Така Колеги от няколко дни се води спор дали спортния филтър вдига мощността на Двигателя и всеки казва нещо различно кажете вие сега дали е така или не. За рожденния си ден получих най-добрия наличен филтър за 1.6 които имаше е Стара Загора от Макси Тунинг, и затова ви питам ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Който разбира да каже...
Collapse
X
-
Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
Естествено е че така ще пише.Иначе как ще го накарат да си го купи.Аз съм срещал да пише,че даже намалява разхода на гориво.Абе нещо като Ремап-работата,или хапчетата за ослабване-за една седмица 4 кгр.Huku написа:Един приятел си купи оригинален К&Н и на него си пише гарантирано вдигане на мощността с 3-5 к.с. Колко е вярно незнам
Коментар
-
Да, а разликата в теглото на един автомобил не променя спирачния му път...За МАП-сензор-а - наистина има същата функция - измерва налягането и изчислява колко гориво да "пусне"...въпреки това - ако искаш сложи един качествен филтър, изолирай го да не взима топъл въздух, а само студен и ако пак продължаваш да твърдиш същото - не знам... Без значение дали е Replacement или конус - особено ако е качествен - ще усетиш разлика и то доста добре... В звука наистина има разлика, но само при конусите, предполагам, че неговия е такъв...Не случайно K&N струват толкова, въпреки че от тестове които съм гледал - те не са най-добрите откъм качество (пропускат някои фини частици, които една от другите марки не пропускаше)... И не случайно K&N примерно хвърлят толкова пари за разработка на определен материал, от който са направени филтрите им, за да имат минимално съпротивление и максимална непропускливост за боклуците...А към колегата - Колега, сложи го (даже като гледам снимките явно си го сложил) - само направи така, че със сигурност да взима само студен въздух и няма да съжаляваш... Освен готиния звук (който при теб ще е най-голямата разлика) ще усетиш, че колата има повече мощност и в ниските обороти и се усеща разлика в ускорението...Stefan Hadjov написа:Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
Стига със заблуди колега.Колкото и студен въздух да вкараш във филтъра/ако ще и -30 градуса/-Ламбда винаги е =1.А а ко не си разбрал,че РАЗЛИКАТА В ТЕГЛОТО НА ЕДИН АВТОМОБИЛ НЕ ПРОМЕНЯ СПИРАЧНИЯ МУ ПЪТ,е жалко че четеш този форум.Значи,че нищо не е в състояние да ти влезе в главата.Някои хора не подозират и са доволни,че живеят в заблуди.kiler_4o написа:Да, а разликата в теглото на един автомобил не променя спирачния му път...За МАП-сензор-а - наистина има същата функция - измерва налягането и изчислява колко гориво да "пусне"...въпреки това - ако искаш сложи един качествен филтър, изолирай го да не взима топъл въздух, а само студен и ако пак продължаваш да твърдиш същото - не знам... Без значение дали е Replacement или конус - особено ако е качествен - ще усетиш разлика и то доста добре... В звука наистина има разлика, но само при конусите, предполагам, че неговия е такъв...Не случайно K&N струват толкова, въпреки че от тестове които съм гледал - те не са най-добрите откъм качество (пропускат някои фини частици, които една от другите марки не пропускаше)... И не случайно K&N примерно хвърлят толкова пари за разработка на определен материал, от който са направени филтрите им, за да имат минимално съпротивление и максимална непропускливост за боклуците...А към колегата - Колега, сложи го (даже като гледам снимките явно си го сложил) - само направи така, че със сигурност да взима само студен въздух и няма да съжаляваш... Освен готиния звук (който при теб ще е най-голямата разлика) ще усетиш, че колата има повече мощност и в ниските обороти и се усеща разлика в ускорението...Stefan Hadjov написа:Вдига мощноста с 0%,а може и да я намали.Усеща се забележимо,чисто психологически заради гадния звук.Дължи се на по-малкото количество въздъх,което влиза в двигателя,защото разгънатата площ на оргиналния филтър е по голяма от тази недомислица.Съпротивлението му е по-голямо заради по-малката площ.Измерете и ще се убедите.Изключено е двигателя да работи на по-бедна горивна смес,защото има Лзмбда-сонда,която в рамките на милисекунди прави корекция за Ламбда=1.Какъвто и филтър да туриш-Ламбда винаги е 1/даже и запушен/.Точно това е смисъла и да се поставя.Някъде срешнах,че 1,6 нямал дебитомер.Има МАП-сензор,лойто има абсолютно същата функция като дебитомерите.Още ли не сте се уверили,че това са артикули за шарани-мераклии с излишни пари.Immortal написа:Вдига леко мощността, с до 3-5%. Усеща се забележимо. Дължи се на по-голямото количество въздух, което влиза в двигателя (следствие на по-малкото съпротиление). Двигателя разботи на леко обеднена смес.Общо взето има смисъл, но както казва и адаша по-горе, много по-важни са други неща, ако ще се прави тунинг.
Коментар
-
Колега с това твое твърдение обезмисляш използването на интеркулера, а доста производители го ползват и сигурно има защо. Тегловното отношение на въздух и гориво при ламбда 1 е около 14 към 1. Двигателя при пълнене на цилиндъра винаги поема едно и също обемно количество въздух, когато този въздух е по-студен по законите на физиката той е по-тежък и за да се постигне ламбда 1 съответно ще трябва повече количество гориво. Щом имаме повече количество гориво при оптимална горивна смес следва и по-голяма мощност. Сигурно не случайно се монтира и датчик за температурата на входящия въздух в двигателя.Stefan Hadjov написа:Стига със заблуди колега.Колкото и студен въздух да вкараш във филтъра/ако ще и -30 градуса/-Ламбда винаги е =1.А а ко не си разбрал,че РАЗЛИКАТА В ТЕГЛОТО НА ЕДИН АВТОМОБИЛ НЕ ПРОМЕНЯ СПИРАЧНИЯ МУ ПЪТ,е жалко че четеш този форум.Значи,че нищо не е в състояние да ти влезе в главата.Някои хора не подозират и са доволни,че живеят в заблуди.
Коментар
Реклама
Collapse


Но се сещаш че се от някъде тряя да се почне 



Коментар