добре де, какво значение има технологичното развитие, очевидно дизелите имат нужда от такова. много важно каква била и как се казва системата на впръскване, важен е крайния резултат/ за обикновен потребител като нас/, а той е динамика, разход, цени на потдръжка и т.н. все тая дали горивото се впръсква или се излива или се помирисва и т.н. и аз не мога да разбера в какво бензиновия двигател изостава, като повечето му показатели са по-добри от на дизеловия двигател/не и нютон метри разбира се, там го признавам за голямо предимство/. на мен ми писна да си говорим безсмислици
дизел за икономия бензин/не газ
/ за вървенеи това е. а предполагам едно тико няма да харчи повече от 3.50 /100 метан, дори и браво. не съм точно запознат с цената му на метано, но доколкото знам това са разходите на метановите- около 4 лв в града и 3,50 извън или нещо много близко. айде стига вече, че аман. лека работа на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще се учат още бензиновите мотори...
Collapse
X
-
Кои показатели "повечето" - може би обороти?Всеки му е известен един показател - най важния - КПДВсеки независимо какво прави се стреми възможно коефициента му да е най-висок.Каква е разликата в този показател между двата двигателя?Аз искам двигател със КПД 100% и ако имам, ще стана най-богатия човек на планетатаpakumba написа:.. и аз не мога да разбера в какво бензиновия двигател изостава, като повечето му показатели са по-добри от на дизеловия двигател...
Е за това карам ДВГ с най-високото КПД - Дизеловият
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А защо не ги монтират в автомобилите си, като са толкова в час?!Не искат да продават ли?Или не искат да са конкуренция с "Ауди", примерно, които до вчера ползваха помпа-дюзаNino написа:Доста отдавна са много в час италианците с мощните дизели....
Да не говорим, че тия дизели с по 190к.с. скачат на втора турбина, защото иначе... не става
А бензинови би-турбо коли има два пъти по-мощни
Коментар
-
ЗАЩО? - искам само един отговор!Защо, като бензиновите, турбинирани двигатели са МНОГО ПО-ДОБРИ ОТ ДИЗЕЛОВИТЕ (в пъти) загубиха 24-те часа на Льо Ман - най-тежкото състезание в СВЕТА, изсмукваща конструкцията на двигателя до краен предел?Kuku написа:А защо не ги монтират в автомобилите си, като са толкова в час?!Не искат да продават ли?Или не искат да са конкуренция с "Ауди", примерно, които до вчера ползваха помпа-дюзаNino написа:Доста отдавна са много в час италианците с мощните дизели....
Да не говорим, че тия дизели с по 190к.с. скачат на втора турбина, защото иначе... не става
А бензинови би-турбо коли има два пъти по-мощни
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Монтират си ги, защо да не ги монтират....ааа, ти имаш предвид леките автомобили? Защото мисля,че са откачени на тема екология.Монтират ги в бусове, камиончета, джипове.Новия "Дифендър" е с двигател на "Ивеко" 2.8. А колкото до продажбите на трети лица, въпрос на търговска политика бре Кириле, автомобилна глобализация.Разработката на един двигател е скъпо упражнение.Дори наскоро изведоха инженеринга,маркетинга и производството на двигатели в отделна фирма, част от групировката.Kuku написа:А защо не ги монтират в автомобилите си, като са толкова в час?!Не искат да продават ли?Или не искат да са конкуренция с "Ауди", примерно, които до вчера ползваха помпа-дюза
Да не говорим, че тия дизели с по 190к.с. скачат на втора турбина, защото иначе... не става
А бензинови би-турбо коли има два пъти по-мощни
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Човешка грешка... - 24 часа един дизелов двигател мачка бензиновите и имало човешка грешка?Kuku написа:Ти знаеш ли, защо?! -Аз лично не знам!Не може ли да е присъствал фактора "човешка грешка" - нали, все пак това е състезание в което участват и хора, не са пуснали само двигателите по пистата!!!Със същата сила аз мога да те попитам, защо няма дизели във "Формула 1"?
Освен да е останал само той накрая, иначе няма как всички пилоти на бензиновите коли да грешат
АА добър турбо бензинов значи... Изключваме човешката грешка
...А кой постави максималната скорост? - Турбо бензина, защото е в "пъти по-добър"....грешка....Може би човешката грешка на бензиновите двигатели било, че пилота го е шубяло да натисне педала до ламарината щото да не литне бързия турбо бензин...
За справка ти го казвам - 318км/ч за дизела / срещу 309км/ч за бензина - я нещо турбо бензина изостава...
А за форума 1 значи - ами просто - там турбото е забранено, като фактор Но.1Едит:Единствените коли, които не се чували, като минавали покрай публиката, кои са били - Дизеловите! - Пък нека дизеловата кола да бъдела много по-шумна от бензиновата
По това се различавали главно бензинова кола, дизелова кола, ако не си маниак и да ги знаеш по цветове и пилоти.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Що да е common rail Деяне? При комън рейла особеното е общата рампа,връзка и високото налягане под което се впръсква горивото.Комънрейла е откраднал от инжекциона многоточковото впръскване. Не съм запознат, но не вярвам горивото в бензиновите инжекциони от преди 10 години да се впръсква директно в камерата както винаги е било при системите common rail.Immortal написа:Е ма вие много я разводнихте темата.Аз пак питам - пълният инжекцион не е ли common rail?За какви 8 години става въпрос в първия пост на темата????SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Това се имаше в предвид.Nino написа:..... но не вярвам горивото в бензиновите инжекциони от преди 10 години да се впръсква директно в камерата както винаги е било при системите common rail.Immortal написа:Е ма вие много я разводнихте темата.Аз пак питам - пълният инжекцион не е ли common rail?За какви 8 години става въпрос в първия пост на темата????
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
да, прав си.Но разликата е само в мястото на впръскване - дизелите впръскват директно в горивната камера, а бензините - в предкамерата, където бензина се смесва с въздуха. Но останалите елементи са същите - обща рампа, налягане (не чак толкова високо, щото няма нужда). Наистина, директно впръскване при бензина може би малко по-късно се въвежда, но например PSA Citroen/Peugeot изкараха дизеловия (HDI) и бензиновия (HPI) комън рейл по едно и също време.Пък като се разрових, се оказа че май пак бензините са били първи:http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_Direct_Injection
Коментар
-
ВО, аз не случайно казах "НЕ МОЖЕ ЛИ" - нито аз, нито ти, нито който и да било от този форум е присъствал дори на трибуната на "24 Часа на ЛьоМан", та да твърди със сигурност, какво, как и защо е станало!МОЖЕ да е станало всичко и е достатъчно веднъж в състезанието да се допусне грешка, за да се обърне всичко с главата надолу - няма нужда 24 часа да се греши нон-стоп - една грешка на втория час и край...
Нино, въпроса ми беше, защо не направят мощен "Тезис" или "166", като конкуренция на немските машини, а правят само мощни тракторчета?!Щом искат да продават двигатели - О’к, ама защо не искат да продават и собствените си модели автомобили в конкуренция?Немците им казаха, какво трябва да направят за да се продават колите им, а наще си питаха ушите!И понеже са много в час, не трябва ли и екологично да са напреднали в развитието на двигателите?!П.П.Във "Формула 1" как не са се сетили да си направят атмосферен дизел с много напреднала технологията и високо КПД - ще карат с един двигател по два сезона
Коментар
-
По въпроса към мен.Търговска политика и пазарни ниши.Наред с англичаните, италианците са лидерите в пазара на земеделски машини.И едно ти гарантирам,че "Ламборджини" в Европа е по-известна с тракторите си отколкото с леките автомобили.По въпроса към БО....ето, понаслаждавай се:http://www.dieselbg.com/forum/viewtopic.php?t=20Kuku написа:ВО, аз не случайно казах "НЕ МОЖЕ ЛИ" - нито аз, нито ти, нито който и да било от този форум е присъствал дори на трибуната на "24 Часа на ЛьоМан", та да твърди със сигурност, какво, как и защо е станало!МОЖЕ да е станало всичко и е достатъчно веднъж в състезанието да се допусне грешка, за да се обърне всичко с главата надолу - няма нужда 24 часа да се греши нон-стоп - една грешка на втория час и край...
Нино, въпроса ми беше, защо не направят мощен "Тезис" или "166", като конкуренция на немските машини, а правят само мощни тракторчета?!Щом искат да продават двигатели - О’к, ама защо не искат да продават и собствените си модели автомобили в конкуренция?Немците им казаха, какво трябва да направят за да се продават колите им, а наще си питаха ушите!И понеже са много в час, не трябва ли и екологично да са напреднали в развитието на двигателите?!П.П.Във "Формула 1" как не са се сетили да си направят атмосферен дизел с много напреднала технологията и високо КПД - ще карат с един двигател по два сезона
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
При мен това са 9 месецаKuku написа:Веднага Ви давам най-точния от точните примери и то с любимата марка автомобили! "FIAT Bravo Sport 1.4 T-Jet" и "FIAT Bravo Sport 1.9 Multijet". Приликите: 4 цилиндъра, турбо, 150к.с. (Б-5500об.мин., Д-4000об.мин.), размер, тегло, 6 скорости! Разликите: 1368куб.см. и 230Нм./3000об.мин., 1910куб.см. и 305Нм./2000об.минФактите: бензиновото ускорява с 0,5-0,8сек. по-бързо. развива с 4-5км/ч. по-висока максимална скорост, харчи едва 4лв./100км. повече и струва 3’000лв. по-малко в магазина
С разликата в цената от 3’000лв. и разликата в разхода от 4лв., бензиновото може да се кара 75’000км. (за мен това са 3 /три/ години), преди дизела да започне да икономисва пари от гориво, при това ще е и доста изостанал на пътя
Ами, ако и бензиновото беше с двигател 1.9?! 
Така, че след 9-тия месец се "раждам" и почвам да карам икономично
Тук ще добавя и ресурса на двигателите
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар