Да ти е честита :D Превари ни :D :D Имам и едно питане ,багажника с ел отваряне ли е
и ако е дай снимка ако не е проблем,че някаде бях чел и ми е интересно .Ей човек малко теми ме радват толкова много ,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe LE 341 Вече е тук.
Collapse
X
-
Айде честито и от мен.... с кеф да си го стягаш... благородно ти завиждам на 6-те скорости... салона.. старт бутона абе.... маниа
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Красавица ! Честита да ти е.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic
+ Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift.
- Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Я, докато се гърча с 39 градуса температура темата станала две страници
Благодаря за пожеланията и положителните отзиви. От мен имате като най малко-същите!Наистина за няколко минути не можах да преценя състоянието на Купето. Факт е обаче че тази кола притежава някаква магия и чувствата които поражда когато си около нея са доста приятни! Надявам се да не ме издразни в близко бъдеще с чепат характер.Сега да се опитам да отговоря на някои от въпросите:1. Година на производство според ePer 10/98г. Първа регистрация 30.7.1999г.2. Цена - дотук 3000 евро3. Километри - доста над 130000!4. Състояние - неизвестно! Най вероятно предстоящо демонтиране на главата.5. Отваряне на заден капак - не съм чел никъде заводски да излиза с ел. отваряне. Според мен всички са с жило. Ще проверя и ще пиша.6.Надявам се разликите с останалите модели да е уточнена :D Честита баба Марта на всички.
Коментар
-
Бравото ше се ползва временно за донор. Ама после с каква кола ще ходя да го правя.... :D Днес реших да използвам зимното слънце и да видя какво се случва с мотора на Купето.Първо реших да измеря компресия преди демонтирането на главата - всички цилиндри са с 10атм.(само втори беше с 9,8атм.)durex_a написа:СТРАШНА е колега
, а какво се случва с лудото браво ?
Редно беше ако има антифриз в някой цилиндър компресията да е значително повече отколкото при другите! Запалих мотора и той замърка! След около минута две започна яко пушене! Най вероятно турбината е за смяна и поради неспецифичното и пушене швабите са набедили гарнитурата!Изчаках мотора да загрее за да видя и какво налягане на маслото държи. След десет минути работа на празен ход, мотора си промени звука. Започна да работи неравномерно и светна чека! Понеже нямах кодочетец под ръка минах на агрегатно/възловия метод за ремонт :D Оказа се че трети цилиндър не работи!Първо смених свеща-никаква разлика, след това бобина и отново провал! Последва демонтаж на горивната рейка с дюзите и въртене на стартер - дюзата на трети цилиндър не пръска гориво! Разходка до Бравото за дюза,монтаж и мотора отново замърка на пет цилиндъра. Изчаках над десет пъти включването на перките и следейки температирата и липсата на надуване в охладителната у-ба стигам до извода че гарнитурата на главата е обвинена безпричинно! Докато си дебнех в купето ми направи впечатление нещо по таблото! Оказа се че "Ханс" е залепил изолирбанд върху крушката за еърбега! Мамицата им техничарска
Засега ще сменя маслата,филтрите,ремъците с ролките и водната помпа и ще се ослушвам за ново турбо. Ако се окажа късметлия.......Ето и малко снимки:
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар