kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe LE 341 Вече е тук.
Collapse
X
-
Колега, както виждаш в подписа карам такава кола и знам колко и е разхда. 12-13 градско, 8 извън града като се ръчка от време на време 9 извън града на яко ръчкане. Който невярва, идва сипва и се вози колкото искаSUS SCROFA написа:Не съм сигурен, но май му даваха към 14-15 градско на тази модификация.Мога да го сравня с 2.0 турбо V6 при алфа ромео, който го слагаха на ГТВ и беше 205 коня и му дават 17-18 градско, така, че наистина е икономичен за такъв тип двигател, но е абсурдно да му се сравнява разхода с атмосферни 2.0 двигатели.DJ_STIVAN написа:Колега, тая кола гори по задръстванията 12-13 бензин на 100... мисля,че повечто 2.0 атмосферки са с подобен разход, да не кажа и повече. Да не говорим,че колегата ако стъпи на магистралата с тая 6-та мое да падне на 7 сигорноkiselo написа:Ама не си поплюваш
Сериозно си го разкостил купето!
Дано върви без проблеми и да свалят цената на бензина че с тоя разход трябва да си отвориш и бензиностанция 

Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
В книжката виж какво пише......Колегата е теоритик! Не изпадай във безмислени спорове, че туко виж мотора ти няма да е изправен :D Петите за валовете вече са свободни. Ако ще ти ги пращам, пиши едно л.с.DJ_STIVAN написа:Колега, както виждаш в подписа карам такава кола и знам колко и е разхда. 12-13 градско, 8 извън града като се ръчка от време на време 9 извън града на яко ръчкане. Който невярва, идва сипва и се вози колкото иска
Коментар
-
Да, прав си, говоря за нови коли.kaci написа:В книжката виж какво пише......Колегата е теоритик! Не изпадай във безмислени спорове, че туко виж мотора ти няма да е изправен :D Петите за валовете вече са свободни. Ако ще ти ги пращам, пиши едно л.с.DJ_STIVAN написа:Колега, както виждаш в подписа карам такава кола и знам колко и е разхда. 12-13 градско, 8 извън града като се ръчка от време на време 9 извън града на яко ръчкане. Който невярва, идва сипва и се вози колкото иска
ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Има, ама компресора много пречеше за миенето. Гтеци не слагам за да нямам проблеми с буста :D Искам външно и вътрешно да остане максимално оригинален LE вариант. Компромис ще направя единствено с решетката и стоповете.ФЕРАРИСТ написа:Няма ли клима тва бре?Или просто си я свалил.....Гтек 1 или 2?????
Коментар
-
Надявам се това да не е моментен разход. Ако е среден, той определено не е при нормално шофиране, или със сигурност колата не е изправна. Извинявам се, че разводнявам темата, но имам преки наблюдения върху точно този двигател на WV. С това твърдение ще обърнеш автомобилостроенето нагоре с краката. Няма да разводнявам темата и се извинявам. :Dkaci написа:Пасат 2.0 ТДИ вече на 40000км. технически изправен. Нека не цапаме темата повече
Става ли?ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.
Коментар
-
Предполагам разхода е такъв, защото колегата спомена,че е СЛУЖЕБНАSUS SCROFA написа:Надявам се това да не е моментен разход. Ако е среден, той определено не е при нормално шофиране, или със сигурност колата не е изправна. Извинявам се, че разводнявам темата, но имам преки наблюдения върху точно този двигател на WV. С това твърдение ще обърнеш автомобилостроенето нагоре с краката. Няма да разводнявам темата и се извинявам. :Dkaci написа:Пасат 2.0 ТДИ вече на 40000км. технически изправен. Нека не цапаме темата повече
Става ли?
Всички знаем как се карат служебните коли
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
Снимки от днешната визитация:
Темповете на работа са добри, но............ако по колата работеха охлюви
Другата седмица си взимам отпуск защото ако се работи така, колата ще е готова за Нова година :D Слагам снимка и на моментното състояние на термощита на колектора. Другата седмица ще видите разликата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар