и аз ше следа таз темка,че ми е интересна,пак м/е и аз да си пригодя една такваз свирка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
blow off
Collapse
X
-
Защо бе?Какъвто е смисъл да слагаш на дизела блоу оф, такъв е смисъла да слагаш и на атмосферката.Разликата е, че трябва да сложиш допълнително компресорче, които да надува "свирката"uBoy написа:Ако няма турбо няма и нужда от такава клапа, просто няма да има какво да я надува (да я отваря) за да излиза готиния звук
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Карам си днес към работа и си мисля за съскането, та се сетих че така или иначе трябва да има електрически упавляван клапан, та не може ли вместо да се купува блоу офф клапа, направо да се сложи ел. клапана на въздухопровода. Вече въпроса е дали ще е същото съскането.А като се избира блоу офф, тея най-евтините стават ли за нещо.
Коментар
-
Защо бе??С един Бар налягане при атмосверката все ще има някаква свирка,Е,няма да е както при два Бара при ТД-то,но все ше си е сврка някаква.....Не си струва да слага компресорче-колкото-толкова.BO написа:Защо бе?Какъвто е смисъл да слагаш на дизела блоу оф, такъв е смисъла да слагаш и на атмосферката.Разликата е, че трябва да сложиш допълнително компресорче, които да надува "свирката"uBoy написа:Ако няма турбо няма и нужда от такава клапа, просто няма да има какво да я надува (да я отваря) за да излиза готиния звук

Коментар
-
Е къде го тоя 1 бар при атмосверна кола?То повечето стокови турбо-бензини не надуват до толкова.А иначе при 1 бар "свирката" си звучи екстра.Stefan Hadjov написа:Защо бе??С един Бар налягане при атмосверката все ще има някаква свирка,Е,няма да е както при два Бара при ТД-то,но все ше си е сврка някаква.....Не си струва да слага компресорче-колкото-толкова.BO написа:Защо бе?Какъвто е смисъл да слагаш на дизела блоу оф, такъв е смисъла да слагаш и на атмосферката.Разликата е, че трябва да сложиш допълнително компресорче, които да надува "свирката"uBoy написа:Ако няма турбо няма и нужда от такава клапа, просто няма да има какво да я надува (да я отваря) за да излиза готиния звук
Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Ами ти ако нямаш един Бар налягане при атмосвеката,то тя веднага ще изгасне.Тя за това се казва атмосверка,защото има 1 Бар атм.налягане във всмукателния тртакт.А при ЖТД или ТД имаш 2 бара абсолютно налягане,па даже и отгоре.Абсол.наляг.във всм.тракт=на Атм.наляг.+манометричното измерено измерено с манометър.Това важи за дизел и бенз.двигатели независимо с турбина или без.Ilko написа:Е къде го тоя 1 бар при атмосверна кола?То повечето стокови турбо-бензини не надуват до толкова.А иначе при 1 бар "свирката" си звучи екстра.Stefan Hadjov написа:Защо бе??С един Бар налягане при атмосверката все ще има някаква свирка,Е,няма да е както при два Бара при ТД-то,но все ше си е сврка някаква.....Не си струва да слага компресорче-колкото-толкова.BO написа:Защо бе?Какъвто е смисъл да слагаш на дизела блоу оф, такъв е смисъла да слагаш и на атмосферката.Разликата е, че трябва да сложиш допълнително компресорче, които да надува "свирката"uBoy написа:Ако няма турбо няма и нужда от такава клапа, просто няма да има какво да я надува (да я отваря) за да излиза готиния звук

Коментар
-
Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерно
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар