Освен това сам можеш да си ги направиш вкакъвто размер и формаискаш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Angel eyes
Collapse
X
-
Днеска колеги ходих да видя на пазара има много добри китайчета на много готини цени и не са с 2 а със 4 диода на ринг което ми се струва сполучливо и най важното бяха много под 20 кинта мисля че 12 кинта ама не съм сигурен но бяха много ефектни .Имаше и два размера в единия магазин а във втория магазин бяха 4 ринга за БМВ
Коментар
-
Колеги крайно съм разочерован.. купих си материалите.. сичко си направих стана много добре.. но когато се стигна до отварянето на фара това вече се оказа огромен проблем.. опитвах по каквили не начини но естесвено не се получи.. намерих един майстор който има пистолет с горещ въздих но когато отидох ми каза, че няма нищо протов да пробва но имало огромен шанс да пукне стъклото.. моляви помогнете кажете точно как сте ги отворили.. къде.. и къде сте ги нагрявали.. фронтално към стъклото или по самия ръб.. помагайте щото да направиш всичко и накрая да неможеш да ги монтираш е нещо ужасно.. направо не ме сдържа сегаа
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
колега послушай ме отварял съм десетки фарове и мога да кажа че е много лесно. първия начин е със сешоар за гореш въздих, духаш по рабът от по голямо растояние и същевременно обдухваш целия фар но незадържай дълго време в една точка щото омеква пластмасата. после взимаш една отверка и внимателно я пъхаш между стаклото и пластмасата там кадето е лепилото и савсем леко напъваш и същевременно обдухваш около отверката . като вземе да се отклюпва започваш да обдухваш пак целия фар и готово. задалжително стаклото на фара трябва да се нагрее и то но не много просто няма нужда. другия начин е с сешоар за коса. същата е процедурата самоче се духа от много близко разтояние и по продалжително време. и като се нагрее достатачно 4е да ти пари леко на пръстите стаклото пак пъхаш отверката и леко напъваш . отверката се слага на местата кадето са пластинките защото там стаклото е по дебело. а залепването става като нагрееш лепилото чак да стане като дъвка и да ти залепва на пръстите и слагаш стаклото и претискаш внимателно и после бързо слагаш щипките за да се притисни колко трябва и готово. щипките се слагат първо на стуклото и после ги щракваш на пластмасовата част на фара а не обратното защото понякога в повечето случчей се чупи ушенцето на стъклото. ами това е от мен и успех! Забравих да кажа че се отхлюва от горе. ако се мъчиш от долната част ще ти е много трудно.reter написа:Колеги крайно съм разочерован.. купих си материалите.. сичко си направих стана много добре.. но когато се стигна до отварянето на фара това вече се оказа огромен проблем.. опитвах по каквили не начини но естесвено не се получи.. намерих един майстор който има пистолет с горещ въздих но когато отидох ми каза, че няма нищо протов да пробва но имало огромен шанс да пукне стъклото.. моляви помогнете кажете точно как сте ги отворили.. къде.. и къде сте ги нагрявали.. фронтално към стъклото или по самия ръб.. помагайте щото да направиш всичко и накрая да неможеш да ги монтираш е нещо ужасно.. направо не ме сдържа сегаа

Коментар
-
благодаря ти много колега.. тея дни ще проввам и се надявам следващия ми пост да е вече със снимки на бравока с монтирани Angel Eyes :PJacK`DanielS написа:колега послушай ме отварял съм десетки фарове и мога да кажа че е много лесно. първия начин е със сешоар за гореш въздих, духаш по рабът от по голямо растояние и същевременно обдухваш целия фар но незадържай дълго време в една точка щото омеква пластмасата. после взимаш една отверка и внимателно я пъхаш между стаклото и пластмасата там кадето е лепилото и савсем леко напъваш и същевременно обдухваш около отверката . като вземе да се отклюпва започваш да обдухваш пак целия фар и готово. задалжително стаклото на фара трябва да се нагрее и то но не много просто няма нужда. другия начин е с сешоар за коса. същата е процедурата самоче се духа от много близко разтояние и по продалжително време. и като се нагрее достатачно 4е да ти пари леко на пръстите стаклото пак пъхаш отверката и леко напъваш . отверката се слага на местата кадето са пластинките защото там стаклото е по дебело. а залепването става като нагрееш лепилото чак да стане като дъвка и да ти залепва на пръстите и слагаш стаклото и претискаш внимателно и после бързо слагаш щипките за да се притисни колко трябва и готово. щипките се слагат първо на стуклото и после ги щракваш на пластмасовата част на фара а не обратното защото понякога в повечето случчей се чупи ушенцето на стъклото. ами това е от мен и успех! Забравих да кажа че се отхлюва от горе. ако се мъчиш от долната част ще ти е много трудно.reter написа:Колеги крайно съм разочерован.. купих си материалите.. сичко си направих стана много добре.. но когато се стигна до отварянето на фара това вече се оказа огромен проблем.. опитвах по каквили не начини но естесвено не се получи.. намерих един майстор който има пистолет с горещ въздих но когато отидох ми каза, че няма нищо протов да пробва но имало огромен шанс да пукне стъклото.. моляви помогнете кажете точно как сте ги отворили.. къде.. и къде сте ги нагрявали.. фронтално към стъклото или по самия ръб.. помагайте щото да направиш всичко и накрая да неможеш да ги монтираш е нещо ужасно.. направо не ме сдържа сегаа
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
на бравото е малко по шибано отварянето. наблегни с нагряването повече от към мигача че там е много слабо стаклото!!!reter написа:благодаря ти много колега.. тея дни ще проввам и се надявам следващия ми пост да е вече със снимки на бравока с монтирани Angel Eyes :PJacK`DanielS написа:колега послушай ме отварял съм десетки фарове и мога да кажа че е много лесно. първия начин е със сешоар за гореш въздих, духаш по рабът от по голямо растояние и същевременно обдухваш целия фар но незадържай дълго време в една точка щото омеква пластмасата. после взимаш една отверка и внимателно я пъхаш между стаклото и пластмасата там кадето е лепилото и савсем леко напъваш и същевременно обдухваш около отверката . като вземе да се отклюпва започваш да обдухваш пак целия фар и готово. задалжително стаклото на фара трябва да се нагрее и то но не много просто няма нужда. другия начин е с сешоар за коса. същата е процедурата самоче се духа от много близко разтояние и по продалжително време. и като се нагрее достатачно 4е да ти пари леко на пръстите стаклото пак пъхаш отверката и леко напъваш . отверката се слага на местата кадето са пластинките защото там стаклото е по дебело. а залепването става като нагрееш лепилото чак да стане като дъвка и да ти залепва на пръстите и слагаш стаклото и претискаш внимателно и после бързо слагаш щипките за да се притисни колко трябва и готово. щипките се слагат първо на стуклото и после ги щракваш на пластмасовата част на фара а не обратното защото понякога в повечето случчей се чупи ушенцето на стъклото. ами това е от мен и успех! Забравих да кажа че се отхлюва от горе. ако се мъчиш от долната част ще ти е много трудно.reter написа:Колеги крайно съм разочерован.. купих си материалите.. сичко си направих стана много добре.. но когато се стигна до отварянето на фара това вече се оказа огромен проблем.. опитвах по каквили не начини но естесвено не се получи.. намерих един майстор който има пистолет с горещ въздих но когато отидох ми каза, че няма нищо протов да пробва но имало огромен шанс да пукне стъклото.. моляви помогнете кажете точно как сте ги отворили.. къде.. и къде сте ги нагрявали.. фронтално към стъклото или по самия ръб.. помагайте щото да направиш всичко и накрая да неможеш да ги монтираш е нещо ужасно.. направо не ме сдържа сегаа

Коментар
-
благодаря ти колега.. надявам се тази вечер да пробвам.. иначе съм направил много снимки повреме на изработката.. ще кача всичко когато съм готовJacK`DanielS написа:на бравото е малко по шибано отварянето. наблегни с нагряването повече от към мигача че там е много слабо стаклото!!!reter написа:благодаря ти много колега.. тея дни ще проввам и се надявам следващия ми пост да е вече със снимки на бравока с монтирани Angel Eyes :PJacK`DanielS написа:колега послушай ме отварял съм десетки фарове и мога да кажа че е много лесно. първия начин е със сешоар за гореш въздих, духаш по рабът от по голямо растояние и същевременно обдухваш целия фар но незадържай дълго време в една точка щото омеква пластмасата. после взимаш една отверка и внимателно я пъхаш между стаклото и пластмасата там кадето е лепилото и савсем леко напъваш и същевременно обдухваш около отверката . като вземе да се отклюпва започваш да обдухваш пак целия фар и готово. задалжително стаклото на фара трябва да се нагрее и то но не много просто няма нужда. другия начин е с сешоар за коса. същата е процедурата самоче се духа от много близко разтояние и по продалжително време. и като се нагрее достатачно 4е да ти пари леко на пръстите стаклото пак пъхаш отверката и леко напъваш . отверката се слага на местата кадето са пластинките защото там стаклото е по дебело. а залепването става като нагрееш лепилото чак да стане като дъвка и да ти залепва на пръстите и слагаш стаклото и претискаш внимателно и после бързо слагаш щипките за да се притисни колко трябва и готово. щипките се слагат първо на стуклото и после ги щракваш на пластмасовата част на фара а не обратното защото понякога в повечето случчей се чупи ушенцето на стъклото. ами това е от мен и успех! Забравих да кажа че се отхлюва от горе. ако се мъчиш от долната част ще ти е много трудно.reter написа:Колеги крайно съм разочерован.. купих си материалите.. сичко си направих стана много добре.. но когато се стигна до отварянето на фара това вече се оказа огромен проблем.. опитвах по каквили не начини но естесвено не се получи.. намерих един майстор който има пистолет с горещ въздих но когато отидох ми каза, че няма нищо протов да пробва но имало огромен шанс да пукне стъклото.. моляви помогнете кажете точно как сте ги отворили.. къде.. и къде сте ги нагрявали.. фронтално към стъклото или по самия ръб.. помагайте щото да направиш всичко и накрая да неможеш да ги монтираш е нещо ужасно.. направо не ме сдържа сегаа
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
майката му е хубавото нагряване после лесно се разделятно трябва да се нагрее стъклото добреBMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Ами колега аз си взех алуминиево тиксо, ама нещо не ми се получава. Като светнат диодите и то прозира, трябва поне няколко слоя да сложа, че да се отрази нещо. Данеби да има различни видове от това тиксо?Dikata_BG написа:Слагасе станиолово тиксо за да отразява разрови се на зад и изгледаи клипа ще ти помогне много
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар