Това пък защо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?
Collapse
X
-
Humppa -
По принцип блокирането на вътрешното колело в завой се получава поради трансфера на тежест към външното, което има повече сцепление за разлика от вътрешното......Иначе принципно е добре човек да умее да борави със спирачката и с другия крак, това развива кондицията и координацията......с ляв крак правя почти 60% от спиранията когато си карам кочинката по писта и когато свикне човек не е никакъв проблем.......научих се да превключвам обърнати скорости наобратно, тва с левия крак е детински лесно, ако почнете да опитвате за не повече от 2-3 дена ще сте свикнали......veselin10 написа:Да не говорим, че в F1 освен, че се натиска с левия крак, има значение от коя страна ще натиснеш педала, и съответно от тая страна задържа повече. Та, някой да не се чуди защо ако трябва да спират екстремно в завой, винаги им блокират вътрешните колелета.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар