ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ пак ни погва за фаровете
Collapse
X
-
Не разбрах, съгласна ли си че дневните светлини помагат или не, или просто искаш доказателство. А доказателства колко искаш. Гугъл е мнооого щедър, ето само един линк за пример -> Експерименти в Австрия за периода 1987-1993г.Излиза че ПТП-тата, които стават при ляв завой (а те са доста), са намалели с 34%
. Освен това и сам, съм изпитал ползата от дневните светлини. Примерно забелязвам движещите се срещу мен с фарове в далечината, доста по-рано от тези без пуснати фарове.
-
За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!Princo написа:Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.
Няма начин да няма начин!

Коментар
-
Nikiolce, първо, числото, което си дал(а) се отнася за Дания, а не за Австрия, и второ, статистиката, ако можем да наречем така дадената статия, в цифри мълчи за ПТП с пешеходци и велосипедисти. Карането на фарове денем е опасно именно за тях, освен това произшествията почти винаги са с телесна повреда, защото този тип участници в движението са много по-уязвими. Глупаво е да пазим ламарините при левите завои, а да бутаме пешеходците под колелата на камионите. Освен това, смятам, че не е уместно да ползваме статистика от скандинавските държави, за да правим аналогии в България.
Коментар
-
Ако автомобилът има специално пригодени дневни светлини които имат широка диаграма на излъчване то има смисъл.Поне не пречат защото са изградени със светодиоди и са икономични.Никой не може да ме убеди, че моите лупи за късите имат някакъв ефект през деня. Те просто не се забелязват че светят понеже са регулирани и не заслепяват. Ако се загледа човек в колата габаритите ми светят по силно.
Коментар
-
Дай една основателна причина срещу халогените ...nikolovvd написа:За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!Princo написа:Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Много сте ми интересни с тези халогени.Първо са забранени,защото това са фарове за мъгла.Второ заслепяват много гадно,а мен ме дразнят и през деня, а за през нощта просто не знам колко майки ги е сърбял носа,че ги споменавам.Princo написа:Дай една основателна причина срещу халогените ...nikolovvd написа:За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!Princo написа:Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.

Коментар
-
Правилно регулираните фарове за мъгла просто няма как да заслепяват.Те трябва да светят на 3 м пред колата.Друг е въпроса, че никой не си прави труда да си регулира фаровете.П.П. Аз не карам на фарове за мъгла, а само на къси. Просто коментирам.А от няколко дена оборудвах Бравото със крушки на габаритите, от ония дългите, с 24 ярки светодиода на тях.Светят почти колкото къси светлини - спокойно на тях може да се кара като на дневни светлини, особено ако сте с ксенон.Ще направя снимка да ви покажа как светят.Всъщност ги взех за Капата, ама не станаха - не огледах предварително фара, а при него габаритите са по-особени.bobizdr написа:Много сте ми интересни с тези халогени.Първо са забранени,защото това са фарове за мъгла.Второ заслепяват много гадно,а мен ме дразнят и през деня, а за през нощта просто не знам колко майки ги е сърбял носа,че ги споменавам.
Коментар
-
И каква е разликата с оригиналната схема? Че то при мене фабрично си е така. Даваш контакт- светват, гасиш- гаснат, без да се занимаваш да въртиш копчета.Tornado написа:Моите вече се палят автоматично със завъртане на стартера и гаснат като загася.За 5 минути работа с 50 см. проводник.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Това ще ми бъде интересно да го видя... гледаме ги в ибея с колегата тия и се чудим дали ще са добре за през деня да се кара с такива.На служебната кола габаритите са непосредственно до крушките за фаровете( Н4 ли какви се водеха) и са на рефлектор та си мисля, че ако светят що годе силно ще мяза на къси.Иначе фиата откакто съм с ксенон много рядко пускам халогените ( въпреки че са нагласени както Имортала каза- на 2-3 метра да светят пред колата) само когато найстина има мъгла и то гъста.Преди като бях с обикновенни крушки карах с включени халогени ако е мокро или супер тъмно( без луна) но никога не са ми пресветквали че им карам с халогени насреща...Immortal написа:А от няколко дена оборудвах Бравото със крушки на габаритите, от ония дългите, с 24 ярки светодиода на тях.Светят почти колкото къси светлини - спокойно на тях може да се кара като на дневни светлини, особено ако сте с ксенон.
PS: ксенона е зад лупа а не както е модерно на рефлектор да се сложи ксенон и да свети като прожектор да ослепяват хората насреща.... На халогените и дългите понеже са рефлекторни съм с обикновенни крушки осрам, които светят жълто-бяло. Което пък е още по-добре за мъгла.
Коментар
-
Колеги съгласен съм , че тряя да се пускат през деня, и че е по добре не само зимата, а въобще!НО.....КАТЕГОРИЧНО НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА МИ ПОСТАВЯТ ГЛОБА ЗА ТВА , ЧЕ НЕ МИ БИЛИ РЕГУЛИРАНЕ ФАРОВЕТЕ В СЕРВИЗ НА СТЕНД
Не е проблема 10-те лева за сервиз, проблема е, че според стенда фаровете са прекалено ниски, ПРЕКАЛЕНО. Аз тръгнах един ден да си ги прая, и трябваше да ходя до софия, и минах стенда и тръгнах 8чеса вечерта, след като се стъмни на повече от 3 метра не виждах нищоооооооооооооооооооооооооо
пуснах дълги, дори не ми светкаха колите срещу мене , представете си според стенда колко трябва да свалим фаровете.А дори с най ниските фарове да си, пак пречат, винаги са пречили на очите и винаги ще пречат докато не сложат всички лупи, да не говорим на дъжд колко пречат отсрещните фарове нормалните без лупи. Като са толкова ербапи да спазваме височината , която определя стенда , да осигорят лупи на шофиорите и всичко ще е ок. За това колеги който му се занимава да не слага ксенони преди да е сложил по една лупа щото ксенона без лупа още повече мачка очите
Та преди да стигна до софия, спирах 3 пъти да ги дигам тия фарове, просто ужасно регулирани според мене, а според тях тва е нормата. ДА ОБАЧЕ нормата е на много места да е осветено , а то не е
Аз немога да разбера едно нещо - защо пунто 1999-2003 го направиха с такива хубави фарове , които позволяваха ксенон, който не пречи на другите, а по новите модели пънто се върнаха към рефлекторите
Казах го и пак го казвам, вместо да имат толко много полицаи, в тая полицейска държава, да вземат да махнат малко и да дарят лупи на хората
Коментар
-
Дори да ти присветне някой, да не вземеш да ги изгасиш? Просто е безпредметно да се присветва. Отговорът е обратно присветване и нищо повече. Затова вече присветвам само на такива, които очевидно са на дълги. Срещу тия дето карат с фарове за мъгла при ясно време, както и с ксенон на зле регулиран рефлектор - спасение няма.Insane написа:Преди като бях с обикновенни крушки карах с включени халогени ако е мокро или супер тъмно( без луна) но никога не са ми пресветквали че им карам с халогени насреща...
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар