ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Техники на шофиране
Collapse
X
-
Ти от 4 страници само това за святкането ли прочете? Мисля, че проблемът е в теб в такъв случай.А и давай - ти кажи някоя техника. Що чакаш другите? Напиши смисленото нещо, което всички чакаме със затаен дъх...The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
-
Нали сте толкова велики шАфЙори, само се хвалите, искам да науча и аз велики техники на каране. Иначе моите са прости - караш според ограниченията и си отваряш очите за ниско летящи, минаващи на червено и светкащи индивиди.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Правилно си почнал изречението, но неправилно си го завършил. В населено място може да си караш в която лента си искаш.Преминаването в дясната лента с по-голяма скорост покрай по-бавно движещо се МПС в лявата не се счита за изпреварване.Прочети си пак ЗДвП.popara801 написа:Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място....
Коментар
-
Аз Кво казвам, ти къде отиде. Говоря за потеглянето. Спирането на моторна спирачка е друга работа.Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?chaveto написа:Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия...Immortal написа:За нещо такова говорех.kiriluz1 написа:...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...
Коментар
-
То не значи,че в населено място не минавам от дясно особено по булевардите и от светофар до светофар си има т.нар.зелена вълна,но бързаците се натискат в ляво и като стигнат на следващия да спират на червеното,най ми прави кеф да вляза на 3-та покрай тях и да съм едни гърди напред.А за правилника-не ми се чете още повече,че не се е изменило нищо фрапантно от времето,когато съм го чел и учил.И практика момчета това е най важното.Каране всеки ден във всякаква обстановка.Immortal написа:Правилно си почнал изречението, но неправилно си го завършил. В населено място може да си караш в която лента си искаш.Преминаването в дясната лента с по-голяма скорост покрай по-бавно движещо се МПС в лявата не се счита за изпреварване.Прочети си пак ЗДвП.popara801 написа:Няма такова нещо всички са длъжни по закон да карат в дясната лента.Единствено,когато е в населено място....FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Автомобила ми може да е френски ама скоростната кутия..... е японскаStefanaki написа:Подчератното може би важи само за твоя автомобил. Над 100 000 км с различни автомобили (но не и френски) с автомати и всичките при спускане използват двигателя като спирачка. Даже на стръмните спускания превключвам от позиция D на 3 или 2, за да не ми се налага използване на спирачкаchaveto написа:Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия, дори и когато го включа на ръчен режим.Точно затова и ония с луксозните автомобили млатат спирачки по завоите, просто като върнеш газта и автомобила не ползва двигателя като спирачка
. Може би само CVT кутиите нямат опция "моторна спирачка".
Такива положения като 1-2-3... немам има не некви + и -..... абе направено като за прост човек
Напротив на околовръстното най лява лента е ужас и точно най дясна е супер и в двете посоки, говоря за района на с.Казичане. Е всеки ден има такива които карат с 60км в средната. Зимата се чистят дясна и средна средна лента, е същите глупаци карат отново в средната лента, но този път с 40км и те принуждават да ги задминаваш от дясно. А като ги задминеш и свирят, пращат ти пожелания на семейството......Kay_ написа:Чаве, като на повечето нместа дясната лента е разбита и хлътнала трябва ли да летя с висока скорост за да карам в лявата. Там, където мога си карам в дясната, но когато пътя е гаден...не искам да си троша колата.Без коментарImmortal написа:Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?
Коментар
-
Аз ще го обясня технически.Автоматикът обикновено тръгва на 2-ра, защото торк-а при вдигане на малко по-високи обороти, говоря от празен ход на 1200 примерно, то вътрешното налягане скача много рязко. Когато имаш ниско предавателно число, то изхода към колелата става много рязко и може лесно да ги превърти.Когато си с ръчна кутия, то може много прецизно на определяш зацепването на съединителя и дори на 1-ва скорост може да въртиш колелата с 2 оборота в минута. Автоматика това не го може, както обясних и за това решението е по-висока предавка с по-големи загуби и съответно повишаване на температурата в торк-а. За това и въпросът не ти е верен, защото автомата не може да имитира твоето движение, а не ти неговото.Същото и ти симулираш със съединителя, но просто го отпускаш малко повече, за да предадеш същия момент към колелата. Просто ако си на 1-ва, ще може пак да определиш точно колко да предаваш към колелата но за сметка на по-запазен от износване съединител.Изборът си е твой, но това не означава, че това е правилно. Защото ако искаш може да тръгваш и от 3-та или от 4-та. Пак въпрос на избор.Immortal написа:Аз Кво казвам, ти къде отиде. Говоря за потеглянето. Спирането на моторна спирачка е друга работа.Би ли ми обяснил каква е разликата когато аз потеглям на 2-ра в снега с ръчната кутия и когато автоматикът тръгва на 2-ра или 3-та? Кое точно мислиш, че не мога да имитирам?chaveto написа:Нещото такова няма нищо общо с ръчна скоростна кутия и няма как да си помислиш да го имитираш това нещо. Защото в момента карам автомат който няма нищо общо с ръчна кутия...Immortal написа:За нещо такова говорех.kiriluz1 написа:...последната е автомат, няма такъв кеф особено зимата има си зимен режим тръгва от трета и колкото и да риташ газта тръгва плавно...A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Кажи им, та да знаят!Лесно е да обясняваш за каране на сняг, ако си от Ямбол или Стара Загора!S_BANKOV написа:Чета, много зимни шофьори има тука,
, та си викам да направим зимъска една среща на форума към моя край, суджука и виното от мен.
, сеира ще е на обща сметка, да видим кой ще се вози на предния капак докато качва байра и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/
С Мареата тръгвах в снега без абсолютно никаква газ, само със съединител!В комбинация с добри гуми никога не ме е подвеждала тази техника!
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Оф... не ми се спори.Тръгваме от едно и също място в сняг. Един колега с вериги - тръгва на първа и дава газ. Накъса си веригите.Аз тръгнах на втора и си излязох от там без да превъртя гуми.Свидетели от форума имаше поне 5.Карайте както си знаете. Аз си карам както аз си знам, вече над 500 хил. км. и съм имал само 2 ситуации, в които наистина е било опасно и ми се е изправяла косата. При едната се возеше пак един колега от форума...Не съм затъвал в сняг, не съм поднасял, освен преднамерено и контролирано. Карал съм и с летни гуми в снега и пак не съм имал проблеми.avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено
Коментар
-
Аз никога не съм карал 1,4 ...Immortal написа:avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено
С достатъчно мощен дизелов мотор ... а бе, зимъска пробвай Кромата!
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
Не е като да не съм я пробвал де, виж снимката в подписа.Но тая зима снега беше много малко, догодина ще видим.avvasilev написа:Аз никога не съм карал 1,4 ...Immortal написа:avvasilev - това е същото, което ти правиш. Само че има опасност да ти изгасне мотора. Затова - на втора с малко газ - излиза от всякъде. Е, стига да не си се окопал прекалено
С достатъчно мощен дизелов мотор ... а бе, зимъска пробвай Кромата! 
Коментар
-
Точно това, написаното от теб, е типично и показателно за шофьор, който не знае да кара.Като е сложил вериги и се е помислил за безсмъртен и раздава газ. Да, ама не.Или искаш да кажеш, че ти ако ѝ нацепиш газта на 2-ра и няма да може да превъртиш веригите ли?Както каза - няма смисъл от спор. И аз не съм затъвал никъде в сняг, нито веднъж, а винаги си тръгвам на 1-ва. Очевидно това, на коя скорост тръгваш не е показателно. Просто си трябва усещане и акъл да не се набиваш там, от където не може да излезеш.Immortal написа:...Тръгваме от едно и също място в сняг. Един колега с вериги - тръгва на първа и дава газ. Накъса си веригите.Аз тръгнах на втора и си излязох от там без да превъртя гуми....
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И още един чалъм, слагаш на първа да върти гуми, и излизаш да буташ Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Не съм го правил аз, виждал съм само.Относно техники, не знам, макар че имам книжка от 99-та, имам само около 100к км зад волана. Просто като изпадна в лоша ситуация, реагирам по инстинкт.S_BANKOV написа:... да видим кой ще се вози на предния капак докато качва баира, и кой ще рине с лопата/ това са си техники и чалъми/
Коментар
Реклама
Collapse







Коментар