ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
blow off
Collapse
X
-
Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.
-
Нямам думи.Ако зад дроселовата клапа налягането ти е равно на атмосферното,значи двг.не работи.Абсолютното налягане във всмукателния тракт се измерва зад дросела.Не ми се пише,а и не мисля че тук е подходящо да си изясняваме теорията на работа на двигател с вътрешно горене.П.П.Като се вдигне малко атм.налягане и мойта Алфа си става почти турбо....П.П.2 Оправил съм "Ф"-то
в моя пост.
Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
За София всеки ден ли е 950 "mbara", или само днес е толкова? Обиждам се като пишеш атмосвера. Изобщо се обиждам като някой иска да ми каже нещо, било то и с текст, и е написано с грешки, с липса на всякаква пунктуация и с един куп безсмислени съкращения. Атмосфера се пише с Ф
Идва от сфера. Сферата е нещо кръгло. Свера е нещо друго, даже не знам дали има такава дума. Ако има - сигурно е нещо за сверяване. Например можеш да свериш това с правописният речник. Атмосфера се пише с Ф и това е положението. И бобина се пише с втора буква О. Да не се обидиш и ти, ама това беше един много, ама много лошо написан пост. След точка се оставя интервал. При мен няма някой mbar над фабричната стойност, но знам една кола в която със сигурност има, и отчетеното показание беше над 1.1 бара над атмосферното налягане. Даже за да сме съвсем точни, беше 1.119 бара.
Коментар
-
Не се хващай за неща които никъде не съм казал и не съм споменал думата дросел..И съм говорил предимно за дизела,защото въпроса ми беше зададен от ogi.При дизел без надув при всички режими и обороти имаш атм.налягане във всм тракт.При бензините е абсолютно същото при пълен дросел.При частичен дросел не е така естествено.Но силовите характеристики на двигателя се дават винаги при пълен дросел и за това е атмосверен.Не се хващай за частни сличаи,за които не съм споменавал нищо.И не ме търси там където не можеш да ме намериш.И правилно си забелязал,че не е необходимо да ми обясняваш теорията на работа на ДВГ.Ще си загубиш времето напразно.@ogi28bБлагодаря за забележките.Ще имам в пред вид.Пиша много бързо и не проверявам за грешки.Не пиша литерат.творба и е възможно да допусна гр.грешка.Ти като не можеш да ми отговориш по същество по изказаното от мен в теннически котекст се хващаш за правописни грешки и ги търсиш с лупа.Нали разбираш какво искам да кажа,макар и с грешка написано.Грешката не променя съдържанието.Лошото е когато грешките са такива,че не можеш да разберш написаното. Това за mbar-ите беше за майтап написано,но ти май си без особенно чувство за хумор.Трябваше да ми отговориш в същия дух.Интересно с какво отчетохте 1,119 bara налягане на турбината.Моментно ли беше или постоянно подържано.И успяхте ли да сметнете поне приблизително с колко е нараснал върт.момент на двигателя с това отчетено налягане.Ilko написа:
Нямам думи.Ако зад дроселовата клапа налягането ти е равно на атмосферното,значи двг.не работи.Абсолютното налягане във всмукателния тракт се измерва зад дросела.Не ми се пише,а и не мисля че тук е подходящо да си изясняваме теорията на работа на двигател с вътрешно горене.П.П.Като се вдигне малко атм.налягане и мойта Алфа си става почти турбо....П.П.2 Оправил съм "Ф"-то
в моя пост.
Коментар
-
При 1.9жтд-105кс, и на Алеко и във Варна теоретично турбината ще направи пак 2.05 бара налягане. С тази разлика, че във Варна ще надува 1.05 бар над надморското налягане, а в София 1.1.Stefan Hadjov написа:Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.ogi28b написа:Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерноA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Очевидно ще се отвори по-дилъг спор по интересна тема.Аз лично предлагам да не о....е повече темата на колегата emzo/защото той,а и други се дразнат независимо че спора по интересна тема си струва/,и да пусна една нова тема по въпроса в раздел дизели където му е мястото и там всеки подробно да си изкаже мнението,но потвърдено със сериозни аргументи.Може и да греша аз в поста ми,и всичко приемам ако ми се докаже аргументирано.Съгласен ли си??BO написа:При 1.9жтд-105кс, и на Алеко и във Варна теоретично турбината ще направи пак 2.05 бара налягане. С тази разлика, че във Варна ще надува 1.05 бар над надморското налягане, а в София 1.1.Stefan Hadjov написа:Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.ogi28b написа:Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерно
Коментар
-
Очевидно само търсите повод за спор.... някой може ли да каже какъв е филма с прекъсвача на педала за газта и схемата която трябва да се сложи и къде да се сложи понеже налягането вече ми е ясно от къде ще се хване???? А пък като стигнем до завършен проект ще пусна темичка с разяснение кое как и къде ....P.S. А вакума необходим за отварянето на BLOW OFF-a да не би да се хваща от безработната вече помпичка за EGR ????
Коментар
-
...слагаш един компресор в багажника...vsd написа:Колеги, вие чухте че каките пускат по-лесно като имаш съскащ блоу офф и сега всички искате. На коли без турбо не става
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар