я дай снимки или кажи точно как си я вързал!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Браво ба де какво е това гласене на кола която омазва от картерна,километрите са без значение значи двигателя е тръгнал :D наи добре е картерната да е където са я нагласили от завода но да минава през съд за улавяне на конденза и няма да има омазване на въздухопроводите.А които вярва че като махне картерната от въздухопровода към турбото ще оправи цапането е в голяма грешка само отлага белята :D а и които дава такива съвети е Голем
.Но ако колата е направена да върви на проба глешка или за даване на газ то тогава къде ще е картерната е без значение но на ежедневка вързана е наи добре
Коментар
-
аз съм изрязал всички маркучи от вентилацията директно сам сложил филтър на отдушника на картера като загрее маслото почва да излиза маслени пари но ги пускам в атмосферата!r.punto написа:Браво ба де какво е това гласене на кола която омазва от картерна,километрите са без значение значи двигателя е тръгнал :D наи добре е картерната да е където са я нагласили от завода но да минава през съд за улавяне на конденза и няма да има омазване на въздухопроводите.А които вярва че като махне картерната от въздухопровода към турбото ще оправи цапането е в голяма грешка само отлага белята :D а и които дава такива съвети е Голем
.Но ако колата е направена да върви на проба глешка или за даване на газ то тогава къде ще е картерната е без значение но на ежедневка вързана е наи добреСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
обясни ми сега какво помага картерната като е вързана за нашите ежедневни бегачкиза ОИЛ кеч забрави НЯМА МЯСТО къде кърфица да туриш ти цял кач танк набута в коша на ГТговориш малко найзуст с тези проби грешки аз правя ГТ та от 8 години , за тебе незнам да правиш такива че да казваш кое е по добре е кое не , , при положение че не си виждал последсвията от закачена , картерна , прецакан клапан , спунак маккуч на картерната , бедна смес и счупен мотор , омазани турбо пътища , затлачило моторче на празен ход всички тези проблеми се решават с премахването с откачането и и слагане на оил кач зимата ако знаеш как хубаво замръзва кеча и си ибева маиката , взе едно си затапил катрерната става едно синьо от ауспуха избива от всякаде масло по всички семерниги ....1.Не говорете на изуст моля. ако имате опи го споделяте като мене ако не просто не приказвайте теории който сте чели из нета и сте чули от някой че се правило така на колите - ПИНТО ГТ не е кола то е уникат с собсвените си намиери и характери който са специфични само за него си .2. Пунтото заводско е много объркан автомобил , има хиляди заложени капанчета, така че заводско като се премахнат и модофицират много неща от него става кола до тук с моето мнение че не ми се спори кое и как се прави на ГТ , ГТ то не е като другите колиr.punto написа:Всеки сам си решава но наи правилно сложи маркуч от вентилацията към ойл тенк и от там маркуч към смукателя на турбото,не е скъпа инвестицияPower Under Pressure
Коментар
-
Баце като се правеше едно време моето пунто имаше най много 5 тунинговани и вървяши гт-на 2 мата Жорковци,моето и още 1-2.Това че не можеш да намериш място на ойл танк говори добре за тебе.Какво замръзване какви 5 лева не сме на сев.полюс,не си мисли че си открил топлата вода за тунинг по гт,а в доста тунинг проекти се слага картената през тенк,това че ти на твоето пунто си оставил картерната навън не значи че е наи правилно,само като погледнеш какво има тунговано по гт което Росен е вземал и трябва се сетиш дали не знам за тунинг по пунто гт,частите аз съм ги избирал и т.н.Така ми пишеш-така отговарямНямам за цел да се карам с никого,споделям опит за това е форума,нито да развалям тунинг мастъра на някого Пунто гт е не лоша турбо кола но със вложено в 1.8 или 2.0 резултата е доста по добър
Коментар
-
тези 1-2 едно от тях беше совото на моя приятел дето давахе 15 на божура по онова време , това е и първото което намравихме и до ден днеше се кара на пълната гасКакво замръзване какви 5 лева не сме на сев.полюс - това говори ,че не си запознат , лично на мене на 3- 4 клиенти им е замръзвала вентилацията и един танк щото беше отгоре сложен не си мисли че си открил топлата вода- далече съм от мисълта за топлата вода , но и факт че правена от мене кола не е родила само като погледнеш какво има тунговано по гт което Росен е вземал и трябва се сетиш дали не знам за тунинг по пунто гт - не всичко се прави с части показателно е погледни моето , нито една тунинг част в мотора , и на 1.5 бара с фтулкова турбина дава 14 ка , няма вал, нито бутала , няма метална гарнитура няма нищо - заводски мотро наптлно сток на какво се дължи това Пунто гт е не лоша турбо кола но със вложено в 1.8 или 2.0 резултата е доста по добър - само дето цената на 1.8 или 2.0 е доста по висока ..... демек парите за тунинг свършиха а и няма по голам срам от това да те бие 1.4 8В мотор от ладовата ераr.punto написа:Това че не можеш да намериш място на ойл танк говори доБаце като се правеше едно време моето пунто имаше най много 5 тунинговани и вървяши гт-на 2 мата Жорковци,моето и още 1-2.бре за тебе.Какво замръзване какви 5 лева не сме на сев.полюс,не си мисли че си открил топлата вода за тунинг по гт,а в доста тунинг проекти се слага картената през тенк,това че ти на твоето пунто си оставил картерната навън не значи че е наи правилно,само като погледнеш какво има тунговано по гт което Росен е вземал и трябва се сетиш дали не знам за тунинг по пунто гт,частите аз съм ги избирал и т.н.Така ми пишеш-така отговарямНямам за цел да се карам с никого,споделям опит за това е форума,нито да развалям тунинг мастъра на някого Пунто гт е не лоша турбо кола но със вложено в 1.8 или 2.0 резултата е доста по добърPower Under Pressure
Коментар
-
Пунто гт с чип,аспуси дава 15 -нищо сериозно правене не е това а и никаква силаСъс пунтовски инжектори се постигат 200 коняВреме на писта не си мерил само с г тек Ваг 1.8 с 5000 лв става 300 коня,ниска 13,ще те прескача,а и всяка турбо кола над 1.8 тунингована ще те бие,даже има атмосферни в 13 сек.дори и дизелиС правена кола се гониш с неправени е смешна работаМоето пунто имаше-дюзи 330сс,помпа 2.0 турбо 16в интеграле,гарет 2560,раз.вал паипър кам,сток бутала,1.6 бус,260 коня на мотора,бил съм 2.5 импреза от място наравно с турбо калибра от монстър примерни стартовеМного трудно да се наредят железата и после дино,даже сега динота да искаш а преди беше само проспийдНе знам какво трябва да има в картерната чак да замръзне но трябва да е било вода
Коментар
-
тука бъркаш с сметката а опита ти е май само от една кола заводско пунто на божурище дава 16.8-16.4 премерено с 3 различни заводки коли след чипа пада на 15.8 -16-2 след мотирането на ТД0414 - на 1 бар в високите и 1.4 към 4000 оборота , падна на 15:02 всичко времена на божурище с старата измервателна техникамежду другото там имаше и игра с финала , малко се местеше напред назад моята алфа 150 коня даваше 17.2 , след 16 ките 17.7вие ти 15 секунди ги изкарате все едно с стокова турбина се вадят 200 коня и си в джаза разликата между писта и писта е огромнаr.punto написа:Пунто гт с чип,аспуси дава 15 -нищо сериозно правене не е това а и никаква силаСPower Under Pressure
Коментар
-
Това кой какво е тунинговал,за мен няма голямо значение,дискутира се въпроса кое е по добре дали да има картерна или да няма ,другото е мерене на п..киДо колкото разбирам r.punto и аз сме любители на мото спорта докато Whitepower изкарва пари от това и тъй като това е форум за да си помагаме смятам ,че е редно да даде обоснован отговор защо без да е свързан е по добре а не мойта кола е така значи така е по добреп.п Не превръщайте дискусиите в спорове,те не са полезни за хората четящи форумап.п. И не е нужно да имаш направена бегачка за да даваш компетентно мнение,иначе в Университетите преподавателите с какво трябва да се движат.
по география-с платнохотка; по физика с перпетомобиле и така на татака
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Whitepower[/b] изкарва пари от това -Тука се обърка адски много White Power-a e компютърен инжинер и не се занимава с коли да изкарва пари !!!хората сами идват при мене и ме молят - объркал си сериозно филма а що се отнася до моторспостоа - то там няма нито едно ГТ , така че бъркате концепцията що се отнася до моторспорта там трабва да има картерна заради подналягането и топлината на маслото не смесваите 2 те неща , едното е евридейка с много проблемиbebito^^^ написа:Това кой какво е тунинговал,за мен няма голямо значение,дискутира се въпроса кое е по добре дали да има картерна или да няма ,другото е мерене на п..киДо колкото разбирам r.punto и аз сме любители на мото спорта докато Whitepower изкарва пари от това и тъй като това е форум за да си помагаме смятам ,че е редно да даде обоснован отговор защо без да е свързан е по добре а не мойта кола е така значи така е по добреп.п Не превръщайте дискусиите в спорове,те не са полезни за хората четящи форумап.п. И не е нужно да имаш направена бегачка за да даваш компетентно мнение,иначе в Университетите преподавателите с какво трябва да се движат.
по география-с платнохотка; по физика с перпетомобиле и така на татакаPower Under Pressure
Коментар
-
Ако настройваш колите на хората от форума и не им вземаш пари,то тогава аз си вземам думите на зад и се извинявам,но ако вземаш пари то това те прехвърля от другата страна на бариерата, не мисля,че без помоща на компресора маслените пари ще излязат сами без някой да ги издърпа от там,
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Баце гт-то с чип,настроики,аспуси,1.6 буст,ревизиран двигател,дава 15 средни постояниС гарета на 1 бар моето даде 14.60Опита идва със правилна .работа,знания,дали 20 или 3 коли важното е да са направени както трябваСпорил съм съм в италианскиа пунто гт форум дали може с заводските дюзи да станат 200 коня,ти как мисли може ли?да може хората ми показаха проекти,резултати-така че не става само с маисторлък трябва и акълПиста и писта но измервателната техника си е такава и дава наи верни показания
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар