По същата логика можеш да кажеш и че ако има полза от турбина, всички производители щяха да слагат. Полза има, но не всички слагат, нали ?
              Сравнението ти е крайно неподходящо,защото от турбина има полза и който иска да я ползва я слага.Но от спортен филтър понеже няма никаква полза никой производител не го слага.Само мераклиите-шарани си го слагат.Производителите на двигатели си държът на качеството и няма никога да си износват двигателите заради някакъв си гаден звук.А будали за спортни филтри,добавки разни и тунингизмишльотини колко искаш.Като има будали,защо да няма тарикати.
              Колега, до колкото долавям тунинга за теб е измишльотина. Като чета какво пишеш се наясно с някой неща. Я да те питам тагава, с какво КПД работи примерно дизела? Е защо да не го вдигнем малко с разни "измишльотини"?
              С измишльотини разбира се че няма да можеш да вдигнеш КПД-то.Но ако напишеш формулата за КПД на един ДВГ ще ти стане ясно с какво можеш да го вдигнеш/за КПД-то става въпрос,не за друго/

              Коментар


                #52
                Stefan Hadjov написа:
                naskobg написа:
                Stefan Hadjov написа:
                ogi28b написа:
                По същата логика можеш да кажеш и че ако има полза от турбина, всички производители щяха да слагат. Полза има, но не всички слагат, нали ?
                Сравнението ти е крайно неподходящо,защото от турбина има полза и който иска да я ползва я слага.Но от спортен филтър понеже няма никаква полза никой производител не го слага.Само мераклиите-шарани си го слагат.Производителите на двигатели си държът на качеството и няма никога да си износват двигателите заради някакъв си гаден звук.А будали за спортни филтри,добавки разни и тунингизмишльотини колко искаш.Като има будали,защо да няма тарикати.
                Колега, до колкото долавям тунинга за теб е измишльотина. Като чета какво пишеш се наясно с някой неща. Я да те питам тагава, с какво КПД работи примерно дизела? Е защо да не го вдигнем малко с разни "измишльотини"?
                С измишльотини разбира се че няма да можеш да вдигнеш КПД-то.Но ако напишеш формулата за КПД на един ДВГ ще ти стане ясно с какво можеш да го вдигнеш/за КПД-то става въпрос,не за друго/
                Колега, първата ми професия е монтьор на ДВГ, така че ми е ясно. Не знам на теб нали толкова точно ти е ясно. А да те видя сега къде се губи. С формули. :DPS: Не е дезел, но едно време правихме дефорсаж. Чувал ли си какво е?

                Коментар


                  #53
                  naskobg написа:
                  Колега, първата ми професия е монтьор на ДВГ, така че ми е ясно. Не знам на теб нали толкова точно ти е ясно. А да те видя сега къде се губи. С формули. :DPS: Не е дезел, но едно време правихме дефорсаж. Чувал ли си какво е?
                  Ами то ако на монтьорите им беше много ясно,то този форум може би нямаше да съществува.Не виждаш ли колегите какви ядове берът от знаещи монтьори.

                  Коментар


                    #54
                    Така е, и от знаещи съветници.

                    Коментар


                      #55
                      Stefan Hadjov написа:
                      Korun написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      ........При частичен дросел процесите са други.Имаме ограничаване на засмука ната горивовъздушна смес,независимо,че може да е в повече.......??
                      Аз не коментирам какви са процесите при частично отворен дросел, а сравнявам моментите в които при едно и също положение на дросела (било то и частично отворен) постъпва различно количество въздух в двигателя. А това в случая би се дължало именно на намаленото съпротивление, при преминаване на въздуха през въздушния филтър.
                      Абе както и да разглеждаш положението на дросела в края на краищата ползата от спортния филтър е чисто психологическа в резултат на променения звук,и на това точно разчитат производителите на тази глупост.Да не говорим за мръсотията която влиза в двигателя.Ако имаше полза от това недоразумение всички фирми щяха да го слагат,а нямаше да го продават само за шарани.
                      Колега, ти си ги казал двете причини поради които тази "глупост" не се монтира серийно:1. ДВГ на един автомобил трябва да покрива определени норми за шум (сам казваш че тоя филтър е източник на такъв).2. Увеличената пропускливост повишава риска от попадане на по-едри частици в цилиндрите на двигателя, а от там значително намалява моторесурса му.Но каквато и да е истината около това "недоразумение", очевидно не е възможно да бъдеш убеден в предимствата му (съдейки от последния ти пост). За сметка на това аз пък не отричам недостатъците му, но това не означава, че всеки който е поставил такава "анджаклама" на двигателя си е лапнишаран за какъвто ти искара колегата, пуснал темата. Лека вечер!
                      Настоящата - Ford Focus ST
                      Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                      Франкенщайн - R.I.P.
                      Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                      Коментар


