Печка ли е? Радва ме. Едно време ходих да гледам една ес класа 4000 кубика дизел осмак. Супер звучеше. Язък че беше със скоростна в 3та аварийна :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
evgeni85, осъзнай ,че се излагаш със последните си писания!Това ,че си ръководител на 30 човека в дадена фирма(което силно ме съмнява) съвсем не те прави баровец.Нито си ти човека който ги е наел,нито ти им плащаш заплатите ,нито осигуровките,нито пък си дал лев инвестиция във тази фирма.Мноооого си далеч от тия неща.Имам честа да познавам хора на висок ръководен пост в Идеал стандарт и повярвай ми са далеч от радостта да си купят крадена нафта на 1,20.Желая ти да станеш ТИР ажия и да си крадеш сам нафтата. Така даже и без пари ще ти излиза и без да си началник на 30 човека.
Коментар
-
Слушай мой човек. Нико съм написал някъде че съм баровец нито нищо. Нито ти си човека който ще ми чете морал за службата ми нито се е родил такъв. Не обръщай темата в лични нападки защото няма да стигне далеч. Карай си бензиновата Марейка и си свиркай. И да познаваш някой прати му поздрави от мен. Знам на какво положение са големите във фирмата ми и за това мисля да се махам на фона на заплата минаваща с пъти средната за страната. А..и като толкова си на гъсто я кажи кой началник е дал лев като инвестиция.? Мога да ти кажа кои да взели много лев от тия инвестицииkrasio_79bs написа:evgeni85, осъзнай ,че се излагаш със последните си писания!Това ,че си ръководител на 30 човека в дадена фирма(което силно ме съмнява) съвсем не те прави баровец.Нито си ти човека който ги е наел,нито ти им плащаш заплатите ,нито осигуровките,нито пък си дал лев инвестиция във тази фирма.Мноооого си далеч от тия неща.Имам честа да познавам хора на висок ръководен пост в Идеал стандарт и повярвай ми са далеч от радостта да си купят крадена нафта на 1,20.Желая ти да станеш ТИР ажия и да си крадеш сам нафтата. Така даже и без пари ще ти излиза и без да си началник на 30 човека.
Коментар
-
Мислих да ти отговарям,ама няма смисъл. Каквото сам си направиш,никой не може да ти го направи!Лични нападки и аз съзрях към голяма част от потребителите с изказването ти "Като се почувствам тарикат ама селски ще си купя ено и шес и ше му сложим газ". Подобни определения към голяма част от колегите будят насмешка.
Коментар
-
Колега, didich, няма какво да го овъртаме, ще ти отговоря и още как. 1)Отново гледаш едностранчиво. Автомобилната индустрия не може да спре да развива дизеловите мотори, защото те имат мн. пъти по-голямо приложение в другите тежки индрустрии, за разлика от бензиновите. Само погледни в глобален мащаб, какъв е процента на използваните дизеловите агрегати. Не е само икономията, което е неоспорим факт, а самата същност на дизеловия агрегаат - ниско оборотен, голям ресурс - дълъг период на експлоатация, голям въртяш момент = на голяма мощноооост= на по-висок КПД. Къде се използват бензиновите агрегати - в бита, лекотоварни автомобили, спортни автомобили (такива като твоя) и F1, мотоспорта, бързооборотни мотори за състезателни скутери, моторни шейни ...... 2) В USA карали големи бензинови автомобили. Могат, карат и в Русия карат предимно бензинови автомобили. За мен е по-интересен въпроса, какво караме тук в нашия Форум? Защо в България, при това че в повече от 50 страници тема ни убеждавате, че карането на газ е толкова на сметка, а пресметливия Бай Ганя кара толкова дизелови автомобили, защо не вземе да мине всичко на бензин/газ?3) Сега ще ти отговоря и на следващия въпрос- какво мислиш че не съм имал бензинов автомобил ли? Имал съм, но бяхме тръгнали с бензиновия автомобил на приятел за Пампорово и пред нас се движи същия автомобил и аверчето казва -didich написа:Искам конкретно да ми отговориш на един въпрос, ама без овъртане.-Ако хипотетично предположим, че бензиновия мотор беше по икономичен от дизеловия, според теб щяха ли въобще да произвеждат дизелови мотори?Напълно нормално е, че където се минават много километри перото икономия на гориво излиза на преден план, защото от там като спестиш ти се покачва печалбата, нормално е и този превоз да е с дизелово гориво, камиони, тежки машини и т.н.Но я да погледнем някъде където например горивото преди години е било стотинки и никой не го е интересувало колко му харчи колата - да вземем за пример USA - там бензинови мотори на пикапи и разни спортни коли са с обем по 6-7, че и 10литра при това на бензин, защо аджеба тия хора не са си купували дизелови мотори за да им е икономично ??Виж сега като се срина цената на петрола какво показват статистиките, увеличен процент на продажби на джипове и пикапи с големи мотори, а малолитражките и икономичните коли спад, всичко се върти около цената.Кажи ми сега честно ако горивото ти е без пари какво ще караш турбо бензин или турбо дизел
Дизела се купува, защото е по икономичен, но за сметка на това по токсичен за околната среда.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Бухахаха Краси направо ме разсмя тоталка :D .И на мен ми е чудно шефче с ФяТ Стило :D .От БМВ 3.0 дизел на Фятkrasio_79bs написа:Ква батка си и какви 30/работника имаш пък ти? До вчера щеше да си тираджия. В друга тема се радваш ,че нафта на 1,50 си зредил. В трета па си готов да миеш кенефи ама повече да не вземаш заем от банка.Па ся си баровец та дрънка. Пази Боже!evgeni85 написа:Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :D
.Аз го направих тоя номер,но в обратния ред,нищо че карам Мерцедес Актрос в момента,но работата си ме кефи.БаДката някъде беше споменал за равния ход на 6-8 цилиндров дизел :P .Друг каза,че нямало камиони на бензин.Кой помни времената на Зиловете и газките.Няма по равномерен празен ход от 8-цилиндров двигател на Зил.Тук пък ясно се вижда и чува как работи един дизел на обсъждана марка-от 2-ра минута почва това дето все едно стържеш със вилица в канче и козината ти настръхва
https://www.youtube.com/watch?v=-FFfIqgqyMQ
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Метановите бутилки са ПЪРВОТО нещо,което ще е останало здраво при една по-сериозна катастрофа,без крановете и тръбите разбира се,ако удара стигне до там.veselin10 написа:Чесно да ви кажа, не съм чел цялата тема, но искам да споделя защо смених бензин+CNG за дизел. По 3 причини: 1.пречеха ми бутилките; 2. стресна ме нещо при последния случай на гръмнала бутилка(на пропан-бутан); 3. Караше ми се нещо по-живо. Няма място за сравнение между 1,8 16V 113hp на бензин и 2,2 126hp turbo нафта
На 15.02 ме шибна една кифла с AUDI A4 изодзадзе и ако бях с мареата на метан освен броня, задна врата и разни дреболии, застрахователите сигурно щяха да пишат на огледа и "пране на шофьорска седалка"
П.П. Между другото не си спомням Мареата колко килограма беше, + едни още 120 за бутилките, ама Нисана е 1980 кг. живо тегло и е доста по-пъргавелка
Ха наздраве!
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Единствените вредни емисии на дизела коиъо са повече от бензина са финните прахови частици. Мега скандала си е ясно че е политическа поръчка ама това е друга тема. Та праховите частици успешно се неутрализират със каталитичния конвертор използващ адблу. Но за сега технологията е обемна и скъпа за внедряването в масов автомобил. За това ти казах че камион евро 6 отделя по малко вредни емисии от бензиновия ти двигател.didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела
Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите мотори 
Коментар
-
[quote="Flow"]Градски и аз близо 7 годинки съм работил в ЛукОйл и поназнайвам туй-онуйdidich написа:Искам конкретно да ми отговориш на един въпрос, ама без овъртане.-Ако хипотетично предположим, че бензиновия мотор беше по икономичен от дизеловия, според теб щяха ли въобще да произвеждат дизелови мотори?Напълно нормално е, че където се минават много километри перото икономия на гориво излиза на преден план, защото от там като спестиш ти се покачва печалбата, нормално е и този превоз да е с дизелово гориво, камиони, тежки машини и т.н.Но я да погледнем някъде където например горивото преди години е било стотинки и никой не го е интересувало колко му харчи колата - да вземем за пример USA - там бензинови мотори на пикапи и разни спортни коли са с обем по 6-7, че и 10литра при това на бензин, защо аджеба тия хора не са си купували дизелови мотори за да им е икономично ??Виж сега като се срина цената на петрола какво показват статистиките, увеличен процент на продажби на джипове и пикапи с големи мотори, а малолитражките и икономичните коли спад, всичко се върти около цената.Кажи ми сега честно ако горивото ти е без пари какво ще караш турбо бензин или турбо дизел
Дизела се купува, защото е по икономичен, но за сметка на това по токсичен за околната среда.
.Тоя ненапарфюмирания дизел дето бил като кристална вода :D е от новата инсталация дето я правиха Италиянците.Колко от него е за вътрешния пазар? А знаеш ли от старото сярно-кисело алкилиране дето сега е изравнено със земята какъв бензин е излизал и колко са се омазали от него :D .Да много по бистър от кристална вода без мирис със октан около 102 :D .Недостатъка му беше,че като застудее малко повече и по-трудно палеше.А и имаше отделни случаи на стопени платна на бензинови помпи предимно на Москвичи 408
.Този бензин преди да тръгне по тръбата за ТСНП и преди последната си обработка и оцветяване гореше като газта
почти без вредни емисии.А относно това,защо дизела е по-отровен от бензина не се крие в това,че бензиновия двигател наистина отделя повече въглероден окис и двуокис,а във азотните окиси,които причиняват рак на белия дроб.Азотните окиси стремглаво нарастват при температура над 2200 градуса в горивната камера,което е породено от високата степен на сгъстяване в дизела.Затова е измислен и ЕЖР-а-с принудителната рециркулация на изгорелия вече газ намалява температурата в горивната камера до нива под 2200 градуса.С това обаче намаля и КПД-то.Няма как изгорялото не гори.Това е и причината новите дизели да със степен на сгъстяване Е=15,16 т.е вече на границата в която при бензиновия двигател се появява детонационно горене.Затова доскоро Рудолф Дизел имаше високо КПД-именно заради високата си степен на сгъстяване,при която обаче доволно се отделяха тъй вредните азотни окиси.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Ами азотните окиси?Що не пробваш колко можеш да издържиш в затворен гараж с работещ дизеляк и с работещ бензинов на газ?evgeni85 написа:Единствените вредни емисии на дизела коиъо са повече от бензина са финните прахови частици. Мега скандала си е ясно че е политическа поръчка ама това е друга тема. Та праховите частици успешно се неутрализират със каталитичния конвертор използващ адблу. Но за сега технологията е обемна и скъпа за внедряването в масов автомобил. За това ти казах че камион евро 6 отделя по малко вредни емисии от бензиновия ти двигател.didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела
Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите мотори
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Да, ама 3 месеца след като продадох колата, при аварийно натискане на спирачка се е сгънала задната седалка. Ами ако там беше някой от синовете ми? Иначе е ясно, че бутилките са най-здравото нещо в автомобила. Ама са си тежки. Има и леки, но те са много скъпи.itan75 написа:...Метановите бутилки са ПЪРВОТО нещо,което ще е останало здраво при една по-сериозна катастрофа,без крановете и тръбите разбира се,ако удара стигне до там.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Газ не газ нафта олио маргарин. ....ще те целуват студен. Така е. Бъдещето е Ел енергията. Тесла с хиперпач и емката изчезва в огледалото. :Dmuns61 написа:Ами азотните окиси?Що не пробваш колко можеш да издържиш в затворен гараж с работещ дизеляк и с работещ бензинов на газ?evgeni85 написа:Единствените вредни емисии на дизела коиъо са повече от бензина са финните прахови частици. Мега скандала си е ясно че е политическа поръчка ама това е друга тема. Та праховите частици успешно се неутрализират със каталитичния конвертор използващ адблу. Но за сега технологията е обемна и скъпа за внедряването в масов автомобил. За това ти казах че камион евро 6 отделя по малко вредни емисии от бензиновия ти двигател.didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела
Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите мотори 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар