BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Правиш се на ударен сега. Много добре знаеш, че при потегляне в процес на ускорение стрелката стои предимно в дясната част. Когато караш с константна допустима скорост на висока предавка е както на твоя клип.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
Не знам кой сега се прави на ударен в момента.До сега беше на теза, че не обичаш БМВ хората, защото карали на стрелка в дясната част на разхода, пораждащо вид определено шофиране, преди това казваше, че и ти си го правил това и на теб ти прави това впечатление, а сега изведнъж обръщаш картата.А бе ясно. На който както му изнася. Винаги е било така.Не знам за колегата Стефански какво прави, не съм адвокат. Той може да лети с Идеата на 2-ра със 100км/ч и да го кефи, а пък аз не съм усетил проблем с БМВ-то на 3-та да карам така и да имам проблем, че трябва с дизела да включа от 2-ра към 3-та. Че ако се наложи и да го дърпам с Идеата ако трябва и на спирачки да е скочил през това време и да си изпреварвам камионите.Kay_ написа:Правиш се на ударен сега. Много добре знаеш, че при потегляне в процес на ускорение стрелката стои предимно в дясната част. Когато караш с константна допустима скорост на висока предавка е както на твоя клип.BO написа:Значи да разбирам, че и ти си от тези хора, за които говориш?Ама те разбирам де. Като хванеш някаква малко по-вървяща кола, която не е на газ, то е нормално да се изкефиш от време на време.И аз съм го правил. Като карам 1 месец Приуса, след това като се качвам на БМВ-то, то не може да издържа и на първия завой да не му изпразня насъбралите се сажди по гърнетата. Ама съм чист пред околните и природата. Преди това 1 месец съм карал екологично с екологичен автомобил.Kay_ написа:Просто колкото пъти съм се возил/карал БМВ..ами все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна. Естествено, че не са горяли 20+/100.

A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Виж. Аз изразявам лично мнение. Пак казвам. За мен е селски тарикатлък да сложиш газ на кола дето и без това не гори и не върви за ей го 50 стинки разлика. Всеки мери според джебя си. Едни се бият по гъза да не серат и ако трябва с фекалии ще карат колите си само и само да смъкнат "лева на 100км" Аз не съм от тях. Не съм и разсипник. Но като сложиш на везните ползите срещу негативите то везните клонят към ползите. Вярно е че не всеки може да си позволи нов автомобил и да се хвърли в непозната среда. Разбери. Не винаги моето е най добро. Просто съотношението на ползата спрямо разхода е по голямо. За това и в индустрията са използват само дизелови агрегати. И като казах селскостопански и и други веднага почнаха да ме нападат че визирам селски машини или камиони. Ама не се обиждам. За мен лично от моя опит дизеловия двигател е по надежден. Ако бях попаднал на умундарени такива и бях някой технологии лаИк да не различавам винт от болт вероятно щях да кажа че нищо не става от дизелите.
Коментар
-
Мммм, Гена спести си коментара на предпоследния ми пост. Обвинихте, че не четеш и осмисляш, а аз направиш същото. Явно стига толкова интернет за днес.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Може, да ми се спи, но не ми бутай думи в устата.BO написа:Не знам кой сега се прави на ударен в момента.До сега беше на теза, че не обичаш БМВ хората, защото карали на стрелка в дясната част на разхода, пораждащо вид определено шофиране, преди това казваше, че и ти си го правил това и на теб ти прави това впечатление, а сега изведнъж обръщаш картата.А бе ясно. На който както му изнася. Винаги е било така.Не знам за колегата Стефански какво прави, не съм адвокат. Той може да лети с Идеата на 2-ра със 100км/ч и да го кефи, а пък аз не съм усетил проблем с БМВ-то на 3-та да карам така и да имам проблем, че трябва с дизела да включа от 2-ра към 3-та. Че ако се наложи и да го дърпам с Идеата ако трябва и на спирачки да е скочил през това време и да си изпреварвам камионите.Kay_ написа:Правиш се на ударен сега. Много добре знаеш, че при потегляне в процес на ускорение стрелката стои предимно в дясната част. Когато караш с константна допустима скорост на висока предавка е както на твоя клип.BO написа:Значи да разбирам, че и ти си от тези хора, за които говориш?Ама те разбирам де. Като хванеш някаква малко по-вървяща кола, която не е на газ, то е нормално да се изкефиш от време на време.И аз съм го правил. Като карам 1 месец Приуса, след това като се качвам на БМВ-то, то не може да издържа и на първия завой да не му изпразня насъбралите се сажди по гърнетата. Ама съм чист пред околните и природата. Преди това 1 месец съм карал екологично с екологичен автомобил.Kay_ написа:Просто колкото пъти съм се возил/карал БМВ..ами все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна. Естествено, че не са горяли 20+/100.

Kay_ написа:Не Бо, не е усещане. Аз наистина имам против БМВ. И той е от големия % хора, които го карат, а не от марката. Визирам тези, които взимат завоите с вратите напред и ми прескачат т лента в лента, като гламави. Сори, но хората масово изтъпяват, като се качат на БМВ.Наясно съм, че не горят толкова, но при подаване рязко на газ, стрелката винаги се лепи на 20+. МНого интересно как намираш този ми офф за голям проблем. То Стефанаки, качва ли и показва 100 неща и само му се отговаряше "Не е вярно" и пак се сравняваше ЖТД++++++++++++++++++++++++ с 1,4 на газ.
Kay_ написа:Ти за колко бавен ме смяташ? На ясно съм, че става дума за моментен разход в порядък на секунди. Просто колкото пъти съм се возил/карал БМВ..ами все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна. Естествено, че не са горяли 20+/100.BO написа:Таратанци. Няма разлика с друга кола. Тук просто виждаш физическия измерител на разхода, отнесен към физическото изместване на стрелката. Едно е да видиш 50% изместване на стрелката, друго е просто да видиш 20/100 на цифра, което реално би било 100% запълване на скалата. Даже реално цифрата би се сменила с една идея по-бързо, от колкото да се измести стрелката толкова рязко.Пример - на Приуса при тръгване често го виждам разхода от 20+, което се равнява на БМВ-то да удари другия край. Но пък не ми пречи да си карам с разход от 4.8/100 в момента, в града, нали? Няма кола с ДВГ, която при тръгване или намачкване на педала на газта, да показва по-малко от 20+Kay_ написа:Това е по противно, понеже знаеш само, че е 20+, но не точно колко е. БМВ само да го натиснеш малко и скача на момента тая стрелка.
Kay_ написа:Правиш се на ударен сега. Много добре знаеш, че при потегляне в процес на ускорение стрелката стои предимно в дясната част. Когато караш с константна допустима скорост на висока предавка е както на твоя клип.BO написа:Значи да разбирам, че и ти си от тези хора, за които говориш?Ама те разбирам де. Като хванеш някаква малко по-вървяща кола, която не е на газ, то е нормално да се изкефиш от време на време.И аз съм го правил. Като карам 1 месец Приуса, след това като се качвам на БМВ-то, то не може да издържа и на първия завой да не му изпразня насъбралите се сажди по гърнетата. Ама съм чист пред околните и природата. Преди това 1 месец съм карал екологично с екологичен автомобил.Kay_ написа:Просто колкото пъти съм се возил/карал БМВ..ами все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна. Естествено, че не са горяли 20+/100.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не, че нещо, ама не си прав.Имам много преки впечатления върху Пасат Б5.5, 2.8 4моушън.На бензин тази кола в града, по абсолютно един и същ маршрут по който аз карам алтернативно по вървеж и екстри дизел, харчеше около 14/100.Естествено се сложи газ. В момента същия този Пасат харчи по ~15.5/100 газ + 1-1.5/100 бензин.Та в пари към дата преди слагане на газ се връзваше по ~25лв/100км. Към днешна дата с газта му харчи около 15лв/100км.Съжалявам, ама ако за теб 10лв/100км ако не е разлика, то за мен си е разлика. При 1000км/мес, това са си 100лв/мес разлика.Наистина в този случай, при такъв автомобил, то трябва да си много, как да го кажа по-леко, наивен, за да караш на бензин, а не на газ.Kay_, не се напъвай. Разбрахме, че ако се качиш на негазифициран автомобил, или пък не Фиат такъв, а такъв с 3 букви, то ти прави кеф поне малко да видиш как върви малко по-расов или негазифициран автомобил.evgeni85 написа:Виж. Аз изразявам лично мнение. Пак казвам. За мен е селски тарикатлък да сложиш газ на кола дето и без това не гори и не върви за ей го 50 стинки разлика. Всеки мери според джебя си. Едни се бият по гъза да не серат и ако трябва с фекалии ще карат колите си само и само да смъкнат "лева на 100км" Аз не съм от тях. Не съм и разсипник. Но като сложиш на везните ползите срещу негативите то везните клонят към ползите. Вярно е че не всеки може да си позволи нов автомобил и да се хвърли в непозната среда. Разбери. Не винаги моето е най добро. Просто съотношението на ползата спрямо разхода е по голямо. За това и в индустрията са използват само дизелови агрегати. И като казах селскостопански и и други веднага почнаха да ме нападат че визирам селски машини или камиони. Ама не се обиждам. За мен лично от моя опит дизеловия двигател е по надежден. Ако бях попаднал на умундарени такива и бях някой технологии лаИк да не различавам винт от болт вероятно щях да кажа че нищо не става от дизелите.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аха, страхотна логика. Хем взимаш някаква тъпа помпа-дюза, хем пък ще сравняваш два несравними като вървеж автомобили. А бе страхотна логика, няма що.И в теб виждам голямата обща заблуда. Един бензинов автомобил реално може да го караш с много по-малко смени на скорости от колкото дизелов автомобил. Ама трябва малко да се мисли и да имаш опит, ако нямаш мисли.evgeni85 написа:Ами в такъв случай веднага щях да мина на 1.9 TDI 2.8 бензин не е за всеки....джеб. Пак имам алтернатива. А 1.9 TDI да го вкараш в 14 на 100 не знам къде го това наистина. Аз не мога да си го представя. Или студено студено по 5 км и и не знам....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO, аз не се напъвам, но ми сложи думи в устата. Аз нямам спомен да съм казвал БМВ с какъв двигател съм карал и дали е на газ или не.Или да съм казвал с каква скорост съм го карал. Ти сам си направи изводи. :DФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Чек Чек. 1.9 TDI визирам ценовия диапазон на кола за джоба на средностатистически българин дето може да отдели някой лев за кола ако иска тя да е дизел. Ако имам пари никога няма да си взема ауди или фв помпа дюза. И да. Зависи от водача. Един кара на 14 на сто друг смъква на 11 12. И къде видя голямата заблуда? Ако имам 3000 бензин колкото и да върви ако ми гори 15 16 ще го сменя с дизелов дето ще ми гори 8 10 отколкото да му сложа газ.
Коментар
-
Не аз казвам, че колкото и да съм го карал, то "все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна".Хайде лека. Ако имаш нещо да казваш за бензина и дизела, давай, че ми е интересна темата, а не такива лирични отклонения.Kay_ написа:BO, аз не се напъвам, но ми сложи думи в устата. Аз нямам спомен да съм казвал БМВ с какъв двигател съм карал и дали е на газ или не.Или да съм казвал с каква скорост съм го карал. Ти сам си направи изводи. :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Мммм ето тук е въпрос на избор.evgeni85 написа:Чек Чек. 1.9 TDI визирам ценовия диапазон на кола за джоба на средностатистически българин дето може да отдели някой лев за кола ако иска тя да е дизел. Ако имам пари никога няма да си взема ауди или фв помпа дюза. И да. Зависи от водача. Един кара на 14 на сто друг смъква на 11 12. И къде видя голямата заблуда? Ако имам 3000 бензин колкото и да върви ако ми гори 15 16 ще го сменя с дизелов дето ще ми гори 8 10 отколкото да му сложа газ.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Послепис ...нещо не се разбрахме със сметките или бирата ми дойде повече. Наистина ако ще е за по голяма разлика на по големия мотор ще е разумно газ. Но на нещо малко под 1.8 няма смисъл според мен.evgeni85 написа:Чек Чек. 1.9 TDI визирам ценовия диапазон на кола за джоба на средностатистически българин дето може да отдели някой лев за кола ако иска тя да е дизел. Ако имам пари никога няма да си взема ауди или фв помпа дюза. И да. Зависи от водача. Един кара на 14 на сто друг смъква на 11 12. И къде видя голямата заблуда? Ако имам 3000 бензин колкото и да върви ако ми гори 15 16 ще го сменя с дизелов дето ще ми гори 8 10 отколкото да му сложа газ.
Коментар
-
А така. Харесал си си Пасат. И имаш избор - 2,5 дизел с помпа-дюза, който трябва да го чипираш много, за да докараш вървежа на бензина, или доказал се хубав и много балансиран В-образен бензинов шестак. Кое ще вземеш от двете?evgeni85 написа:Чек Чек. 1.9 TDI визирам ценовия диапазон на кола за джоба на средностатистически българин дето може да отдели някой лев за кола ако иска тя да е дизел. Ако имам пари никога няма да си взема ауди или фв помпа дюза. И да. Зависи от водача. Един кара на 14 на сто друг смъква на 11 12. И къде видя голямата заблуда? Ако имам 3000 бензин колкото и да върви ако ми гори 15 16 ще го сменя с дизелов дето ще ми гори 8 10 отколкото да му сложа газ.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Когато караш градско на 1ва, 2ра, максимум 3та, къде стои стрелката? Абе търсише ти под вола теле...ама хайде.BO написа:Не аз казвам, че колкото и да съм го карал, то "все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна".Хайде лека. Ако имаш нещо да казваш за бензина и дизела, давай, че ми е интересна темата, а не такива лирични отклонения.Kay_ написа:BO, аз не се напъвам, но ми сложи думи в устата. Аз нямам спомен да съм казвал БМВ с какъв двигател съм карал и дали е на газ или не.Или да съм казвал с каква скорост съм го карал. Ти сам си направи изводи. :DФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар