Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?

    Това нещо го пробвах преди няколко години и предпазния колан си свърши работата. Сега една колежка кара курсове и инструктура и я предопредил, да не прави именно това нещо. Един приятел също каза, че и неговия инструктур го е предопредил да не го прави. След като стана дума друга колежка реши да го пробва с една алфа и нямаше такова нещо, каза, че и редовно си натиска спирачката на един дърт опел с ляв крак и пак не блокират колелата. На какво се дължи това - някаква блокировка или всичко е до усет, но аз както и да порбвам винаги блокират колелата. Извинявам се ако темата е обсъждана вече, но никъде не намерих друга такава.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    #2
    Аз съм спирал с левия крак, първите няколко пъти може да захапеш волана, но като свикнеш не е проблем. Левия крак е свикнал да лашка съединителя, за които трябва по-голямо усилие и като натиснеш спирачката с левия, от навика - ти все едно скачаш на спирачките и за тва става така.Иначе може и да има блокировка ама не и в тия стари коли.

    Коментар


      #3
      ГлОпусти.Глупав въпрос. Няма резон в него.
      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

      Коментар


        #4
        Няма как колата да разбере с кой крак натискаш спирачката. Дори и да е така, няма логика да блокират колелата.Пробвал съм да спирам с левия крак. Знаех, че натискам с левия крак и въпреки това щях да изляза през стъклото.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          sa6obravoto написа:
          Това нещо го пробвах преди няколко години и предпазния колан си свърши работата. Сега една колежка кара курсове и инструктура и я предопредил, да не прави именно това нещо. Един приятел също каза, че и неговия инструктур го е предопредил да не го прави. След като стана дума друга колежка реши да го пробва с една алфа и нямаше такова нещо, каза, че и редовно си натиска спирачката на един дърт опел с ляв крак и пак не блокират колелата. На какво се дължи това - някаква блокировка или всичко е до усет, но аз както и да порбвам винаги блокират колелата. Извинявам се ако темата е обсъждана вече, но никъде не намерих друга такава.
          Както си го подкарал само не пробвай с ръце да натискаш спирачката,че тогава изкуственият интелект на колата веднага ще те усети. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 П.П. ПредОпредил се пише с "у."
          Fiat 1.4 12V
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

          Коментар


            #6
            А какво се получава, ако натиснеш газта с левия, а спирачката с десния едновременно?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              А какво се получава, ако натиснеш газта с левия, а спирачката с десния едновременно?
              И въртиш волана с г**а нали?@sa6obravoto пробвай да тръгнеш с десния крак на съединителя, същото е като с левия на спирачката.

              Коментар


                #8
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                Коментар


                  #9
                  Тока да не е литераторен фором . При мен също блокират. 100 тей?

                  Коментар


                    #10
                    тревата ви е в повечко май на някои... хахахаххаххахахаххаа,,все си мислех, че всичко съм видел в тоо форумхахахахаххахахахахаха
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Не мога да разбера защо има няколко човека, които на всеки малко по-отдалечен въпрос от тези за подръжка на автомобила, почват да се подиграват и едва ли не те изкарват най-големия глупак, защото си задал такъв въпрос. Замислете се, дали и вие не задавате по-нетипични въпроси! Бях си изградил едно по-добро мнение за някои потребители от форума, но явно съм останал с грешни впечатления за тях. Bane, vgeorgiev благодаря за отговорите ви - заедно с вашите мнения и прочетеното в няколко други форума си правя изводите, че всичко е до усета.
                      Fiat Bravo 1.9 TD100

                      Коментар


                        #12
                        Ама ти си била жена ......трябваше да ни предОпредиш,това обяснява нещата.......донякъде :D скоро не се бях смял така във форума
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          Bane написа:
                          Левия крак е свикнал да лашка съединителя, за които трябва по-голямо усилие и като натиснеш спирачката с левия, от навика - ти все едно скачаш на спирачките и за тва става така.
                          Това е. И на мен се е случвало. Голяма излагация. Колата закова на място и понеже нямаше причина да спирам /още повече екстремно/, събрах доста недоумяващи погледи.
                          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                          Коментар


                            #14
                            Bane написа:
                            muns61 написа:
                            А какво се получава, ако натиснеш газта с левия, а спирачката с десния едновременно?
                            И въртиш волана с г**а нали?@sa6obravoto пробвай да тръгнеш с десния крак на съединителя, същото е като с левия на спирачката.
                            пробвал съм не е кой знае какво но беше на подскоци а иначе да спирам със ляв крак съм спирал на един Мерц Ц класа автомат , търсех съединителя и си разбих носа
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              А какво се получава, ако натиснеш газта с левия, а спирачката с десния едновременно?
                              Газ и спирачка се натискат едновременно, при по съвременните автомобили няма особен ефект защото ЕКУ-то може да ореже горивото А иначе всичко е до усет, всеки ден натискам спирачката с левия крак и няма проблем. Както и да натискаш едновременно с десния крак спирачка и газ......Ето тук може да видиш как се натискат и трите педала едновременно :D https://www.youtube.com/watch?v=_HjXXUyQhPE

                              Коментар

                              Working...
                              X