evgeni85 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Сакън, не думай. Аз мислех, че си играч и парите не те бъркат, а не като нас селските..опс..фермерски тарикати
galinchooo, колкото повече гиър шифтинг, толкова по-добре
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
Колега ти сериозно ли ?Сравняваме атмосферна бензинка 1.2 литра с 1.9 литров двигател с турбокомпресор, който може би се равнява на около 3 - 3.5 литра атмосферен ?galinchooo написа:Разликата в полза на бензиновия мотор си е правилна.Началното ускорение е по добро.Но да не забравяме,че скоростите на бензиновия автомобил са по дълги и оборотите са в повечко.Ама дълги,дълги колко да са дълги... 3та и до там.От там вече бензина умира,докато дизела продължава да дърпа и на 4та,5та и 6та ако има.И ако трябва да изпревариш някой съм слизал до 3та.Пък недай си боже и си вкл.климатик.Умира тотално.Докато при дизела не виждам разлика дали ще е вкл. или изключен климатика.За мен реално това е разликата.Може да няма добър старт,но дърпа на всички скорости,а комфорта да не превключваш скорости,да изпревариш на 5та бързо и климатика да ти е постоянно на "ON"е голям.....didich написа:Ок при бравото дизела е отпред, съгласих се, по каталожни данни дизела е по бърз с 0,6 сек до 100км/ч.Я виж м/у пунто 1.2 16V 80к.с. и 1.9JTD 80к.с. какво се получава, като тука разликата в кубатурата на мотора е още по фрапираща.
Коментар
-
Точно щото съм играч и не ме бъркат парите, вадя и плащам на някой дето е краднал от шефа си 200 литра нафта на лев и двадесетKay_ написа:Сакън, не думай. Аз мислех, че си играч и парите не те бъркат, а не като нас селските..опс..фермерски тарикатиevgeni85 написа:С малката разлика че дизел винаги можеш да си намериш тънкана. ...ама с газта бараш мущукя.
galinchooo, колкото повече гиър шифтинг, толкова по-добре 
Коментар
-
Е тои и 5 литров може да е,но в случая е 1,9 и си е 80к.с.Мощноста му е същата като на 1.2.Предполагам че това се гледа все пак,а не кубатурата.Moonspell написа:Колега ти сериозно ли ?Сравняваме атмосферна бензинка 1.2 литра с 1.9 литров двигател с турбокомпресор, който може би се равнява на около 3 - 3.5 литра атмосферен ?galinchooo написа:Разликата в полза на бензиновия мотор си е правилна.Началното ускорение е по добро.Но да не забравяме,че скоростите на бензиновия автомобил са по дълги и оборотите са в повечко.Ама дълги,дълги колко да са дълги... 3та и до там.От там вече бензина умира,докато дизела продължава да дърпа и на 4та,5та и 6та ако има.И ако трябва да изпревариш някой съм слизал до 3та.Пък недай си боже и си вкл.климатик.Умира тотално.Докато при дизела не виждам разлика дали ще е вкл. или изключен климатика.За мен реално това е разликата.Може да няма добър старт,но дърпа на всички скорости,а комфорта да не превключваш скорости,да изпревариш на 5та бързо и климатика да ти е постоянно на "ON"е голям.....didich написа:Ок при бравото дизела е отпред, съгласих се, по каталожни данни дизела е по бърз с 0,6 сек до 100км/ч.Я виж м/у пунто 1.2 16V 80к.с. и 1.9JTD 80к.с. какво се получава, като тука разликата в кубатурата на мотора е още по фрапираща.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Те това е баровец! Да чакаш някой да открадне нафта,че да има и за теб. На таквиз баровци мога само да им пожеля един ден да станат шефове и да имат такива служители. Па после тия с газовите уредби били селяниevgeni85 написа:Точно щото съм играч и не ме бъркат парите, вадя и плащам на някой дето е краднал от шефа си 200 литра нафта на лев и двадесет

Коментар
-
Много ми е интересен манталитета на българина, значи когато някой реши да спестява от гориво си сменя бензиновата кола и си купува мега уникален дизел и е батка и половина, но когато някой, който реши да си остане на бензин си сложи втора система за алтернативно гориво за да му евтино колкото на големия батка с дизела излиза в очите на другите "тарикат и селянин", че не помня на бате Генчо от Габрово точните думи.От тука нататък в темата ще помоля батките с големите дизели, които са ги купили с цел да икономисват и те пари от гориво някакси повече да не засягат темата с газта, бомбите и т.н., защото в случая излиза, че "крадеца вика дръжте крадеца".Та какво викате за малолитражката 1.2 16V със скромните 114Nm с/у турбаланата с цели 196Nm
, харчи повече нормално е, но и върви повече
punto HGT
Коментар
-
Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
Коментар
-
Ква батка си и какви 30/работника имаш пък ти? До вчера щеше да си тираджия. В друга тема се радваш ,че нафта на 1,50 си зредил. В трета па си готов да миеш кенефи ама повече да не вземаш заем от банка.Па ся си баровец та дрънка. Пази Боже!evgeni85 написа:Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
Коментар
-
Чесно да ви кажа, не съм чел цялата тема, но искам да споделя защо смених бензин+CNG за дизел. По 3 причини: 1.пречеха ми бутилките; 2. стресна ме нещо при последния случай на гръмнала бутилка(на пропан-бутан); 3. Караше ми се нещо по-живо. Няма място за сравнение между 1,8 16V 113hp на бензин и 2,2 126hp turbo нафта
На 15.02 ме шибна една кифла с AUDI A4 изодзадзе и ако бях с мареата на метан освен броня, задна врата и разни дреболии, застрахователите сигурно щяха да пишат на огледа и "пране на шофьорска седалка"
П.П. Между другото не си спомням Мареата колко килограма беше, + едни още 120 за бутилките, ама Нисана е 1980 кг. живо тегло и е доста по-пъргавелка
Ха наздраве!
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Ръководител съм в Идеал Стандарт ако това има значение. Имам екип от пряко подчинениkrasio_79bs написа:Ква батка си и какви 30/работника имаш пък ти? До вчера щеше да си тираджия. В друга тема се радваш ,че нафта на 1,50 си зредил. В трета па си готов да миеш кенефи ама повече да не вземаш заем от банка.Па ся си баровец та дрънка. Пази Боже!evgeni85 написа:Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
ми наливам на лев и петдесет но като падне от някъде си вземам да ..защо ? Друго интересува ли те? Ако търсиш работа ела... наемаме персонал. Ще търкаш клозети докато ти паднат ноктите...е пари ще вземеш доволно :D :D
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар