Няма да казвам колко беше фактурата заедно с касове бележка, но разлиакта между цена на табела и фактура беше малко под 3000 лева...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Слав -законопроектът е внесен в Народното събрание и може да се прочете, стига да знаеш къде.Този законопроект е още от 2013 година, но поради оставката на тогавашното правителство на ГЕРБ не беше разгледан от съответните комисии и внесен за разглеждане в заседателна зала.На Бате Ви Бойко основното му е да "впрегне" парите които се въртят в автосервизите за облагане с данъци.Така че такъв закон ще има.Митко миналата година се продаваше една 159-ка 1.9 jtdm и собственикът и 3-ти по ред беше изстискал от нея 190 коня, но след смяна на турбото с ново по-мощно и с монтиране на нов интеркулер.Колко му е струвало, той си знае.По-добър реезултат от този се съмнявам да постигнеш, а и отделно съединителят е проектиран за различно натоварване и от него също най-вероятно ще има проблем рано или късно при увеличена с 40-50 коня мощност и съответно нютон метри ...алфист по рождение, италианец по желание
Коментар
-
Колкото забрани къмпингуването, толкова и такъв закон ще има...пак повтарям РАБОТЕЩ такъв. На хартия и сега има много хубави пожелания написани, но на практика...alfa racer GTA написа:Слав -законопроектът е внесен в Народното събрание и може да се прочете, стига да знаеш къде.Този законопроект е още от 2013 година, но поради оставката на тогавашното правителство на ГЕРБ не беше разгледан от съответните комисии и внесен за разглеждане в заседателна зала.На Бате Ви Бойко основното му е да "впрегне" парите които се въртят в автосервизите за облагане с данъци.Така че такъв закон ще има.
Гледай на нещата реално - обществото не е готово за такива промени. Този закон ще съсипе този вид бизнес, а няма да донесе пари в хазната. Помисли логично и ще се досетиш за изключително много причини
Най-прост пример, за който се сещам веднага - ти като частно лице примерно как ще дадеш гаранция за автомобила си, когато го продадеш на друго частно лице ? Или ще те задължат да го дадеш на автокъща, за да го продаде тя, за да даде гаранция след това ?? ХА-ХА-ХА...Да те светна, че държавата печели повече от данъците върху автомобилите и акцизите от горивата , отколкото ще спечели от този закон. А този закон определено ще е пречка за търговията, сътветно за купуването и ползването на автомобили. Следователно по-малко приходи или тенденциозно намаляващи приходи от данъци и акцизи във времето. Да не ти обяснявам, че дори да го вкарат и след годинка-две се окаже, че закона пречи и всъщност приходите в хазната са намалели от това упражнение, то закона много бързо ще остане завинаги в историята
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Може, може. Дори само с тия драми, в които си влезнал още от начало, ако искаш всичко да стане както трябва, то би се доближил до тази сума. Ама просто не ти се иска да го приемеш този факт. :Dmitkosoft написа:...Koe Audi 2007 година струва 8000 лева...почват от 15 000 нагоре без да си сигурен в състоянието...алфата със всякакви ремонти не може да стане 15 000......A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
В моя, в моя подпис пише така...И колегата и в Алфа форума реве, сякаш ще помогне.Там не съм се обадил, ама тука ще кажа - колега, почваш бавно и систематично да отстраняваш проблемите.Нямаш друг вариант. Е, имаш - да я запалиш и да и вземеш каското, ама в повечето пъти ги хващат...Аз имам 159 вече 2 години, дал съм 15+ бона за нея и не съм правил нищо, като изключим детската болест - казанче на хидравликата, смених подгревни свещи ( имаше само 1 изгоряла) и лагер на задна главина ( цялата смених). А, да и акумулатор смених в Понеделник че умря заводския, само на 8 години беше...За да сме честни, не е евтина за гледане кола, но доставя удоволствие, а и да ти кажа честно, то май нищо в тоя клас произведено 2006-2010 не е евтино за гледане.Айде да не ги сравняваме с разни сапунерки...slonikon написа:Абе Алфа се избира със сърцето. Кви форуми, кви пет лева.Както пишеше в един подпис, "Това е Алфа - последното което губиш е надежда."Направи си колицата при свестен майстор и после си я карай с кеф.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ако не ви представлява трудност кажете каква е тая детска болест с казанчето и как да знам дали при мен е отстранена....Yavor написа:В моя, в моя подпис пише така...И колегата и в Алфа форума реве, сякаш ще помогне.Там не съм се обадил, ама тука ще кажа - колега, почваш бавно и систематично да отстраняваш проблемите.Нямаш друг вариант. Е, имаш - да я запалиш и да и вземеш каското, ама в повечето пъти ги хващат...Аз имам 159 вече 2 години, дал съм 15+ бона за нея и не съм правил нищо, като изключим детската болест - казанче на хидравликата, смених подгревни свещи ( имаше само 1 изгоряла) и лагер на задна главина ( цялата смених). А, да и акумулатор смених в Понеделник че умря заводския, само на 8 години беше...За да сме честни, не е евтина за гледане кола, но доставя удоволствие, а и да ти кажа честно, то май нищо в тоя клас произведено 2006-2010 не е евтино за гледане.Айде да не ги сравняваме с разни сапунерки...slonikon написа:Абе Алфа се избира със сърцето. Кви форуми, кви пет лева.Както пишеше в един подпис, "Това е Алфа - последното което губиш е надежда."Направи си колицата при свестен майстор и после си я карай с кеф.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Ето защо преди близо 6г. приключих с първата и последна италианска кола в моя живот. Фиат Типо 1,6 бензин, който беше набор с една друга моя кола - Опел Астра Ф 1,6 бензин. Единственият минус на Астрата е ръждата. Фиата не гниеше, купих го пред далечната 2006г., но за 4 години толкова ядове съм брал, че не ми се говори. Каквото нямаше по колата, това не се счупи. Накрая, след около 100 000км при мен, двигателят взе, че блокира. Въпреки че поддръжката му винаги е била навременна. Това беше и причината да замине за Надин. Имал съм наблюдения и върху други италиански автомобили, на колеги и приятели. Почти нямаше доволни хора от колите си. На повечето носачът е цял, без отеделен шарнир, което го прави по-скъп за смяна. На всичкото отгоре са и доста чупливи - основно по ходовата част и електрониката. За сравнение - Астрата я дрънках към 120 000км и бях сменил само едно шарнирче за 22лв. и един или два накрайника, не помня вече. Сега само от време на време си прецъквам фиат форума, напоследък все по-рядко.N.Y. State of Mind
Коментар
-
И моето впечатление за моделите Типо/Темпра е доста кофти. За разлика от Браво, което излезе доста кораво копеле, макар към този момент да е неподвижно. След 10 години за пръв път имам теч от двигателя на масло, не съм гледал откъде и за пръв път ми се наложи да ползвам другата кола по принуда. Иначе ръждата хич не е малък проблем, защото може да хвърлиш кола в мнгоо добро състояние само поради ръжда...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
С Астрата се бяхме разбрали. Аз я кърпя, тя ме вози
Ама с Фиата бая ядове брах, тия 2300 мнения във форума далеч не само в раздела "Общи приказки"
Сега си спомням, че като взимах Астрата бях пуснал даже тема тук във форума и доста хора ме подкрепиха, други пък ми се смяха, щото в сервиза измериха компресия 8 и имала хал да стигне само до моргата. Ако щете вярвайте, пущината още върви и не ще и да чуе за морги, доста по-нови коли надживя. Вече обаче не се правят такива коли, за съжаление.
N.Y. State of Mind
Коментар
-
Ееее, хайде сега.sachma написа:С Астрата се бяхме разбрали. Аз я кърпя, тя ме вози
Ама с Фиата бая ядове брах, тия 2300 мнения във форума далеч не само в раздела "Общи приказки"
Сега си спомням, че като взимах Астрата бях пуснал даже тема тук във форума и доста хора ме подкрепиха, други пък ми се смяха, щото в сервиза измериха компресия 8 и имала хал да стигне само до моргата. Ако щете вярвайте, пущината още върви и не ще и да чуе за морги, доста по-нови коли надживя. Вече обаче не се правят такива коли, за съжаление.
Спомням си преди 10-15 години хората така казваха за Кадети, Астри, Браво/а и т.н., като се усещаше носталгията по руските коли.
Няма значение от марката, като се кара умно и се обслужва редовно ще те вози много.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
За Астра, особено за C16NZ, съм съгласен напълно - кола чук (като изключим ръждата), но Опел не е това което беше. Наистина такива коли останаха в миналото (още си пазя БМВ-то Е36), затова и още упорствам с Либра... просто не виждам накъде след нея.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Не е баш така, колега. Типото си го обслужвах. Абе направо му слугувах, мен да питаш. Само ламарините бяха здрави в тая кола.Kay_ написа:Ееее, хайде сега.
Спомням си преди 10-15 години хората така казваха за Кадети, Астри, Браво/а и т.н., като се усещаше носталгията по руските коли.
Няма значение от марката, като се кара умно и се обслужва редовно ще те вози много.
N.Y. State of Mind
Коментар
-
Така е, по-новите коли са наблъскани с електроника и става все по-трудно да се намесва собственика. Пресен пример с колата на жената - Ситроен Ксара 2004г. - възрастта на колата е предполагам колкото средната за страната. Светна лампа на акумулатор и си викам "ясна е работата, ще купуваме акумулатор, все пак е консуматив". Да, ама не. В сервиза за акумулатори мериха, струваха - акумулаторът на колата е наред. Оттам - айде на жичкаджия. И той мери, струва - алтернатора зарежда, няма проблеми. Ако искам да оправя проблема - трябва да си запиша час в АМК за след 10-на дни, тъй като само там имат оригинален софтуер и могат да разчетат грешката, а се оказа, че хакерските програми не разчитат всички грешки.D. Stanev написа:За Астра, особено за C16NZ, съм съгласен напълно - кола чук (като изключим ръждата), но Опел не е това което беше. Наистина такива коли останаха в миналото (още си пазя БМВ-то Е36), затова и още упорствам с Либра... просто не виждам накъде след нея.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Аз, пък днес видях моето Типо, което вече е на 24 години. Изглеждаше си доста добре. Последно я продадох преди преди 4-5 години и още тогава си беше на около 220000км.sachma написа:Не е баш така, колега. Типото си го обслужвах. Абе направо му слугувах, мен да питаш. Само ламарините бяха здрави в тая кола.Kay_ написа:Ееее, хайде сега.
Спомням си преди 10-15 години хората така казваха за Кадети, Астри, Браво/а и т.н., като се усещаше носталгията по руските коли.
Няма значение от марката, като се кара умно и се обслужва редовно ще те вози много.
Типо 1.4i.e. ex again
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар