cs_aleksandar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава ли се десен мигач при изпреварване (връщане в лентата)?
Collapse
X
-
Това леко не го разбрах, но съгласно закона, РЕЛСОВИТЕ ППС имат предимство САМО на нерегулирано кръстовище.На регулираните кръстовища (без значение дали със знак, регулировчик или светофар) си спазват предимството на общо основание.Това МНОГО хора не го знаят, и видят ли трамвай, спират. Лошото е, че и ватманите много-много не познават закона и си мислят, че винаги са с предимство.Чл. 8. (2) Когато на дадено място от пътя едновременно е разрешено преминаването на нерелсови и релсови пътни превозни средства, водачът на нерелсовото пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовото пътно превозно средство независимо от неговото местоположение и посока на движение.Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна, а водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне релсовите пътни превозни средства независимо от местоположението и посоката им на движение.
-
Остава само да кажеш, че по релсите на трамвая удря ток
хахахНали трамвайте и те има светофари. Нашия и техния винаги са видими едновременно. И като ми светне зеленко за мен не можеш ме спря, но все пак мятам по едно око и на техния
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не навсякъде има светофари.Ето тук карайки по бул.Витоша, трябва да дадете път на трамваите, каращи във вашата посока (и завиващи надясно), но НЕ ТРЯБВА да давате път на трамваите, излизащи от малката уличка. https://maps.google.com/maps?ll=42.6...12,183.53,,0,0Kay_ написа:Остава само да кажеш, че по релсите на трамвая удря ток
хахахНали трамвайте и те има светофари. Нашия и техния винаги са видими едновременно. И като ми светне зеленко за мен не можеш ме спря, но все пак мятам по едно око и на техния
Коментар
-
Ммм да прав си и в двата поста. Аз също съм от хората, които ще пуснат трамвая в двете посоки. Всяко действие зависи от ситуацията, ама знам ли на ватмана какво му се в главата. Въпреки, че скоро благодарение на сигналите на един ватман спрях и не ме блъснаха.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Винаги ползвам десния мигач при прибиране, така са ме учили и така правя, смятам че така е редно, никога не съм сигурен дали тоя зад мен може да гадае и дали ще разбере какво ми се върти в глава при услове ча аз самия не съм сигурен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Когато няма коли пред мен/зад мен и участъка е прав и спокоен не го пускам.В останалите случаи винаги го правя."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ето всъщност защо го пускам, когато тръгна да изпреварвам продължавам да карам в насрешното с пуснат ляв мигач, за да мога да изнеса още коли зад мен и те да могат да изпреварят, ограничи ли се видимоста или идва ли нещо насреща бия десния мигач за да предопредя и се прибирам. Това е истината.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
+1Да добавя още нещо - не се доверявайте на сляпо, когато камион/бус/кола ви даде десен сигнал, че е чисто да изпреварите.Винаги първо погледнете хубаво, преди да предприемете маневрата, понеже няколко пъти са ми правили кофти услуга...S_BANKOV написа:Ето всъщност защо го пускам, когато тръгна да изпреварвам продължавам да карам в насрешното с пуснат ляв мигач, за да мога да изнеса още коли зад мен и те да могат да изпреварят, ограничи ли се видимоста или идва ли нещо насреща бия десния мигач за да предопредя и се прибирам. Това е истината."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ооо да и на мен са ми правили такъв К*р капан.M5kov написа:+1Да добавя още нещо - не се доверявайте на сляпо, когато камион/бус/кола ви даде десен сигнал, че е чисто да изпреварите.Винаги първо погледнете хубаво, преди да предприемете маневрата, понеже няколко пъти са ми правили кофти услуга...S_BANKOV написа:Ето всъщност защо го пускам, когато тръгна да изпреварвам продължавам да карам в насрешното с пуснат ляв мигач, за да мога да изнеса още коли зад мен и те да могат да изпреварят, ограничи ли се видимоста или идва ли нещо насреща бия десния мигач за да предопредя и се прибирам. Това е истината.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Две са най важните неща на пътя 1-во да покажен на останалите участници на пътя какво ще правим2-ро да сме толерантни и да си помагаме.пп пише се курт капан в превод от турски език - вълчи капан
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Че как разбирате дали шофьорът пред вас е дал десния мигач за да ви покаже, че е чисто и можете да изпреварите?Той може да дава мигач за да завие, каквато по принцип е и функцията на мигача.Останалите интерпретации са ваши и всяко действие, базирано на тях, е изцяло на ваша отговорност.Kay_ написа:Ооо да и на мен са ми правили такъв К*р капан.M5kov написа:+1Да добавя още нещо - не се доверявайте на сляпо, когато камион/бус/кола ви даде десен сигнал, че е чисто да изпреварите.Винаги първо погледнете хубаво, преди да предприемете маневрата, понеже няколко пъти са ми правили кофти услуга...S_BANKOV написа:Ето всъщност защо го пускам, когато тръгна да изпреварвам продължавам да карам в насрешното с пуснат ляв мигач, за да мога да изнеса още коли зад мен и те да могат да изпреварят, ограничи ли се видимоста или идва ли нещо насреща бия десния мигач за да предопредя и се прибирам. Това е истината.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
2 премигвания на извънградски път, без каквито и да било пресечки от МПС движещо се под/близо до ограничението пред колона автомобили какво може да значи?
Закачил си е ръкава на лоста?
Все пак, както каза, си е наша интерпретация и за това и аз пиша първо да се гледа.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
+1Случвало ми се е 1-2 пъти да ме подвеждат. Но в общия случай ВСЕКИ нормален шофьор може да различи кога му казват, че е чисто, и кога камиона, влачещ се по нагорнището, ще завива или спира.Присъединявам се към препоръката на колегата обаче - никога не разчитайте САМО на подадения сигнал.M5kov написа:2 премигвания на извънградски път, без каквито и да било пресечки от МПС движещо се под/близо до ограничението пред колона автомобили какво може да значи?
Закачил си е ръкава на лоста?
Все пак, както каза, си е наша интерпретация и за това и аз пиша първо да се гледа.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар