Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
Боналумето е много хубав клапан, аз лично имам опит с такъв.Ако е за добри пари го взимай без да мислиш.http://www.youtube.com/watch?v=FvGM_OUH0D8 Ето така звучи клапанчето.Обаче има голяма вероятнос да ти скочи буста с него.
Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
е ти пък все едно нямаш youtube пиши bonalume dump , после bailey , после forgeза мене вентурито е най яко
Точно щях да напиша първо да си видиш блол офф-а - голям е процента да е от него просто не държи боост и изпуска. Аз и много други колеги сме имали същия проблем. Оригиналнтие бошовски трябва с големи букви да пише на тях "Ревизия всяка година" :D Вземи нещо хубаво двубутално, за да нямаш грижи - тая малка джаджа блоф офф същност си е важен компонент - в tuning.bg продават боналуме като мойто на 160лв. ако не се лъжа което е направо подарък.Също и орлин може да ти помогне с Beilay срещу малко повече парички.
колега я качи някой клипче ако можеш да чуием как съска тоя клапан че ми е много интересно , смисал че и аз съм хвърлил око на едно такова парче
е ти пък все едно нямаш youtube пиши bonalume dump , после bailey , после forgeза мене вентурито е най яко
И аз съм съгласен с теб.Боналумето е доста твърдо и на ниското налягане не разтоварва.Моя разтоварваще след 0.4, 0.5 някаде.Въпреки това никак не е лош вариант.
Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.
Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.
че аз го търсих оня ден неможах да го намеря...то вече е ясно като сложих друг блоуоф направо насича прави пик малко под 1.6 и леко спада и несе удържа мисля че мога да намеря от от ауди 1.8 турбо трябва да поразровя в нашата морга...
Аз май се сещам за един блоуофф за проба Митак. Утре ще поразглобите Ланчиата и ще го намерите Има и регулатор за налягането на горивото, че и буст контролер.
че аз го търсих оня ден неможах да го намеря...то вече е ясно като сложих друг блоуоф направо насича прави пик малко под 1.6 и леко спада и несе удържа мисля че мога да намеря от от ауди 1.8 турбо трябва да поразровя в нашата морга...
какво се има предвид под насича ?? че си пали гумите на 2 ра
Момчета, а тоя звяр http://www.youtube.com/watch?v=CJlR_...eature=related защо като му се върне газта не изфъсква леко и за кратко ами съска на пресекулки един такъв и доста силно. Турбото ли трябва да е по- голямо, blow off-а е по-скъпичък, или просто 500-те ++ коня вършат работата :D
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Момчета, а тоя звяр http://www.youtube.com/watch?v=CJlR_...eature=related защо като му се върне газта не изфъсква леко и за кратко ами съска на пресекулки един такъв и доста силно. Турбото ли трябва да е по- голямо, blow off-а е по-скъпичък, или просто 500-те ++ коня вършат работата :D
Просто голямо турбо и мноого яка пружина на блоу офф-а
смених блоуофа със такъв от Ауди 1.8 турбо. вътре мембраната е метална и има нещо като водачи на самата мембрана. сега има коренна разлика във варвежа прави пик почти на 1.6 и слиза леко надоло до към 1.2. но като го изпъна на дълго си потдържа 0.8-0.9 що така??? инъче блоуофа го вземах от моргата за 10лв добра оферта има още един ама е прецакан като моя...
Коментар