pplk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Не е феномен колега. Има много хора, които не висят по автомобилните форуми, а имат други интереси. В моя случай освен писането на код и висенето по разни софтуерни форуми съм запален и по фиат (Конкретно по купе-то), и фиатаджийския форум. В конкретния случай колегата нямаше нито времето нито желанието да се занимава с коли. Колата го кефеше като излезе и си я купи. После я продаде. Толкова.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
-
Колеги просто колата не става...днес ново 20...направихме си излет с булката да поснимаме с дрона и предницата освен че чука на умряло вече скърца зверски...ама като казвам зверски си представете стара врата на килер която не е отваряна от 20 години...и тва от нищото заклевам се...карах си спрях пред гаража да отварям вратата и като станах от колата се чу "кръъц" и викам айдеее отиде коня у реката...и ся освен всичко друго си имам скърцаща предница...така, че хора моля ви не си купувайте тази кола...да се самозапали дано, че да се отърва от мъките...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Що да няма... 166, 156 са с като моята Либра двг. Само окачването е различно, скоростите до една определена година също са еднакви. А Либрата ми стана на 300 000 и маслото не мърда и милиметър, пали на -26 и винаги с едно подгряване. Двг не е отварян. А не е като да не й давам газ. Затова допускам, че 156 и 166 са доста прилични, колкото и да е кекаво окачването, едва ли може да те докара до такъв колапс.mitkosoft написа:Каквото и да говорим все съм чел за проблемите по Алфите за калпавите им електроники и аз точно на такава попаднах...ами не мога да повярвам, че има безпроблемна алфа..Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Оффф поредният селски тарикат, дето искал хубава кола за без пари и сега реве като вдовица за кур...бан чорба! Ти какво очакваш от модел, който оттам, откъдето се внася, струва 5000 евро, а ти си я купил тук за 4000?! И като я гледа, даде ли 30 лева на специалист да я провери? Или за кво да ги даваш, ти си разбираш. Аман от мрънкачи, дето искат да онождат дявола га фърчи и после колата им виновна!Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Абе ей келеш искаш ли да те видя на живо да ти кажа кой селски тарикат...тъп софианец който всяка събота си ходи на село, че те потроша ей !koolio написа:Оффф поредният селски тарикат, дето искал хубава кола за без пари и сега реве като вдовица за кур...бан чорба! Ти какво очакваш от модел, който оттам, откъдето се внася, струва 5000 евро, а ти си я купил тук за 4000?! И като я гледа, даде ли 30 лева на специалист да я провери? Или за кво да ги даваш, ти си разбираш. Аман от мрънкачи, дето искат да онождат дявола га фърчи и после колата им виновна!Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Не съм софиянец. От Плевен съм. Заповядай.mitkosoft написа:Абе ей келеш искаш ли да те видя на живо да ти кажа кой селски тарикат...тъп софианец който всяка събота си ходи на село, че те потроша ей !koolio написа:Оффф поредният селски тарикат, дето искал хубава кола за без пари и сега реве като вдовица за кур...бан чорба! Ти какво очакваш от модел, който оттам, откъдето се внася, струва 5000 евро, а ти си я купил тук за 4000?! И като я гледа, даде ли 30 лева на специалист да я провери? Или за кво да ги даваш, ти си разбираш. Аман от мрънкачи, дето искат да онождат дявола га фърчи и после колата им виновна!Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Хехе гледай сега как ми вадиш думите от контекста с цел да ме злепоставиш. Като си купиш нова кола от дистрибутор вариантите да се оттървеш от нея са няколко - като купиш нова от дистрибутора и върнеш сегашната ти и парите от нея са вноска, като им я оставиш на консигнация или да се пробваш на пазара. Не се сещам за дистрибутор тука, който да не предлага оказионни автомобили.Виждам, че ти е мерак да ме дъвчеш, но все пак на колегата едва ли му е до това.Колега, скърцането може да е от тампоните на макферсоните.За двигателя колега предполагам, че не си слагал бутилка с вода наопаки в разширителния съд да гледаш за балончета и може да си е била тръгнала гарнитурата още като си я купувал. После си я резнал 2-3 пъти, защото върви чудесно и е била готово. С новата гарнитура ако не си шлайфал главата сигурно пак така ще стане скоро. Скоростната кутия масло има ли и дали е сменяно скоро ? Предполагам, че реалните и км са неизвестни, а като си я купувал едва ли си го сменил. А и наскоро купувах някаква химия от Англия за една автоматична кутия дето колкото и невероятно да звучи направо я приспа. Окачването тъй като незнам дали на алфите пълнят разни шарнири си спомням, че едно време като имах полски фиат и не се намираха никъде части ми ги бяха пълнили и се разскърцаха сигурно на първия месец. Не тропаха ама зверски скърцаха. С една спринцовка редовно им вкарвах по малко масълце за да се укротят. За лампите по таблото - там няма оттърване ама можеш да си спретнеш един лаптоп с една диагностика и да си ги раследваш сам тези неща и най-добре тоя лаптоп да ти е винаги в багажника. Чукане на клапани съм го виждал поради софтуерен проблем на един ситроен, незнам дали важи в твоя случай. Фарововете - закарай я на реглаж на фаровете, аз като минавам технически преглед винаги искам да ми ги проверят и евентуално настроят ако има нужда.п.п. Не се бийте с колегата, смисъл няма, колата по-добре няма да стане.pplk написа:siluro написа:след кратка разправия я върна на оказиона..Феномен е колега, повярвай ми! :Dsiluro написа:После я продаде.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Искам само да вметна, че аз близо половин година се оглеждах за 159-ка ( седан, 150 к.с.) и всяка сутрин 1-вата ми работа беше да влезна в секцията "Съвет относно покупката на 159" в Алфа форума. Някои колеги там си търсеха кола от над година. 99% от колите прегледани в автокъщи бяха пълни морги, а тези които стават - доста скъпи. Поне според мен и моите критерии в края на Ноември 2015 най-евтината и хубава кола я продаваше колега от Пловдив и цената й беше 10600 лв. Твоят автомобил, на тази цена, от автокъща, предполага една първоначална инвестия от 2-3 хил. лв. Така се получи и при мен, накрая си взех Chevy Captiva и до момента съм дал близо 3 хил. за подмяна на редовни чаркалаци без да се е чупила. ( Дискове, накладки, жила, ангренаж, главини и прочие). Ако аз бях на твое място и вече съм дал известни средства по този автомобил, бих го закарал на реномиран майстор ( който разбрах има близо около теб) и нека той реши какво става с тази кола и има ли надежда. Успех.
Fiat Stilo 115 h.p. 2004
Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.
Коментар
-
Колега, хубаво си се договорил с автокъщата...дано ти дадат някой супер здрав, нетрошлив и вечен Пасат или Опел, да си го караш и да си му се радваш. Просто си имай едно предвид, когато вземаш кола втора ръка занапред, особено от автокъща. Съвета ми е винаги, да правиш проверка на автомобила, който си харесал в доверен за теб сервиз, да провериш пълната му история ( до колкото е възможно) и тогава да плащаш.Само за пример ти давам моята алфа 159 , 1.9 - взех я от колега от Алфа форума, втори собственик на автомобила. Внесен от Италия на реални 90 хил.км, дойде при мен на 150 хил.км, вече е на 195 хил.км. ( говорим за 100% проверени реални км.). Колата я взех на доверие, без да познавам предварително колегата, но проверих историята й в сервиза ( форумен) в който се обслужва. След като я взех минах около 30 хил.км безпроблемно, след което съм сменил съединител + маховик, термостат, дискове + накладки, окачване по предницата и махнах т.н. "пеперудки". Всичко останало са консумативи - масла, филтри, ремъци, гуми. Да, модела си има и кусури като цяло, но всичко се преглътва.mitkosoft написа:Каквото и да говорим все съм чел за проблемите по Алфите за калпавите им електроники и аз точно на такава попаднах...ами не мога да повярвам, че има безпроблемна алфа....да, разбирам, че е нормално с времето нещо да се повреди но аз за 3 месеца сменях гарнитура...половината окачване, ся и скоростите хлопат или квото е там...двигателя трака при ускорение и тва за 3 месеца...ами за 9 месеца кво ще стане - сигурно тотална щета...въпроса е на половина решен ще се договарям с автокъщата да си я взимат и да ми дават друга кола...и то нещо като чист бартер без стотинка плащане...ако трайно се откажат да ми я сменят тогава вече, ще я ремонтирам и си е вечно моя...но определено вече никога Алфа Ромео...Какво им е здравото в Автобилд още като излезе имаше тест в който на малко под 100 000 километра алфа 159 с тоя мотор хвърли двигател....
Коментар
-
Настоящата ми Либра, седеше в автокъщата в Дупница от година и половина, като я докараха беше с транспортни драми, по едно време джамбазите явно са решили, че заради тях не могат да я продадат и я бяха оправили (изчукване, китване, боядисване). Понеже беше много запазена отвътре ходиха да я гледат една камара хора, включително и от ланча форума. Отзивите бяха потресаващи - турбото вие на умряло, не върви, волана скърца при навиване, има лопане по ходовата част, има една камара грешки и таблото свети като елха. Е, аз я взех - такава беше ситуацията ми - дадох Фолксфаген Лупо и 800 лева (бартер), просто защото другите джамбази които имаха що годе читави либри отказаха. За два месеца колата стана "струна" - нищо не хлопаше, нищо не светеше, скърцаше и пр. При това инвестициите не са били кой знае какви (~650 лв.), но си струваше. От този момент на сетне, по колата са правени предимно ПЛАНОВИ ремонти с едно изключение от преди месец като ми се спука изпускателния колектор. В плановите ремонти подмених чашките на полуоските, маховика и съединителя (това са най-скъпите неща в една Либра) на обща стойност 1700 лева... и с това приключи даването на пари по нея (изключвам тампони на щангата, биалетки и пр. евтини неща). В резултат - гоня 200000 км с нея (в момента съм малко над 170000).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Сигурен ли си в думите си лично ли е изпитано или така си чувал....аз как да разбера дали е шлайфанаsiluro написа:С новата гарнитура ако не си шлайфал главата сигурно пак така ще стане скоро.pplk написа:siluro написа:след кратка разправия я върна на оказиона..Феномен е колега, повярвай ми! :Dsiluro написа:После я продаде.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Сигурен съм в думите си, 5 години съм работил в АМК - основно правило е да се ревизира главата преди да се сложи обратно на блока. Качва се на машина за проверка на херметичността, прави се проверка и ако се налага се прави челно шлайфане (почти винаги се налага нещо да се пилне леко), така и така е отворена (моята примерно) обикновено се напасват и клапаните. Издухването на гарнитура (и аз съм го правил) идва от прегряване (при мен по показания на таблото около 120 градуса) и получаване на кривина в главата през която започва леко изпускане на налягане. След смяната ако главата не е проверена и евентуално шлайфана на същото място не прилепя плътно. В началото гарнитурата държи но постепенно на същото място започва ново пропускане. Ако за втори път ти се случи да я сваляте сменете и болтовете, които е държат към блока, защото те се разтягат. На едно пежо 206 болтовете бяха станали с 5мм по-дълги от новите (лично измерено от мен). А на въпросното Пежо бяха правили ревизия на главата, но бяха монтирали някаква абсолютен ментак гарнитура и се наложи да слагаме нова.Как да разбереш - няма как. Освен да питаш в сервиза където е правена дали са я шлайфали или само са я сменили. И е добре да знаеш каква гарнитура са ти сложили.mitkosoft написа:Сигурен ли си в думите си лично ли е изпитано или така си чувал....аз как да разбера дали е шлайфанаFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Lancia не е добър пример, защото това е единственият италиански производител, в чиято философия поначало са заложени качество на изработката и надеждност. Предполагам нещо от това е останало и след придобиването им от FIATD. Stanev написа:Настоящата ми Либра, седеше в автокъщата в Дупница от година и половина, като я докараха беше с транспортни драми, по едно време джамбазите явно са решили, че заради тях не могат да я продадат и я бяха оправили (изчукване, китване, боядисване). Понеже беше много запазена отвътре ходиха да я гледат една камара хора, включително и от ланча форума. Отзивите бяха потресаващи - турбото вие на умряло, не върви, волана скърца при навиване, има лопане по ходовата част, има една камара грешки и таблото свети като елха. Е, аз я взех - такава беше ситуацията ми - дадох Фолксфаген Лупо и 800 лева (бартер), просто защото другите джамбази които имаха що годе читави либри отказаха. За два месеца колата стана "струна" - нищо не хлопаше, нищо не светеше, скърцаше и пр. При това инвестициите не са били кой знае какви (~650 лв.), но си струваше. От този момент на сетне, по колата са правени предимно ПЛАНОВИ ремонти с едно изключение от преди месец като ми се спука изпускателния колектор. В плановите ремонти подмених чашките на полуоските, маховика и съединителя (това са най-скъпите неща в една Либра) на обща стойност 1700 лева... и с това приключи даването на пари по нея (изключвам тампони на щангата, биалетки и пр. евтини неща). В резултат - гоня 200000 км с нея (в момента съм малко над 170000).
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар