Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Вярно че сме говорили Илияне, ама защо оригиналните лагери нямат такива охлабвания или при тях не действат инерционни сили. И 5-6 стотни охлабване егати инерционното натоварване, та тея биели трябва да са гумени. То хубаво биелите, ами при основните лагери и там ли действат инерционни сили та и там е същото положение. А много добре ви е известно какво се случва като се скъса масления клин. Знаете и че допуските за елиптичност на вала е в рамките на 1 стотна, точно за да не се къса клина, а при 5-6 стотни хлабина в повече какво се случва. Абе всичко е менте в тая държава.

    Коментар


      #17
      Освен от Англия, може да видиш за части тук и тук. Купувал съм сегменти на тази фирма и няма оплаквания. Не си и помисляй за събиране на мотора с различна от оригиналната гарнитура за главата!

      Коментар


        #18
        Ето малко за ексцентричността на лагерите.Като може да има с висока , средна и ниска ексцентричност в зависимост от модела.Освен за динамичната корекция на клиренса при максимални натоварвания, ексцентричността подобрява условията за формиране на масления клин.Измерването в хоризонтала не трябва да е точно до делителната линия заради специфичното изтъняване там.First, let’s define how and where clearance should be measured. Halfshell rod and main bearings do not have a uniform wall. The wall isthickest at 90 degrees from the split and drops off a prescribedamount toward each parting line, depending on the bearing’sintended application. This drop-off is called
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #19
          Добре де, защо тогава оригиналните лагери не показват такива отклонения, а са си абсолютно "окръжни".

          Коментар


            #20
            VET написа:
            Добре де, защо тогава оригиналните лагери не показват такива отклонения, а са си абсолютно "окръжни".
            за чисто нови или карани става дума ?
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #21
              Карани. И що така става, че караните, износени, но не изтропали, са с по- добри хлабини, спрямо новите прекрасни ментета.

              Коментар


                #22
                VET написа:
                Карани. И що така става, че караните, износени, но не изтропали, са с по- добри хлабини, спрямо новите прекрасни ментета.
                за караните, явно са износили ексцентричността и са станали вече окръжност, а за новите с по-голяма хлабина, не са ми се падали.От Евро 07 и от нашия Русенски магазин Атанасов ауто, лагерите са ми излизали с нормална хлабина, 4-6 стотни биелни-основни.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #23
                  Здрасти Илияне, 4-6 стотни казваш, супер, ама и старите, които сваляш, ако ги премериш ще видиш че имат 6-7 стотни хлабина, въпреки износването. Новите показват ексцентричност около 5 стотни, значи ако са износили ексцентричността си старите, то би трябвало да показват около 10-12 стотни, а при такива стойности имам опит колко изкарва двигателя - 500км и то без да го юркаш. А сега като сглобявах купето, взех лагери, основни, Кинг и хоп изненада 9 стотни хлабина на 1, 2, 4 и 5 лагер а на 3-ти 10 стотни спрямо стандартен вал. А супер си работех с Кингчетата до сега. После взех Глико на 30 лв от Стамболийски и 5-стотни хлабина. Ама що това Глико тук го купувам за 30лв, пък в ИБЕЙ, струва 60 лири.

                  Коментар


                    #24
                    Странна работа с тия лагери с ненормалните хлабини, мдааА за цените на Глико или на другите лагери тук и на вън, ами на вън всичко е много оскъпено заради търговската надценка, нямат оборот тоя тип части, понеже почти никой не се задълбочава с такива ремонти, само в специални случаи.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #25
                      Днес като се прибрах слязох до гаража да махна повдигачите от главата, пръснах с вд40 всички "дупки" над клапаните да видя дали има течове.....един изпускателен овлажни около себе си, два всмукателни едва - едва.......ще трябва да да се направи добро напасване, не знам доколко стандартното дето го правят шлайфистите има ефект.....Колектора - 2-3-4-5 рънъри са в рамките на 32-35 см дължина, първи е на 39.......а точно първи хайванина не направи по точното копие на Тиг-Арт снимка на което му показах......другите следват същата форма - чесно казано не знам струваше ли си парите при него да го правя или не.....доколкото си спомням из форума на Г Крофт се спрягаше мнението че оптималната дължина варира между 26 и 40 сантиметра......П.П - свалих водната помпа - имам нова взета от Англия, но с пластмасов пропелер, тази е с метален - чесно казано двете ми изглеждат еднакво като състояние, мисля че с ремъците е сменяна преди 15 хиляди мили, и се колебая дали да я сменям или все още не....
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        #26
                        На една Мареа 20 ВИС и смених само ангренажния ремък, защото реших че ролки и помпа са добре и така вече 60 000км ни звук ни стон. Щото знам като купя от тук ролчици колко издържат. Пък после ме обвиняват някои форумни тарикати, че разбираш ли не съм им сменил ролките и те свършили за 20 000 км.

                        Коментар


                          #27
                          Няма ли да ти е по - спокойно ако снабдиш Купето с един такъв кит?
                          Прикачени файлове
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Коментар


                            #28
                            ....
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Коментар


                              #29
                              DJ_STIVAN написа:
                              Няма ли да снабдиш Купето с един такъв кит?
                              Опа. Май нещо се случва в Пловдивско!
                              VET написа:
                              На една Мареа 20 ВИС и смених само ангренажния ремък, защото реших че ролки и помпа са добре и така вече 60 000км ни звук ни стон. Щото знам като купя от тук ролчици колко издържат. Пък после ме обвиняват някои форумни тарикати, че разбираш ли не съм им сменил ролките и те свършили за 20 000 км.
                              На колко километра ги сменяте тези ремъци?Аз повече от 50 хиляди не смея да правя!Иначе за водната помпа - мен ако питаш щом вече си я купил(откъде я купи и марка?) по добре я смени. Аз знам само за две марки предлагащи такава водна помпа (с метална турбина) - SKF и HEPU. Щом е сменяна в Англия, то най вероятно е SKF.

                              Коментар


                                #30
                                Абе и аз гледам да ги сменям преди 50 000 км, ама собственика се разсейва вече 10 000км.Между другото, онзи ден смених ремък на Мазда 1,6 16, на около 120 000 км и беше като нов

                                Коментар

                                Working...
                                X