И на мен ми се случи веднъж да натисна с левия спирачката при скорост към 80 някъде на дълъг междуградски маршрут. Всички се събудиха в колата. Тогава карах често коли с ръчни и автоматик, и явно съм решил да натисна съединителя на автоматика, че всички дремеха, а аз съм се замислил за нещо.
А иначе на старите Американски коли с автомати, педала на спирачката е много широк, дали за да го намериш по-лесно при ситуация или за да газиш с двата крака за по-сериозно спиране, че тогава разни спирачни асистенти още не е имало. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо блокират гумите при натискане на спирачката с ляв крак?
Collapse
X
-
Я си вижте педала на спирачката и вижте от коя страна е износена гумичката....педала никога не се натиска по средата,а от едната страна (дясната)така колата "разбира" с кой крак се натиска спирачката защото педала се натиска под ъгъл.Но колата спира рязко защото педала на спирачката се натиска много защото е свикнал да натиска съединителя,а не спирачката както казаха и други колеги....
Коментар
-
Колеги, ама вие сериозно ли?И с кой точно сензор го "разбира" това колата?Някога разглобен педал на спирачката виждали ли сте?Като оставим настрана, че цялата тема е една хумореска, има откровени мнения тук, достойни за темата с вицовете.veskobravo написа:Я си вижте педала на спирачката и вижте от коя страна е износена гумичката....педала никога не се натиска по средата,а от едната страна (дясната)така колата "разбира" с кой крак се натиска спирачката защото педала се натиска под ъгъл.
Коментар
-
muns61 написа:Е как, това е системата АСП - адаптиращ се спирачен педал!
Ама и ти не си разбрал какво е ABS - Auto Blokcing System. Демек автоматично блокира спирачната система, като не боравиш с правилния крак. Възможни причини : Алкохолно опиянение ; Желание за екстрмно излизане през предно обзорно стъкло ; Да си стрОшиш носа, че като те спрат за превишена скорост, да имаш оправдание, че бързаш за болницата преди да е спяло кръвотечението от лявата ноздра ... Мислех че това е секретна разработка на ВАГ групата съвместно с БМВ, ама явно е изтекла информация
Предлагам да постнем тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0 един линк към тази тема
Като започнах да я чета, имах чувството, че съм се логнал във форума на Гоуф ... ама не !? Сега малко по темата - тоя метод за натискане на спирачка с ляв крак се използва от състезателите в някои автомобилни спортове и то при доста екстремно шофиране. Айде по пътищата да си караме културно и да си натискаме пИдалите както си требе ! Съгласни ли сте ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да не говорим, че в F1 освен, че се натиска с левия крак, има значение от коя страна ще натиснеш педала, и съответно от тая страна задържа повече. Та, някой да не се чуди защо ако трябва да спират екстремно в завой, винаги им блокират вътрешните колелета. А при мен коването е особенно яко, защото 90% от колите(километрите) са с обикновени съединители(със жило)Dido_Lyubenov написа:[....Сега малко по темата - тоя метод за натискане на спирачка с ляв крак се използва от състезателите в някои автомобилни спортове и то при доста екстремно шофиране. Айде по пътищата да си караме културно и да си натискаме пИдалите както си требе ! Съгласни ли сте ?
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Не си ме цитирал изцяло,но ОКискам да кажа,че може да се направи уистройство с което колата наистина да разбира с кой краксе натиска педала на спирачките и хич няма да е трудно поради описаните от мен неща.А иначе аз съм натискал спирачките с левия крак на колата един единствен път когато се учех да карам (може би вторият ми път зад волана)а на мотокаря който,често карам постоянно натискам спирачките с левия крак,но там нещата са доста по-различни.Immortal написа:Колеги, ама вие сериозно ли?И с кой точно сензор го "разбира" това колата?Някога разглобен педал на спирачката виждали ли сте?Като оставим настрана, че цялата тема е една хумореска, има откровени мнения тук, достойни за темата с вицовете.veskobravo написа:Я си вижте педала на спирачката и вижте от коя страна е износена гумичката....педала никога не се натиска по средата,а от едната страна (дясната)така колата "разбира" с кой крак се натиска спирачката защото педала се натиска под ъгъл.
Коментар
-
А я сега си признайте дали пък десния ви крак не беше случайнон а газта
Иначе приде години една позната си купи тойота карина автомат и на мястото на съединитела имаше монтиран педал на газта, и тя вика нещо колата не върви, и като седна батко Слави и стъпа по стар навик с двата крака на газта познайте какво стана
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
нИ си ще гумитИS_BANKOV написа:А я сега си признайте дали пък десния ви крак не беше случайнон а газта
Иначе приде години една позната си купи тойота карина автомат и на мястото на съединитела имаше монтиран педал на газта, и тя вика нещо колата не върви, и като седна батко Слави и стъпа по стар навик с двата крака на газта познайте какво стана 
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Не съм те разбрал. За можене - може, разбира се, да се направи.Но не се прави.veskobravo написа:Не си ме цитирал изцяло,но ОКискам да кажа,че може да се направи уистройство с което колата наистина да разбира с кой краксе натиска педала на спирачките и хич няма да е трудно поради описаните от мен неща.А иначе аз съм натискал спирачките с левия крак на колата един единствен път когато се учех да карам (може би вторият ми път зад волана)а на мотокаря който,често карам постоянно натискам спирачките с левия крак,но там нещата са доста по-различни.Immortal написа:Колеги, ама вие сериозно ли?И с кой точно сензор го "разбира" това колата?Някога разглобен педал на спирачката виждали ли сте?Като оставим настрана, че цялата тема е една хумореска, има откровени мнения тук, достойни за темата с вицовете.veskobravo написа:Я си вижте педала на спирачката и вижте от коя страна е износена гумичката....педала никога не се натиска по средата,а от едната страна (дясната)така колата "разбира" с кой крак се натиска спирачката защото педала се натиска под ъгъл.
Коментар
-
С ляв крак съм натискал спирачката когато на място съм форсирал до дупкаС ляв крак съм натискал "съединителя’ на автоматик / чужда кола/и то 2 пъти при две пътувания. Първия път беше при първото пътуване и собственика на колата ми каза в последния момент: спри тука да взема една бира. Резултата беше че само аз фръкнах към джама и пътьом щех да гризна волана, а собственика предварително се беше надървил. Втория път беше след около 500 км. пак с тази кола и пак когато реших да спра бързоС десен крак съм натискал и спирачка и газ на място в продължение на 5-6 г. чакайки новомонтираната ми АГУ "да улегне"/ нямаше малки обороти/С дясна ръка с лоста от дясно на волана съм давал десен мигач и се учудих че ми се пускат чистачките
От този момент разбрах, че вече съм издал багажа нацяло и за никъв хей вече не ставам
.
LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Humppa
Натискам с десен крак - нищо...Натискам с ляв крак - нищо...Отивам на сервиз - оня ми вика :ми ти нямаш спирачки:Да ве, аз от пет години спирам само на двигател...
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар