И все пак чипосаните Браво-та сложиха ли керамичен саединител за да няма това сецване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чип тунинг за jtd (Remap) - записване за смяна на софтуера
Collapse
X
-
Предполагам и от мен приемаш отговор - по принцип не е едно и също. Вариантите са два - смяна на чипа с нов или препрограмиране на оригиналният. Технически си грамотен и ти е ясно, че не всеки компютър има разработен интерфейс за препрограмиране на чипа. Има доста работа по хар&софт, че да може да се препрограмира.Относно разхода, КПД-то, коне и нютони.....които толкова на широко се коментираха тук. Според мен малко си иделизирал постановката.Ето моето мнение по долу:1. За КПД-то си прав 99%.2. Често коментираш инжинерите проектирали двигателя JTD и винаги пропускаш, едно от най силните огрничения наложени на инжинерният екип - ЕКО НОРМИ. Екологията ги ограничава в няколко направления - какво излиза от ауспуха и какъв е капацитета на монтираният катализатор. Никога ли не си се замислял, че тия хора основно се тюхкат, заради икономически съображения, от сорта - "как с катализатор за 100 евро производствена цена, да пречистим ....еди-какъв си обем изгорели газове"- а то не става и те к’во да сторят милите - намалят газовте(знаеш какво има предвид). Екологията, е ключа да разбереш, защо с не много усилия може да се постигнат добри резултатите!3. За да се подаде ОПТИМАЛНО КОЛИЧЕСТВО ГОРИВО за постигане на ОПТИМАЛНИ динамични характеристики на двигателя 70% от случайте се скапва ЕКОЛОГИЯТА.ПОЗДРАВИStefan Hadjov написа:Браво Оги.Точен отговор.Ти вече ставаш специалист по Ремапа.Само ми обясни каква е разликата между чип-тунинг и ремап.Винаги съм се замислял от използването на два различни термина за едно и също нещо.Ще съм доволен да разбера има ли разлика между двете наименования.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Bane
Зависи колко е наточена... с моята нямах никакви проблеми на сняг и то с летни гуми, но все пак всичко си е до задкормилното устройство.Пък и моята не е кой-знае колко наточена.vgeorgiev написа:Да поиступам и тази тема малко....Интересувам се как се държи ремапнатата кола зината.След като става по-пъргава, не е ли по-трудна за управление ?
Коментар
-
Само да вметна ,че колата ми беше мъртва ( по мойте разбирания щото най слабата която карам е 250 коня и алфата ми беше първия дизел ) След ремапа при Dagi нещата се промениха ,че чак започна да ми харесва как се кара така ,че ако някой ви твърди ,че ремапвана кола е по зле от сток - не е вярно , освен ако този дето мапва не разбира , както се получава с 80 % от маперите тука.Power Under Pressure
Коментар
-
Няма да е лошо да си снимаш номера на ЕКУ-то, съответно със снимката пратена по мейл да разпиташ във фирмите предлагащи подобни процедури, защото повечето фирми в каталозите си имат какви ли не автомобили, но като звъннеш и питаш и казват, че не става, пример с мойто пунто, във всякакви каталози го има като данни, но в БГ никоя от големите фирми за тунинг не може да пипа по негоdtvelev написа:Здравейте.Някой може ли да каже,дали може да се направи ремап на Grande Punto 1.4 16V 95кс?Знам само,че не мога да очаквам чудеса.10-15 конски сили,ако се изтискат ще е добре.
punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар