Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Още едно ГТ във форума

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Мисля, че гонката ще е 1ва зависи от старта на двамата кой ще дръпне 2ра заедно и на 3та кадета тръгва да ти дърпа, ти включваш 4та докато той е още на 3та и ти прави ебаси ластика .... И все пак зависи с коя кутия е опела
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      #62
      Тая 3-та на орела до 200 ли е? :D

      Коментар


        #63
        170-80 зависи от F18-20 и всякакви хибриди Един познат казва, че били безкрайни тея скорости в стоков вариант
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #64
          gituli написа:
          Стана ми интересно,някои замервал ли е сток ГТ?
          Мдам ...... няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

          Коментар


            #65
            biser_as написа:
            gituli написа:
            Стана ми интересно,някои замервал ли е сток ГТ?
            Мдам ...... няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
            Ама напълно сток на сток налягане?Сподели поне резултата че ми е любопитно :D
            тежък е животът лек...

            Коментар


              #66
              е и аз съм замервал няколко пъти на божурище 2 Гт та , и преди и след чиповете аз аз това го питах бавното пунто той да каже 16.8 реално време ли е за 400 метра за стоково ГТ ( напълно стоково )
              Power Under Pressure

              Коментар


                #67
                jungleraver написа:
                Ама напълно сток на сток налягане?Сподели поне резултата че ми е любопитно :D
                Напълно заводска кола даваше 16,2-16,3 на Бужурище няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само с чип, права тръба Ф55 с гърне REMUS Hardline и "маняшки" бууст контрол от кранче Forge Motorsport даваше 15,7-15,8. С добавен челен кулер, бууст контрол Apexi AVC-R нагласен на 1,30 кг/см2 и още няколко незначителни добавки почна да дава 15,3 (няколко пъти на Бужура) и 15,2 няколко пъти на Сливен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Туй то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Колата е ГТ3 с оригиналното си IHI, джанти OZ Racing F1 с гуми Toyo Proxes-4, пълното си оборудване и при всяко мерене на дино (това от 3+ години се мери поне веднъж годишно) дава едни и същи мнооо "яки" коне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , напрао мое да тарира дино-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                Коментар


                  #68
                  biser_as написа:
                  jungleraver написа:
                  Ама напълно сток на сток налягане?Сподели поне резултата че ми е любопитно :D
                  Напълно заводска кола даваше 16,2-16,3 на Бужурище няколко пъти Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Само с чип, права тръба Ф55 с гърне REMUS Hardline и "маняшки" бууст контрол от кранче Forge Motorsport даваше 15,7-15,8. С добавен челен кулер, бууст контрол Apexi AVC-R нагласен на 1,30 кг/см2 и още няколко незначителни добавки почна да дава 15,3 (няколко пъти на Бужура) и 15,2 няколко пъти на Сливен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Туй то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Колата е ГТ3 с оригиналното си IHI, джанти OZ Racing F1 с гуми Toyo Proxes-4, пълното си оборудване и при всяко мерене на дино (това от 3+ години се мери поне веднъж годишно) дава едни и същи мнооо "яки" коне Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , напрао мое да тарира дино-то Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  за твойта знам просто питах Григор дали е съгласен , щото сега той повтори няколко пъти 16.1 , което значи че по твойте думи все едно е бил напълно сток без чипове генерации и прочие
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #69
                    Е то всеки мотор е в различна кондиция,може моя да е припаднал вече,а и е гт 2ка с стария мотор на 7,8 степен.Иначе за мен средна 16ка е нормално за стоково пунто с оригиналния пиербург.Предполагам че разликата между мен и Бисер е от челния кулер,гумите и контролера а и не на последно място степента на сгъстяване ,която е различна за двата мотора.

                    Коментар


                      #70
                      S.W.A.T. написа:
                      Мисля, че гонката ще е 1ва зависи от старта на двамата кой ще дръпне 2ра заедно и на 3та кадета тръгва да ти дърпа, ти включваш 4та докато той е още на 3та и ти прави ебаси ластика .... И все пак зависи с коя кутия е опела
                      Имал съм стартове с ХЕта и досега бой не съм ял от тях Ще дам гас на 1,2 бара с оригиналното турбо.Може да направим клип после да няма излишни коментари.

                      Коментар

                      Working...
                      X