JacK`DanielS написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Спортинг към ГТ (Дългоочаквания проект)
Collapse
X
-
това е зададено на екуто и то регулира турботоbiser_as написа:Мми щото със стандартния бууст контрол си е такова положението общо взетоJacK`DanielS написа:прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така???...
Стандартно след около 4500 оборота, налягането спада там некъде-около 0,8 бар-а :DPower Under Pressure
Коментар
-
като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона

Коментар
-
аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играйJacK`DanielS написа:като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
Power Under Pressure
Коментар
-
аз датчика ще го завия ама първо трябва да го купяWhitePower написа:аз си намазах резбата с силокон и завих датчика , ама картера и датчика и двигателя ми бяха на кухнеската маса абсолютно сухи иначе тефлона ще помогне ама направи завивай датчика не си играйJacK`DanielS написа:като разкостих мотора направих втулка със резба и я заварих на картера (предвидил съм да слагам датчик за температура на маслото) заварих го всичко 6 сложих му един болт със коносовидна резба ся гледам протекло натегнах го колкото позволява и утре ще видя дали е текло пак. ако е текло незнам трябва да играе тефлона
за сега ще навия тефлон че ме дразни така като омаслява

Коментар
-
Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара
на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc

Коментар
-
Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбинатаJacK`DanielS написа:Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара
на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bcPower Under Pressure
Коментар
-
в интерес на истината малко се стреснахWhitePower написа:Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбинатаJacK`DanielS написа:Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара
на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце

Коментар
-
е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бараJacK`DanielS написа:в интерес на истината малко се стреснахWhitePower написа:Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбинатаJacK`DanielS написа:Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара
на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце
Power Under Pressure
Коментар
-
тя турбината си свисти като и подам чува се лекичко това е същия звук самоче малко по силно все едно е се е завартяла с 2-ва пъти по бързо инъче досега несъм го чувал само днес на първия старт като наду на ~1.7 (попринцип ненадува на толкова щото я карам на гаден асвалт и варти гуми постоянноWhitePower написа:е това свистене не е на добре но брат ми караше с това свистене 2 години като се усилваше постепенно , така и не можа да счупи турбината на 1.6 бараJacK`DanielS написа:в интерес на истината малко се стреснахWhitePower написа:Нормално , на туй му се вика овъбуст докато реагира соленоида и загаси турбинатаJacK`DanielS написа:Днес го тесвах на нов асвалт... вцеплението беше невероятно и какво да видя... обръща стрелката на манометара
на 2-ра на 1000 оборота и смачквам педала до доло...http://vbox7.com/play:016892bc
чу се нещо отпред под капака яко свистене и все едно някой маркуч под налягане се вади... ама нищо няма проверих! това беше на първия старт а на втория от клипчето несе чу нищо наду си като момченце 
не че гумите ми стават за нещо хахаха...

Коментар
-
браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.Punto Sporting turbo
Alfa Romeo 164 super
brava 1.6 16v
Коментар
-
имат разлика във твърдоста колега... на ГТ мотора е каде каде по тежак от спортингаGRANDEsportivo написа:браво с интерес следя темата много е полезна... то и аз имам подобни планове за мойто но сега се оглеждам за подходящ донор и така случайно да попитам дали някой знае пружините от ГТ имат ли разлики с тези на спортинга?Пожелавам много безаварино на всички.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар