и така колеги всичко необходимо вече е на лице .., след два три дни започваме новия проект !!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
колеги искам да ви попитам тука се запознах с едно момче от сф тошко се казва и има гт и ми препораця да сложя метална гарнитура на изпускателните колектори и на турбото за турбото мисля че имам но не съм сигурен като свалим мотора ще погледна но на колектора нямам..., вика че колата ставала по чувствителна по рязка... (откачяла) някой по запознат с темата може ли да даде някой мнение ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
ами като сложиш метална гарнитура на турбото, най много да ти я духне скоро след това и да после пак да се сбъркаш от демонтаж-монтаж на турботоs00rry написа:ами незнам , нахвърля ми го набързо и не разбрах много много и за това питам тук защото не разбирам ..., какво ще се подобри при слагането на една такава гарнитура
А метална на колектора към главата, ами може ако ти се дават излишни пари, но няма никакво отношение към поведението на мотора.
Коментар
-
ясно .., добре тогава а искамд а попитам направими впечатление ици на това пунто което взех сега което го гледахме преди време дето беше на савата ...., като караш без газ примерно на 2ра... и като му дадеш съвсем леко газ и се чува се едно фарляш пиратка някво гърмене бум... отзад в гърнето ? а не ми мяза на бедни смеси колата не ппете някви идеи ?ici написа:ами като сложиш метална гарнитура на турбото, най много да ти я духне скоро след това и да после пак да се сбъркаш от демонтаж-монтаж на турботоs00rry написа:ами незнам , нахвърля ми го набързо и не разбрах много много и за това питам тук защото не разбирам ..., какво ще се подобри при слагането на една такава гарнитура
А метална на колектора към главата, ами може ако ти се дават излишни пари, но няма никакво отношение към поведението на мотора.
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
трябва да се види със широколентова сонда какво се случва в този моментs00rry написа:ясно .., добре тогава а искамд а попитам направими впечатление ици на това пунто което взех сега което го гледахме преди време дето беше на савата ...., като караш без газ примерно на 2ра... и като му дадеш съвсем леко газ и се чува се едно фарляш пиратка някво гърмене бум... отзад в гърнето ? а не ми мяза на бедни смеси колата не ппете някви идеи ?ici написа:ами като сложиш метална гарнитура на турбото, най много да ти я духне скоро след това и да после пак да се сбъркаш от демонтаж-монтаж на турботоs00rry написа:ами незнам , нахвърля ми го набързо и не разбрах много много и за това питам тук защото не разбирам ..., какво ще се подобри при слагането на една такава гарнитура
А метална на колектора към главата, ами може ако ти се дават излишни пари, но няма никакво отношение към поведението на мотора.
Коментар
-
аз съм с един мн странен дебитомер със една врътка отгоре не е пунтовския ,мисля че е от волво турбо .. ? той по хубав ли е ? аз съм чувал че ги слагали за да прави по богати смеси ?ето тук леко се вижда .. , но колата е с мн голям радиатор и перка и ще имам проблем с кутията ще трябва да я сряжя доста стабилнотова няма да е проблем нали ? и да и направя отвор някаде на бронята да си смуче ?а и искам да питам искам да си удалжя турбо пътя с 5 см напред накрая долу преди кулера турбо пъря е правен от нераждавейка на аргон , барка ли го ако го заваря с ЦЕО ..., защото не ми се дават 40 лв за 2 вратки с аргона ...WhitePower написа:нормално е минаваш от кът офф на парт тротъл и първоначално е леко богата , а на това му е най големия кеф при мене понякога ако е много напечена генерацията даже гърми да си ебе маматаГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
аз съм с един мн странен дебитомер със една врътка отгоре не е пунтовския ,мисля че е от волво турбо .. ? той по хубав ли е ? аз съм чувал че ги слагали за да прави по богати смеси ?ето тук леко се вижда .. , но колата е с мн голям радиатор и перка и ще имам проблем с кутията ще трябва да я сряжя доста стабилнотова няма да е проблем нали ? и да и направя отвор някаде на бронята да си смуче ?а и искам да питам искам да си удалжя турбо пътя с 5 см напред накрая долу преди кулера турбо пъря е правен от нераждавейка на аргон , барка ли го ако го заваря с ЦЕО ..., защото не ми се дават 40 лв за 2 вратки с аргона ..можеш ли да измериш диаметара на входа на дебитомера дали е 63мм. или по-голям.
Коментар
-
ами мисля че не е по голям , но ще го видяaleksi1209 написа:аз съм с един мн странен дебитомер със една врътка отгоре не е пунтовския ,мисля че е от волво турбо .. ? той по хубав ли е ? аз съм чувал че ги слагали за да прави по богати смеси ?ето тук леко се вижда .. , но колата е с мн голям радиатор и перка и ще имам проблем с кутията ще трябва да я сряжя доста стабилнотова няма да е проблем нали ? и да и направя отвор някаде на бронята да си смуче ?а и искам да питам искам да си удалжя турбо пътя с 5 см напред накрая долу преди кулера турбо пъря е правен от нераждавейка на аргон , барка ли го ако го заваря с ЦЕО ..., защото не ми се дават 40 лв за 2 вратки с аргона ..можеш ли да измериш диаметара на входа на дебитомера дали е 63мм. или по-голям.
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
митак значи утре ни очаква трампа усещаш ли как онова пунто ще се сдобие с дебитомер от волвоWhitePower написа:с оригинален дебитомер пунтото върви най много , а с този от волво не става , пак върви но с 20-30 % по малкои много често се чупят бутала с волвото
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар