charlie написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги вкарах типото...
Collapse
X
-
Re: я
Абе първо да видя как ще отида с парите за колата и после ще мисля за купуване на гуми :Dzgabrovski написа:Виж тука http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15561 не са съвсем галоши, жалко че апарата ми не работи да ги снимамAbarth. написа:Ще видиш като ги вземаsoulkeeper написа:гледам че си продал джантите сега на 15 ки ли ще се качваш.Какви си намислил да взимаш
Сега се издирват някакви галоши 15ки гуми за 2-3 месеца ми трябват :D Някой ако има изостанали гумета 15ки да дава без значение кви са,само да нямат балони
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Знам - давам ти пример за цените, че не са чак толкава високи и не е оправдано да се купува 2 ръка. а плътните дискове, са дори още по-евтиниAbarth. написа:За да сложиш вентилирани дискове трябва да смениш и спирачни апарати,накладки и т.н. А и са по 50лв на диск минимумcharlie написа:добре де, главния ви аргумент да пазарувате спирачки от италианеца, е че едва ли не произхода им е гарантиран - а това повярвайте ми не е така
п.п. аз НИКОГА не бих си купил дискове 2ра употреба, при условие, че нови 257,4мм вентилирани, примерно струват 35-50 лв.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
26лв на диск,а за 30лв взех 2 почти нови с 11.5мм от 12 на новияcharlie написа:Знам - давам ти пример за цените, че не са чак толкава високи и не е оправдано да се купува 2 ръка. а плътните дискове, са дори още по-евтиниAbarth. написа:За да сложиш вентилирани дискове трябва да смениш и спирачни апарати,накладки и т.н. А и са по 50лв на диск минимумcharlie написа:добре де, главния ви аргумент да пазарувате спирачки от италианеца, е че едва ли не произхода им е гарантиран - а това повярвайте ми не е така
п.п. аз НИКОГА не бих си купил дискове 2ра употреба, при условие, че нови 257,4мм вентилирани, примерно струват 35-50 лв.

ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Как се разбира, дали е/не е крив диска 2-ра ръка?Жив пример от съвсем скоро: Дедото работи като шлосер цял живот (много е добър) и като си купувА диск 2-ра ръка не можа да го познае като го гледа на око - крив ли е прав ли е, като смени счупения диск с новия (втора употреба) педала подскачаше като луд - после го мина малко на струга и готово, но не всеки има достъп до струг и ако го дадеш на стругар да ти го "оправи" сигурно ще излезе колкото нов диск... не знам колко вземат за струговане на един диск...Сори за спама, просто видях дискусия за спирачни дискове втора ръка / нови
Коментар
-
Защо да съм спестил 8лв от дискове като 26+26 прави 52 срещу 30 за другите1115 написа:Ами погледнато математически си спестил 8лв и имаш спирачни дискове, които са втора употреба. Все пак това са спирачките на колата
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ясно1115 написа:Ами ако хванеш да смяташ се получава следното:10,2 е минималния размер на който би трябвали да се карат.11,5 е с износване 28%.Нови дискове са 52лв., а 28% от тях са 14лв.Сега сметката е относителна- т.е. няма нови дискове по 38лв, но така се получава математически.
Днеска ще ходя за накладките,те поне са нови
И трябва да са я почнали с разглабянето
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Бате за да си сложиш брембо спирачки трябва да ръснеш 1000лв,а за тази кола мисля,че не си заслужава//// написа:И на мен ми се обаждат лагерите на вала. Питах - за основните 30 лева, а за мотовилковите 28 лева. А спирачките ще ги сменя с нови или с брембо.
Лагерите на коляновия вал ако са тръгнали трябва сваляне на целия мотор,носене на шлайф на вала (около 70-80лв),основни и биелни лагери първи или втори ремонт зависи докъде се шлайфа вала и така и така ще отваряш мотора по добре си направи и главата и сегментите смени да знаеш,че мотора ти е перфектен и няма да го барнеш повече
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Днеска ми казаха,че имало разлика между обикновените болтове и болтовете за лети джанти,и за железни джанти ботове неставали на лети
Нещо май ме лъжат а?
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Разликата не е ли че тези за летите са по - дълги?За друго не мога да се сетя.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар