d0b0 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...biser_as написа:Баце, не знам как толко време имате търпение да си блъскате главата с проблем, който явно не ви е ясно как да решите. Що до ся не я закарахте на някои по-разбиращ (па макар и в София) да я погледнеs00rry написа:днес вързахме въпросното соленоидче на турбото разхлабихме гейте май до краи и прави пик на 1бар макс някой пат на 0.8 0.9 и даржи 0.6-0.8 и пак си пука и тъпче разлика никаква .. и утре ще връщаме старите настройки

Коментар
-
никогашd0b0 написа:рИосеенее да маш туи ГТ... да си вземеп пак ХГТ че ми писна от тебе
по добре по 2-3 литра масло седмично от колко да се чудиш на колко да я надъваш тази 
веднъш напомпа ли ти турбот в Г..а нема отърване пък и аз в момета не мога да си помисля гонка с ХГТ , ще трябва да им раздавам очила за да могат да видят задния номер
Power Under Pressure
Коментар
-
хахаахх направи си стикер с размера на задния ти прозорец 4е да се вижда оттдалечWhitePower написа:никогашd0b0 написа:рИосеенее да маш туи ГТ... да си вземеп пак ХГТ че ми писна от тебе
по добре по 2-3 литра масло седмично от колко да се чудиш на колко да я надъваш тази 
веднъш напомпа ли ти турбот в Г..а нема отърване пък и аз в момета не мога да си помисля гонка с ХГТ , ще трябва да им раздавам очила за да могат да видят задния номер
по голяма секта и болест от Турбото няма...

Коментар
-
Е пич мен ми е ясно, че или нямате необходимата апаратура или необходимите знания за да откриете проблема, мма вие се борите с таз кола от няколко месеца и ше се съгласиш с мен, че парите дет сте дали (за гориво при пробите само) са достатъчни ако не и повече от колкото да я закарате до София или някъде другаде и да се намери вярното решение на тая драма :D Така с чатене по форуми и тюхкане скоро нема опраите проблема според мен, освен ако случайно не налучкате, мма имайки в предвид, че се борите с италянска каляска, по-добре не разчитайте на тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16JacK`DanielS написа:брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...
Коментар
-
прав си колега за това минаваме на следния вариант..., ако днеска не се окаже това което си мисля.. колата се прибира в гаража за зимата и се почва с зимния си ъпграде препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+biser_as написа:Е пич мен ми е ясно, че или нямате необходимата апаратура или необходимите знания за да откриете проблема, мма вие се борите с таз кола от няколко месеца и ше се съгласиш с мен, че парите дет сте дали (за гориво при пробите само) са достатъчни ако не и повече от колкото да я закарате до София или някъде другаде и да се намери вярното решение на тая драма :D Така с чатене по форуми и тюхкане скоро нема опраите проблема според мен, освен ако случайно не налучкате, мма имайки в предвид, че се борите с италянска каляска, по-добре не разчитайте на тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16JacK`DanielS написа:брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Помпа, моеш си вземеш за около 190лв. от английския ебай, ето: http://cgi.ebay.co.uk/WALBRO-255-FUE...убавото е, че е кит с филтър и т.н., щот на мойто ГТ помпата е Walbro GSS342 High Pressure купувана от САЩ и беше голем зор докато намеря подходяща цедка дет да се събере в кафеза на пунтотоs00rry написа:препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+
Другия вариант ти е от САЩ да я поръчаш, мма аз си немам на идея за кви пари ше ти дойде в БГ.Дюзите зависи, какво като коне ша гоните и с електрониката по кой начин ше се оправяте
Кат решите тоз въпрос, лесно ше си избереш дюзи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото ненам дали не е по-добре 1-во да разберете от какво са ви проблемите в момента и тогава да тунинговате, да не се окаже, че на пролет пак ша имате чуденка, що продължавате да плетете ръкавици и шалове, кат им е минал сезоня Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
ами колега нямам много избор смисал за да я закарам до софия трябват да и се направят настройки тогава когато я закарам немога да ходя 2 3 пати до там смисал че нямам толкова излишни финанси .., за сега замисъла е турбината 1во да сменя , помпата и инжекторите и след това отивам за настройки при орлин а през това време ще направя и турбопътищата и генерацията от нераждавейка ако има финанси и колектор може да се измисли за сега това ще е в зимния периодbiser_as написа:Помпа, моеш си вземеш за около 190лв. от английския ебай, ето: http://cgi.ebay.co.uk/WALBRO-255-FUE...убавото е, че е кит с филтър и т.н., щот на мойто ГТ помпата е Walbro GSS342 High Pressure купувана от САЩ и беше голем зор докато намеря подходяща цедка дет да се събере в кафеза на пунтотоs00rry написа:препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+
Другия вариант ти е от САЩ да я поръчаш, мма аз си немам на идея за кви пари ше ти дойде в БГ.Дюзите зависи, какво като коне ша гоните и с електрониката по кой начин ше се оправяте
Кат решите тоз въпрос, лесно ше си избереш дюзи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото ненам дали не е по-добре 1-во да разберете от какво са ви проблемите в момента и тогава да тунинговате, да не се окаже, че на пролет пак ша имате чуденка, що продължавате да плетете ръкавици и шалове, кат им е минал сезоня Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ?
и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ?
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Стандартните дюзи са 240цц при 3 бар-а и са високоомни.Стандартната помпа е май някъде към 100-120л/час (за тва не съм 100% сигурен обаче) мма при всички случаи, ако ше го засилвате тва ГТ най-добре се вътри за ново Валбро, че тая оригинална помпа не е мноо ясно в кои момент ще предаде богу дух след толко години работа и да нема кофти последици след тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16s00rry написа:колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ?
и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ? 
Коментар
-
А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос
1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се
Коментар
-
1. Моеш и цел живот да си караш тия дюзи с оригиналната помпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , друг е въпроса дали дебита на помпата ше стигне за целите дет гонишbestlap написа:А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос
1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се 
Ако нямаш подходящо турбо и чип за тия дюзи, тва дет ще видиш кат ги сложиш е мнооо симпатичен разход и "уникален" вървеж Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 2. Отговора на 2-рия ти въпрос го има няколко мнения по-нагоре в темата, само трябва да го прочетеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (линк-а към ебай дет съм дал)
Коментар
-
Колега аз съм написал по нагоре "Освен от америка от къде мога да си купя " ? Някъде в бг няма ли я?И няма ли да има разлика във вървежа временно иначе ще монтирам турбината и ще ходя при орлин но до тогава няма ли да се дърпа поне малко повече? Ще монтирам и кулера и генерация права от неръждавейка вече имам тръбитеbiser_as написа:1. Моеш и цел живот да си караш тия дюзи с оригиналната помпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , друг е въпроса дали дебита на помпата ше стигне за целите дет гонишbestlap написа:А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос
1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се 
Ако нямаш подходящо турбо и чип за тия дюзи, тва дет ще видиш кат ги сложиш е мнооо симпатичен разход и "уникален" вървеж Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 2. Отговора на 2-рия ти въпрос го има няколко мнения по-нагоре в темата, само трябва да го прочетеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (линк-а към ебай дет съм дал) 
Коментар
-
помпата ясно че ще е нова аз това приказвах и с колегата whitepower ..., няма самнение за това но първо ще набавя турбината и след това другите неща да мога по нея да си правя разните му работиbiser_as написа:Стандартните дюзи са 240цц при 3 бар-а и са високоомни.Стандартната помпа е май някъде към 100-120л/час (за тва не съм 100% сигурен обаче) мма при всички случаи, ако ше го засилвате тва ГТ най-добре се вътри за ново Валбро, че тая оригинална помпа не е мноо ясно в кои момент ще предаде богу дух след толко години работа и да нема кофти последици след тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16s00rry написа:колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ?
и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ? 
ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Баткооу ти май........... мразиш да четеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , линк-а дет съм дал ненам как не обърна внимание, мма е от Англия, което си е в Европа пък и е в ЕС на всичко отгоре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мма ти ако толко държиш си я купиш от БГ мое те насоча къде ша те ръснат 260+лв. за гола помпа и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Даже кат се замисля ..............ако си навит мое и аз те издрусам с едни 250лв. за Валбро Yellow_Flash_Colorz_PDT_16bestlap написа:Колега аз съм написал по нагоре "Освен от америка от къде мога да си купя " ? Някъде в бг няма ли я?И няма ли да има разлика във вървежа временно иначе ще монтирам турбината и ще ходя при орлин но до тогава няма ли да се дърпа поне малко повече? Ще монтирам и кулера и генерация права от неръждавейка вече имам тръбите
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар