Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт. - Което в момента нищо не значи , щото турбината е друга караи само със шел реисинг- Твърдо ЗАпомпата щом свири я смени- задължително гарнитура метална но хубава - това защо ??? че ако има проблем да пръсне буталата ( гарнитурата е бушон ) картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера - а това кому е нужно , ния я махаме за да не става тиня по търбо пътищата хубаво е да има подналягане на маслото ама чак такива бегачки не сме Буст повече от 1,5 макс Не - бух казах 1.4 с тазти турбинаможе раждвижно колело за разпределителния вал - много е фешън ама не виждам никакъв смисъл от него , при положение че е моновалка и 1 зъб напред и назад винаги можеш да си ги преместишr.punto написа:екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт.виж братле караи само със шел реисинг,отвори паипър кам виж втория вал за пунто гт зацепете го по написаното там още веднъж,помпата щом свири я смени-може дебита и да е намалял,аз съм я карал поне 40 000 км,вебера горивния клапан съм го купувал нов,почисване на инжекторите не е лошо,гарнитура метална но хубава-за разреждане на мотора,картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера,и Буст повече от 1,5 макс Неможе раждвижно колело за разпределителния вал и диноPower Under Pressure
Коментар
-
отказвайте сеamatior написа:Колега, не съм се вкарал в толкова филми още, но от както съм с гт, заплатата отива само за да възродя колата след кадърния тунинг на бившия собственик, но както ти посъветваха вече, прецени си дали си струва да наливаш толкова пари и да хабиш толкова нерви за един куп ламарина.
) не може да карате турбо кола , която да върви колкото една струваща 10000 лева и повече и това да е абсолютно безплатно
Power Under Pressure
Коментар
-
знам че с новата турбина и старото еку нещата са мъгла.посъветвах го с новата турбина наи много 1.0- 1.2 нагоре ще духне моторакартерната вентилация не цапа като е ок всичко.по моя опит с закачена и откачена к.вентилация пунтото вървеше със закачена но това е за дадената кола не важи за всички
Коментар
-
вярно , спестява време за презацепване с един зъба за картерната , като цяло цапат , освен ако мотора не е нов ( единични екземпляри )иначе като роди и напълва всичко с масло и след това трябва да се мие всичко , а така си спестяваш половин ден работаr.punto написа:Раждвижното колело за разпределителния вал при настрока на дино ще помогне
)
Power Under Pressure
Коментар
-
да бе все едно не ми духал мотор в ръцетеr.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
Power Under Pressure
Коментар
-
Хе хе то чупенето не е хвалене-трошил съм бутала с 230 на магистралата от много буст,коша и мотора бяха оляти целитеКартерната съм я тествал във гонка като с откачена загуба,с закачена победаНо това е индивидуално за колаКак мислиш ако колата е настроивана със закачена картерна и после се откачи все едно нали
Коментар
-
10 коня от картерна вентилация ааааахаахахахаа ше ме побъркаш бе чошекWhitePower написа:да бе все едно не ми духал мотор в ръцетеr.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коня
Коментар
-
Аз съм твърдо да е вързана картерната но със ойл кач танк.Преди тръбите бяха омазнени за 1480км един път източвах разширителния съд сега е до това положение.WhitePower написа:а за картерната , като цяло цапат , освен ако мотора не е нов ( единични екземпляри )
А съответно тръбите са като нови без грам омазняване по тях!
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
хахахх верно забравих за компетенцията ти като се преебе клапана на картената който е вързан към колектора познай тоя буст къде отива ???пак обратно зад деботомера и така въртелешката е пълнаsa6o_gt написа:10 коня от картерна вентилация ааааахаахахахаа ше ме побъркаш бе чошекWhitePower написа:да бе все едно не ми духал мотор в ръцетеr.punto написа:като духа навън картерната и духнат буталата се омазва двигателя,все омазване става
не е така всичко е въпрос на вкус при мене няма нито една кола с заводска картерна и нямат проблеми даже някой са качили някой друг кон от нея приблизитено 10 коняPower Under Pressure
Коментар
-
той двигателя ако не е читав или не е ревизиран за какво тунинговане говорим,щото ойл кач танка не го слагат заводско значи не е нужно за заводска кола.опитът ми сочи че с закачена картерна вентилация през ойл кач танк -щеката ми си седи на място! турбо пътищата ми са ИДЕАЛНО Чисти ! маслените пари и най вече конденза който образуват не се намира в двигателя което е доста добре за маслото ,и ако не е закачен преди турбото не върши същата работа.п.п.Смяташ ли,че е редно да не е закачена картерната вентилацияWhitePower написа:за това дали да е вързана или не е строги индивидуално за кола 90 % от колите са с мотори над 200000 км и имат доста голяма вентилация , и омазват всичко вкючителнлно и дебитомера щото е много близко до негоuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар