Тва Греди за да нямаш проблеми с гаснене и т.н. или трябва си го вържеш рециркулационно (както е оригиналния, мма нема да съскаш) или ако държиш на съскането, трябва доста му натегнеш пружината (до толкоз, че да не стои отворен на празен ход) мма тогава мнооо вероятно ще сърджва турбината и нема е мноо полезно за нея (възможно е и тогава да има некои път гаснене при изключване от скорост, особено при движение с по-височка скорост).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)
Collapse
X
-
ами пробвах го да натягам пръжината но немога я наглася... то си има и едно друго вакумче отдоло което се вижда като го сложа се затвая клапана но не разтоварва както трябва изпуска в началото и после спира и започва да се чува от турбото пс пс пс
та махнаг го тоя вакум отдоло и си разтоварва доста добре но гансее. напражих му фланец и го вързах за рецирколационен както трябва да бъде.а относно това колко пъти е отварян ще кажа много
за да се подменят пружините инъче всичко му е наред нито изтърва нито нищо смених грозния болт за натягане с друг и сложих и медна гайка че да го застопоря както трябва, сложих му и другите болченца абе нее първа хубост ама си работи перфектно!

Коментар
-
абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добреbiser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D

Коментар
-
аууу с конус очаквай вкючване от къ дебитомера да имаш и така с тоя конус си пребил некой кон отръкиJacK`DanielS написа:абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добреbiser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D
Power Under Pressure
Коментар
-
що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?WhitePower написа:аууу с конус очаквай вкючване от къ дебитомера да имаш и така с тоя конус си пребил некой кон отръкиJacK`DanielS написа:абе да ти кажа ли съска си доста добре се чува аз защото съм със конус и се чува доста добреbiser_as написа:Е така е баце, то пълно щастие нема :D ако моеше с еднобутален бов да си съскаме немаше се произвеждат 2-бутални :D Хубаво си го вързал рециркулационно, така нема съскане мма и нема лаг-ване понекога :D

Коментар
-
Що ако си го набил директно на дебитомера (както правят 90% от собствениците на пунто ГТ), филтъра смуче горещ въздух от радиаторите и от без тва доста горещия кош на пунтото, а горещия въздух не помага за повече мощностJacK`DanielS написа:що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?
А тва за конусите и повредените дебитомери си е установено от практиката-особено в случаите с налупен напрао на дебитомера филтър и при ползването на некви ефтини но-нейм филтри. Затва ако колата не е неква мнооо модифицирана е по-добре си караш с фабричната кутия и панелен спортен или обикновен филтър и да си спестиш 800+ левчета за нов дебитомер
Пък ако колата е некъф драгстер и видиш ли фабричната кутия и филтър са рестриктор дет и спъва конете, то най-вероятно колата ще е минала на стендалоун ЕКУ и вече скъпия дебитомер ще е в историята
Коментар
-
добре че си ти че ме мързи да обяснявам нещо което съм казал над 100 пъти и тези дето не са ме послушали до сега на 100% са преебали дебитомерите ( вкючително и на брата колата дето така дойде а беше и с КиН ) И ПАК хвърли дебитомераbiser_as написа:Що ако си го набил директно на дебитомера (както правят 90% от собствениците на пунто ГТ), филтъра смуче горещ въздух от радиаторите и от без тва доста горещия кош на пунтото, а горещия въздух не помага за повече мощностJacK`DanielS написа:що пък да съм пребил някой кон? ква е разликата между спортния и панелния картонен?
А тва за конусите и повредените дебитомери си е установено от практиката-особено в случаите с налупен напрао на дебитомера филтър и при ползването на некви ефтини но-нейм филтри. Затва ако колата не е неква мнооо модифицирана е по-добре си караш с фабричната кутия и панелен спортен или обикновен филтър и да си спестиш 800+ левчета за нов дебитомер
Пък ако колата е некъф драгстер и видиш ли фабричната кутия и филтър са рестриктор дет и спъва конете, то най-вероятно колата ще е минала на стендалоун ЕКУ и вече скъпия дебитомер ще е в историята
Power Under Pressure
Коментар
-
Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.

Коментар
-
и такаTuning Mode написа:Колега JacK`DanielS понеже и аз минах по същия път от конус смучещ топъл въздух към оригинална кутия, вече и с тръба която слиза до долу и смуче изцяло свеж въздух, да ти кажа с оригиналната кутия колата има по добър респонс в ниските. Просто тази кутия на Пунто ГТ е идеално измислена особенно ако си добавиш и тръба да смуче студен въздух някъде от пред.Така че не се колебай за кутията ако имаш парoци и за един панелен K&N ili JR филтър в нея още по добре.
търся си кутия
имам панелен К&Н но няма каде да го сложа като нямам кутия
дано скоро си намеря

Коментар
Реклама
Collapse

Коментар