                        #56
                        Korun написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Korun написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        ........При частичен дросел процесите са други.Имаме ограничаване на засмука ната горивовъздушна смес,независимо,че може да е в повече.......??
                        Аз не коментирам какви са процесите при частично отворен дросел, а сравнявам моментите в които при едно и също положение на дросела (било то и частично отворен) постъпва различно количество въздух в двигателя. А това в случая би се дължало именно на намаленото съпротивление, при преминаване на въздуха през въздушния филтър.
                        Абе както и да разглеждаш положението на дросела в края на краищата ползата от спортния филтър е чисто психологическа в резултат на променения звук,и на това точно разчитат производителите на тази глупост.Да не говорим за мръсотията която влиза в двигателя.Ако имаше полза от това недоразумение всички фирми щяха да го слагат,а нямаше да го продават само за шарани.
                        Колега, ти си ги казал двете причини поради които тази "глупост" не се монтира серийно:1. ДВГ на един автомобил трябва да покрива определени норми за шум (сам казваш че тоя филтър е източник на такъв).2. Увеличената пропускливост повишава риска от попадане на по-едри частици в цилиндрите на двигателя, а от там значително намалява моторесурса му.Но каквато и да е истината около това "недоразумение", очевидно не е възможно да бъдеш убеден в предимствата му (съдейки от последния ти пост). За сметка на това аз пък не отричам недостатъците му, но това не означава, че всеки който е поставил такава "анджаклама" на двигателя си е лапнишаран за какъвто ти искара колегата, пуснал темата. Лека вечер!
                        Аз излагам мое мнение по въпроса и никий не е задължен да се съобразява с него.За това не виждам за какво се ясосваш.Всеки е в правото си да слага на колата си каквото поиска.Не отричай правото всеки да си има собствено мнение по който и да е въпрос.Това,че то се отличава от други не е беда.Поздрави.

                        Коментар


                          #57
                          Stefan Hadjov написа:
                          Да не говорим за мръсотията която влиза в двигателя.Ако имаше полза от това недоразумение всички фирми щяха да го слагат,а нямаше да го продават само за шарани.
                          Ти кога ще спреш да пишеш небивалици. Колко скапани двигателя си видял заради спортния филтър. На живо виждал ли си изобщо такъв филтър. Ако производителите слагаха всичко което е по-добро от сериино вгражданото, коли те ни щяха да са 10 пъти по-здрави. Това е най-тъпия и безмислен довод. Те тея производители да не са богове бе? Никой няма да почне да слага такъв филтър сериино, защото е по-труден за обслужване, а и оскъпява цената на автомобила.И стига с тази мръсотия дето влиза в двигателя. Защо не ми обясниш причината поради която този тип филтри не пречистват въздуха. Карал ли си такъв филтър че да твърдиш така смело че не чисти. Аз карам такъв филтър от повече от 30000 км. и твърдя че чисти ПЕРФЕКТНО, защото съм си отварял въздухопроводите и знам че са идеално ЧИСТИ.Защо във Инди Кар използват само K&N.Да не си мислиш че в рали шампионата карат с хартиени филтри.Защо през 2000, 2001 и 2002 Пежо 206 кара с Green Filter?Защо Субарото на Петер Золберг кара през 2003 и 2004 година с Green Filter?Защо филтри на Pipercross се ползват в WTCC, BTCC, HKTC и Formula 1?Защо Power Filter работят със Suzuki за WRC?Защо миналата година Ferrari и McLaren-Mercedes караха с BMC Air Filters?Да продължавам ли?Има ли изобщо някъде освен колите в магазина да ползват хартиени филтри?Изглежда от марките от WRC са лапнишарани и се занимават с глупости, защото на Хаджов му се струва глупост "спортния" филтър.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #58
                            Аз излагам мое мнение по въпроса и никий не е задължен да се съобразява с него.За това не виждам за какво се ядосваш.Всеки е в правото си да слага на колата си каквото поиска.Не отричай правото всеки да си има собствено мнение по който и да е въпрос.Това,че то се отличава от други не е беда.

                            Коментар


                              #59
                              Хубаво си излагай твоето мнение, но не обиждай с лапнишарани, други шарани, пренебрежение и т.н. И не се изказвай толкова вещо по теми за които изглежда не разбираш.Като си решил да си излагаш мнението, кажи ми защо във всякакви ралита, състезания и т.н. не използват традиционните хартиени филтри.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #60
                                vsd написа:
                                Като си решил да си излагаш мнението, кажи ми защо във всякакви ралита, състезания и т.н. не използват традиционните хартиени филтри.
                                Защото:1.Аз мисля че във форума сме нормални хора с нормални автомобили,а не състезатели.2.Защото състезателните филтри нямат нищо общо с тези които се цитират във форума,освен на външен вид.3.Защото при състезателните автомобили не се държи сметка за износване,запрашеност,коефициент на пречистване на филтъра и т.н.Там се търси победа на всяка цена независимо с цената на какво.4.Защото при сериините коли се държи основно на добро почистване на въздуха,за постигане на дълъг живот на двигателя,а не да се задават въпроси защо двигателя ми започна да харчи масло.5.Защото състезателя може да си позволи на всяко състезание да е с нов двигател,но обикновения човек не може.6.Защото книжния филтър е от специална материя и неговата площ е пъти по голяма от тази на псевдоспортните,които се продават у нас.И резултатите за нарастване на мощноста са заблуждаващи.7.И всеки може да си тури какъвто иска филтър в крайна сметка,а може и без филтър да кара.И да обяви колко % му е нараснала мощноста,защото го е прочел в някакви си рекламни материяли.Но това е далеч от истината. Да изброявам ли още,мога и до 17,но повече не заслужаваш.

                                Коментар

                                Working...
                                X