прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така???...
Мми щото със стандартния бууст контрол си е такова положението общо взето Стандартно след около 4500 оборота, налягането спада там некъде-около 0,8 бар-а :D
прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така???...
Мми щото със стандартния бууст контрол си е такова положението общо взето Стандартно след около 4500 оборота, налягането спада там некъде-около 0,8 бар-а :D
като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играй
като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играй
аз датчика ще го завия ама първо трябва да го купя за сега ще навия тефлон че ме дразни така като омаслява
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бара
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбината
в интерес на истината малко се стреснах чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бара
тя турбината си свисти като и подам чува се лекичко това е същия звук самоче малко по силно все едно е се е завартяла с 2-ва пъти по бързо инъче досега несъм го чувал само днес на първия старт като наду на ~1.7 (попринцип ненадува на толкова щото я карам на гаден асвалт и варти гуми постоянно не че гумите ми стават за нещо хахаха...
браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.
Punto Sporting turbo
Alfa Romeo 164 super
brava 1.6 16v
браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.
имат разлика във твърдоста колега... на ГТ мотора е каде каде по тежак от спортинга
Коментар