biser_as написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
Орлине, (само да не ме разбереш погрешноWhitePower написа:GT2560R( незнам коя от 3 те модификации на тази турбина) на 2.2 бара , има го проекта в пунто форума в UK
не се заяждам.....честно), мма според сайт-а на Гарет за ГТ2560Р има 2 модификации, като разликата между 2-те е само в материала на топлата част и на топлата перка на едната (топлия охлив е с високо съдържание на никел и топлата перка е от Инконал), демек компресорната им част е 100% еднаква
Ттта като гледам картата на компресора с моите скромни познания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мми е мнооо интересно, тва турбо при 2,2+ бар-а колко време ше изкара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и освен горещ въздух друго кво мое да сътвори при тия налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Наистина таз турбина е способна да даде въздух за 330-ина коня, мма тва е при налягания не повече от 1,5 бар-а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , 2,2 бар-а като налягане са и толко извън картата на компресора и толко далеч извън секва ефективност, че не виждам кво мое се търси там, като полза от такава турбина Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
бе то ако погледнеш в саъта на гаррет моята турбина я няма - Нали?а за това колко време ще искара , ми един сезон я изкара я не , а затова че караме турбините извън карта си много прав , но факр е колата вървиbiser_as написа:Орлине, (само да не ме разбереш погрешноWhitePower написа:GT2560R( незнам коя от 3 те модификации на тази турбина) на 2.2 бара , има го проекта в пунто форума в UK
не се заяждам.....честно), мма според сайт-а на Гарет за ГТ2560Р има 2 модификации, като разликата между 2-те е само в материала на топлата част и на топлата перка на едната (топлия охлив е с високо съдържание на никел и топлата перка е от Инконал), демек компресорната им част е 100% еднаква
Ттта като гледам картата на компресора с моите скромни познания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мми е мнооо интересно, тва турбо при 2,2+ бар-а колко време ше изкара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и освен горещ въздух друго кво мое да сътвори при тия налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Наистина таз турбина е способна да даде въздух за 330-ина коня, мма тва е при налягания не повече от 1,5 бар-а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , 2,2 бар-а като налягане са и толко извън картата на компресора и толко далеч извън секва ефективност, че не виждам кво мое се търси там, като полза от такава турбина Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Power Under Pressure
Коментар
-
обади се на Jorko и го питай него , ако искаш да е българин и можеш да видиш англичаните какво са направили с тази глава , даже бях видял проект някъде с 16 винтилова глава на 1.4 , което не ми е ясно как са я изработилиhf hpe написа:Орлине, пак да те заям.Как с тази глава вкарвате в цилиндрите въздух за 300 коня?Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар