То щото разбираш ли бетонните улеи и чужбинските мантинели са извънземни за това там като стане катастрофа - са минимум 40 коли натаралянкани една в друга с по 20 човека умрели. Хайде без излишни изцепки - краш тестовете за устойчивост на клетката се правят при 50% челен удар с 50км/час. Тогава производителят, а и стандартизиращият орган дават оценка "годен"/"негоден" на тествания автомобил. Скорости от този порядък с който стават кървавиците в България дори не се предполага да има оцелели - никой не се занимва да тества колко ще устои автомобил или мантинела при удар от порядъка на 200км...Брата на жена ми се удари в центъра на Варна, падайки от мотор пързаляйки се със скорост от 150км/час надолу, с лице в един крайпътен стълб - железен, от тези дето държат една лампа и жиците на тролея... Мой приятел доктор го събира със пинсета, но оцеля - малко не си прилича със снимката в личните документи, но е жив, без здрави зъби, кривоглед, но ... жив.Чаве, според теб - стълба ли трябваше да е гумен или просто - скоростта - законните 50км/час???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Младеж умира с 200
Collapse
X
-
А замислял ли си се, че ако не оставаха на пътя, а си отиваха из нивите отсрани, щяха да са само катастрофиращата кола или коли, а не още 10 - 20 с тях. Много от загиналите в такива катастрофи хора можеше да са си живи.Не си мисли, че е толкова лесно да се направят ефективни заграждения, предпазващи при катастрофа, особенно пък в широк диапазон от скорости.chaveto написа:Там като стане катастрофа и се млатат един друг а не изпадат от пътя. За твое сведение точно в такава катастрофа загина мой приятел.
Коментар
-
Аз не си мисля нищо, споделям с останалите какво е моето мнение за мантинелите, но никой не иска да си признае, че мантинелите са ни морално остарели. Защото дори и само 1-2% да са по ефективни е много достатъчно. Просто тази мантинела не може да задържи и някоя малолитражка при скорост 120-130км. Не е толкова проблема, че няма да я задържи до толкова, че се къса и след това се нанизваш на нея.peho написа:Не си мисли, че е толкова лесно да се направят ефективни заграждения, предпазващи при катастрофа, особенно пък в широк диапазон от скорости.
Коментар
-
Упоменатите от теб скорости в България са разрешени само по магистралите. Интересното обаче е, че в Бургас явно живеят по друг закон - там скорости под 60 в града са незаконни. Най-интересното е, че в Бургас знак СТОП важи наопаки "Тръгни"chaveto написа:Просто тази мантинела не може да задържи и някоя малолитражка при скорост 120-130км. Не е толкова проблема, че няма да я задържи до толкова, че се къса и след това се нанизваш на нея.
Вчера бях там и се ужасих колко много последователи на "божественият вятър" има...И най-най-странното нещо, поради което стават катастрофите у нас е, не щото мантинелите са кофти, а защото никой не ебава да ебава ограниченията - всичко живо кара с колкото може, а някои - дори по 3. Вчера ме изпревари бургаски опел кадет през чиито прагове се виждаше
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
да, така е, защото сме 2010 год и хората по света вземат 500 км за час и половина с влака, а други пък нямат ограничение на магистралите, които са из цялата им държава. а тук има 3 полумагистрали, които вече са доста амортизирани дори и 500-те км софия-варна по селските ни пътища със спазване на ограниченията ще се вземат за не по-малко от 8 часа. Ако си мислиш, че навън не превишават и не карат колкото могат на междуградските пътища се лъжеш.Имам 2 случая с чужденци тук- единия в Албена, белгийски полицай подкара пиян колата на колега, като му каза "няма проблеми, аз съм полицай", втория- возих се при един французин, той натискаше за последно и в града включително, работеше от няколко месеца в Бг. Стигнахме, обаче след месец катастрофира- не успял да вземе завоя заради много висока скорост. Така че не само тук натискат, не само тук искат да пътуват бързо, единственото решение е не да се ограничават хората да карат с 40 извънградско, а да се направят пътища, по които безопастно да караш със 130.jenshen73 написа:И най-най-странното нещо, поради което стават катастрофите у нас е, не щото мантинелите са кофти, а защото никой не ебава да ебава ограниченията - всичко живо кара с колкото може, а някои - дори по 3.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba, примерите ти обаче са от България. Спасението е само едно, всеки да си получава заслуженото наказание и да си го плаща, даже никак няма да е зле това наказание да е съобразено с доходите му, както е в някои страни. Обаче първо трябва да ги изловят всичките, които укриват огромни доходи, че да си плащат и заслужените наказания.
Коментар
-
mnpenchev
Другия път като идваш насам си сложи адидаса и няма да имаш проблеми :Djenshen73 написа:............
Коментар
-
точно това се опитвам да покажа, че не зависи от манталитет, от народност или други такива понятия, чужденеца там спазва всичко, защото го държат изкъсо, а тук знае, че е лабаво и газ. това по повод примера на женшен, че никой не ебавал ограниченията тук /вероятно съпоставяйки със спазването "там"/ Не може само да искаш и ограничаваш, може д аограничаваш, когато създадеш алтернатива- ограничавай скоростта по селските пътища, но направи магситрали с ограничение 130, които не желае да плаща за магистрала и иска д акара по селски пъът нека кара с 40. Не може да казваш не паркирай на улицата, не паркирай на зелените площи, не паркирай на завоя и т.н., а в същото време паркинг да няма на по-малко от 1 час пеш. Всякакви такива "мерки" се правят с ясното съзнание, че само ще ни бъдат налагани глоби и ще цоцат парички и ТЕ го знаят и ние го знаем, но се даваме.peho написа:pakumba, примерите ти обаче са от България. Спасението е само едно, всеки да си получава заслуженото наказание и да си го плаща, даже никак няма да е зле това наказание да е съобразено с доходите му, както е в някои страни. Обаче първо трябва да ги изловят всичките, които укриват огромни доходи, че да си плащат и заслужените наказания.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Къв адидас бе??? Не нося анцузи.mnpenchev написа:Другия път като идваш насам си сложи адидаса и няма да имаш проблеми :Djenshen73 написа:............
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Това е сигурно някой лаф, който и аз не разбрах... Но както и да е. В Бургас наистина карат отвратително голяма част от шофьорите. Карал съм доста пъти там, а и тук коли с бургаска регистрация често се държат неадекватно. Това е лично мое мнение. По темата - при скорост 200км/ч златна мантинела да има шанса за оцеляване е минимален.jenshen73 написа:Къв адидас бе??? Не нося анцузи.mnpenchev написа:Другия път като идваш насам си сложи адидаса и няма да имаш проблеми :Djenshen73 написа:............
Allergic To The Counterfeit
Коментар
-
Извинявай, но ... това, което видях като шофиране в Бургас - поне във Варна го няма. Излизане от знак СТОП без да се "СТОП"-не на него не ми се беше случвало. Също - да ме изпреварят на път без видимост и с ограничение 90км - изпреварващият с табелка "А хххх УУ" летеше с поне 120км. И да беше еднократно - да простя случайността, че табелката започва с "А...". Най-очарователният пример беше на Бургаският мол, където работи мой приятел - мадама с табелка "А..." удари паркирала кола на заден ... на паркинг... широк колкото ... знаете си де - футболно игрище. Карам със светнатил къси и фарове за мъгла. На оживена улица с предимство съм - от дясностояща пресечка със ЗНАК СТОП ми излиза кола, 10 метра пред мен БЕЗ да спре - изобщо. Дори не спря за да се огледа, не намали..., а и не излезе с мръсна газ за да ми направи място - ако не карах внимателно - щях да съм в тази хроника... Красьо, извинявай, че си от Бургас, но явно не ти правят впечатление тия неща..., предполагам си свикнал с простотията на съгражданите сиkrasio_79bs написа:Чак сега разбирам че регистрацията прави водача на пътя.
Въпреки, че като се замисля - автомобили с табелки започващи с "А" и във Варна се движат твърде неадекватно... сигурно е от табелката
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар