Не забравяйте, че където и както и да карате, при ПТП, винаги могат да ви напишат акт за несъобразена скорост
На кума ми му написаха акт по тази точка, понеже се заби в един малоумник, който решил да прави обратен на извънградски път, на завой без никаква видимост и в двете посоки.Полицая преценява ситуацията и пише. Вече дали е правилно, само съдът може да реши, но става дълга и широка...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предимство при разминаване в тясна уличка
Collapse
X
-
Тук вече има много зависимости и различно тълкуване.Но аз виждам друго - има знаци, които ти забраняват паркирането и в двете посоки.Ако аз минавах от там, то всеки ден щях да звъня на телефона и да викам паяка.Така и правих - 3 месеца подред, всяка вечер..И защото винаги беше около един и същи час, то след първите 2 седмици ме научиха и ми вдигаха със "здравей".След 2-рия месец след всеки мой сигнал, то те са длъжни да пращат кола и да ги вдига, само бяхме на - тука има пак спрели коли - отговор - пращам паяка и затваряхме телефона - има няма 5 секунден разговор.
Повечето се научиха по трудния начин, че трябва да спазват знаците, защото просто пречат, а не, че ги нарушават просто без да пречат.Но понеже това е централно място, то пришълците не са само постоянни, а и временни такива.Та накрая пуснах официална жалба - жената по телефона ми каза какво да направя, като видя, че няма да се отърват толкова лесно от мен.Та пуснах жалба и там вися след това 1 седмица полицай. И един като не паркира, то никой не си позволява да паркира.Въпроса е, че 1-2 като паркират, то някак си увличат всички други. Казват си - тоя като е спрял, то и аз ще спра. Какво толкова. Ама като няма никой, то никой не смее да наруши забраната.И така леко полека се научиха. Това е моя съвет, който съм минал през него. Просто трябва да бъдеш постоянен и да видят, че няма да се откажеш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.
Коментар
-
В случай, че се намирате на ендозначен път - демек ти не му навлизаш в неговата лента, а той в твоята - в твоя случай и двамата навлизате в чуждата лента - демек пред закона сте абсолютно еднозначни, от гледна точка на предимството, то трябва да се приложи:Airfan написа:Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.Това е така, защото когато се ударите, то полицая не може да определи кой си е бил в лентата си и кой просто не е трябвало да бъде там, както в примерите по-горе.В този случай и двамата сте в едноправна ситуация и просто трябва при такава ситуация по друг текст да се определи кой ще отстъпи.Защото и двамата като почнете да лъжете, че единия си е стоял от 5 минути там, а другия просто е дошъл и го е ударил, то единственото доказателство остава състоянието на колите на пътя и съответните обстоятелства - маркировки, знаци и т.н.За това в този случай полицая идва, гледа, че еди кой си е имал по-малко разстояние да върви назад, то за него е било по-безопасно и оп АКТ-а отива в неговата градинка.Когато разминаването е невъзможно без движение назад, тази маневра е длъжен да направи водачът, за когото тя е по-безопасна.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами Жоро, по тълкуванията тук. виновен си ти. :D Уличката излиза, че е забранена за движение до идването на паяка. :DAirfan написа:Да, има знаци, но не се спазват. Абстрахирам се от това, че са нарушители - как се определя предимството на минаване в тази ситуация и ако стане ситуация, кой ще гъзят. Е това ми е любопитно. Питам, тъй като наскоро се дървихме с един отворко , който навлезе в тунелчето на 5 м , при положение, че аз почти излизах, т.е. бях изминал 30 м в тунела.
Коментар
-
С това си действие "чустваш ли се пълноценен гражданин на държавата, изпълнил дълга си"?BO написа:Ако аз минавах от там, то всеки ден щях да звъня на телефона и да викам паяка.Така и правих - 3 месеца подред, всяка вечер..И защото винаги беше около един и същи час, то след първите 2 седмици ме научиха и ми вдигаха със "здравей".След 2-рия месец след всеки мой сигнал, то те са длъжни да пращат кола и да ги вдига, само бяхме на - тука има пак спрели коли - отговор - пращам паяка и затваряхме телефона - има няма 5 секунден разговор.
Повечето се научиха по трудния начин, че трябва да спазват знаците, защото просто пречат, а не, че ги нарушават просто без да пречат.Но понеже това е централно място, то пришълците не са само постоянни, а и временни такива.Та накрая пуснах официална жалба - жената по телефона ми каза какво да направя, като видя, че няма да се отърват толкова лесно от мен.Та пуснах жалба и там вися след това 1 седмица полицай.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не че нещо, ама кой от тук пишещите мисли, че катаджията ще направи това - т.е. ще прецени и то релано и безпристрастно ситуацията. Това може да стане в белите държави, там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняциЗа това в този случай полицая идва, гледа, че еди кой си е имал по-малко разстояние да върви назад, то за него е било по-безопасно и оп АКТ-а отива в неговата градинка.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Защо си мислиш, че у нас е по-различно?Само дето всичко това не се прави от безмозъчните хрантутници, а от специалисти автоексперти, заедно с дознател.Прави се ВИНАГИ, когато има сериозни щети, ранени или жертви.Естествено, не се прави при чукнати калници, защото струва ПАРИ! Ако все пак държите, завеждате дело, искате авто-техническа експертиза, плащате за нея и така.tambuhtaneca написа:...там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняци
Коментар
-
Имах в предвид, че достатъчно добрия модел при автотранспортни произшествия, както и последователно попълнената чек-листа от страна на катаджиите водят до автоматично определяне на това кой е виновен. И няма нужда от специална експертиза, тъй като и катаджията може да премери с рулетка (за тукашните не знам). Защото ако си карал с над ограничението или пил, никоя застраховка няма да ти покрие каквото и да билоImmortal написа:Защо си мислиш, че у нас е по-различно?Само дето всичко това не се прави от безмозъчните хрантутници, а от специалисти автоексперти, заедно с дознател.Прави се ВИНАГИ, когато има сериозни щети, ранени или жертви.Естествено, не се прави при чукнати калници, защото струва ПАРИ! Ако все пак държите, завеждате дело, искате авто-техническа експертиза, плащате за нея и така.tambuhtaneca написа:...там при катастрофа полицая нищо не преценява - има си таблет, правят се снимки, мерят се необходимите разстояния, ъгли на завъртане и т.н. и общо взето по разработен модел се определя в голям процент от случаите автоматично кой е виновен и кой с колко е карал преди катастрофата и това е защото на всякъде почти всички катаджии са безмозъчни харантутняциFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар