Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chaveto написа:
    muns61 написа:
    А какво се получава, ако натиснеш газта с левия, а спирачката с десния едновременно?
    Газ и спирачка се натискат едновременно, при по съвременните автомобили няма особен ефект защото ЕКУ-то може да ореже горивото А иначе всичко е до усет, всеки ден натискам спирачката с левия крак и няма проблем. Както и да натискаш едновременно с десния крак спирачка и газ......Ето тук може да видиш как се натискат и трите педала едновременно :D https://www.youtube.com/watch?v=_HjXXUyQhPE
    По описаната от мен схема ли натискаш? :D
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      Естествено, че има блокировка! Също като сменяш скоростите с лява ръка - колата знае и включва с 1 скорост по-малко - примерно ти искаш 3та, тя ти пуска 2ра! При автоматците го няма тоя проблем, но там ако натиснеш газ с ляв крак и тръгва назад
      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

      Коментар


        #18
        Защо под блокировка разбирате някаква сложна ел система. Попитах дали няма някаква обикновенна защита, защото съм виждал при лостовете на една стара преса, при която задължително трябваше да се натисне от определена позиция, а при опит от друг ъгъл не мърдаха. След време като я ремонтираха видях, че на всеки лост има като метална пъпка, която задържа ако се натисне по друг начин, различен от показания. За това си помислих дали и тука няма нещо подобно.
        Fiat Bravo 1.9 TD100

        Коментар


          #19
          При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат. Такава защита на ъгъла на натискане също. Каква е логиката, като сам казваш, че заковава на място. Какво очакваш да каже инструктора? Сигурно не го кефи да троши с глава челното стъкло, щото са тарикати и колан не слагат.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            Именно, че няма логика в това да бъде сложена такава система, обаче след като ми споменаха и колегите за това, че инструкторите им споменават да не го правят, ми стана интересно и реших да повдигна въпроса и тук. Благодаря за отговорите. Наистина, явно всичко е до усета. Темата е за ключ.
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #21
              Ами не си свикнал със левия крак. Аз обаче съм свикнал макар и да не ми се налага, просто от чисто любопитство. Както написаха напреди, левия крак е свикнал да натиска съединителя който има доста по-голям ход.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар


                #22
                Преди малко го пробвах, добре че нямаше хора на около че да бяха умряли от смях, заковах на място а уж леко натиснах педала
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #23
                  Аз на колата не рискувам да натискам с левия крак спирачката, защото съм го правил и ми се е получавало същия номер , но на електрокара като седна си я натискам с левия и там няма проблеми, може би защoто не спира така :D Но и колегите ми и шефа ми ме гледат странно - ляв крак и спирачка
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар


                    #24
                    Всичко е въпрос на усет, има машини които имат само един педал който е комбиниран за газ и спирачка.

                    Коментар


                      #25
                      wwalker написа:
                      При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат.
                      Вашите може и да го нямат. Моят си го има.Казва се Hillholder. Наистина е много удобно. (не работи както си го написал, а по друг начин, но принципът е същия).

                      Коментар


                        #26
                        Immortal написа:
                        wwalker написа:
                        При някои има едно удобство, а именно при потегляне на 1-ва с натискането на съединителя хваща и спирачката. Много хитро при потегляне на баир. Нашите фиат-и за съжаление го нямат.
                        Вашите може и да го нямат. Моят си го има.Казва се Hillholder. Наистина е много удобно. (не работи както си го написал, а по друг начин, но принципът е същия).
                        Аз съм го ползвал точно както съм го описал на служебно Субару Легаси.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #27
                          На различните коли - различно работи. Харесва ми комбинацията с електрическа ръчна, много плавно потегля.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            Защото това е същото като да пиша с лява ръка, след като съм десняк Може би от там идва израза "мани го тоя левак" Ако често спираш с левия крак след време, може би ще спрат да те наричат левак/чка

                            Коментар


                              #29
                              Натискането на спирачката с левия крак, ако си с два крака и всичко ти е ОК е щура идея, защото левия крак, свикнал да натиска съединителя до дупка (моторна памет, на мозъка имам предвид, не на мотора) ще блокира спирачките - не защото има някаква защита, а защото ще се натисне така яко спирачката, че просто ще спреш все едно в стена. При моите експерименти веселбата е пълна и не го правя никога, но баща ми е инвалид и с левия крак натиска съединител и спирачка и няма никакви проблеми, десния му е доста неподвижен и за това с него оперира единствено и само газта... неговата моторна памет е тренирана и се тренира в последните 30 години...
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                Една позната, която кара последните 7-8г само автомобили с автоматични скоростни кутии, натиска спирачката с левия крак. Това го рабрах скоро, когато се возих при нея и бях седнал на предната седалка. Ако не го бях видял с очите си, нямаше да повярвам че борави с левия крак. Но тя не е "изкривена" (не е създадена тази моторна памет, за която пише jenshen73), защото само шоф. курс е карала на кола с ръчни скорости и това е било преди повече от 10г.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X