bebito^^^ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател...
Collapse
X
-
не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки)
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Външен вид и консумативи ясно, дай малко за мотора, турбина, бутала, степен на сгъстяване, вал, електроника...bebito^^^ написа:не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки)
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
колега, обясни как като вкарваш въздуха с налягане няколко пъти колкото атмосферното как по-големите портове не помагат, та да даже и пречат...Turbolan написа:Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив
а за олекотяването направо без коментар...
'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
-
Ами спецялно за Уно Турбо, ще се пукне , като зряла диня главата, за това аз не бих я портнал, а и според мен на турбо кола се портва чак, като си изцедил всичко друго, а тука е в начален стадии. А и до тук като гледам проекта, се прави все едно за атмносферна кола, даже валовете са атмносферка, никъде не видях, турбини,даун пайпи, кулери, блоу оффи, електроника, инжектори....Кажи ти сега колко Уно Турбота си направил и какво е твоято виждане по "засилването" на Уно Турбо....Nikoror написа:колега, обясни как като вкарваш въздуха с налягане няколко пъти колкото атмосферното как по-големите портове не помагат, та да даже и пречат...Turbolan написа:Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив
а за олекотяването направо без коментар...Uno Turbo RulZz
Коментар
-
ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май?????
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Ами човека не си уважава клиентите, както и не си държи на думата, отиди при някой друг, ама го подбери тоя път да е съвестен и да си държи на думата. А тия дюзи не са ли малко големички, стигат за 220 коня...какъв е крайния резултат конски сили който гониш ? И с какво ги управляваш дюзите ?bebito^^^ написа:ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май?????
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори///
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Аааа ясно, че тука за Унота си говрим...и аз не съм разбрал . Ми айде кога ще нго видим твоето, много работа ли има по него ?bebito^^^ написа:аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори///
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
първо само да кажа, че дюзите са 380cc/min (кубически сантиметри, а не мл). разлика има, защото на бензина при 3 бар-а плътността не му е като на водата... (някъде към 75% е)оригиналната електроника на уно-то е l-jetronic и тя, както почти всички от това време, впръсква по 2 пъти на 4 такта. някои нови електроники впръскват по веднъж (точно определения момент за всеки цилиндър) до средни обороти, но на високи повечето работят с по впръсквания на 4 такта. защо?самата идея за 2 впръсквания в един хода на буталото е абсурдна. при 6000 оборота един такт е 10мс. минималното време за отваряне и затваряне на дюзата е 1мс (повече реално, но да приемем 1) -> отваряне, впръскване,затваряне,отваряне,впръскване,затваряне . колко остана за впръскване? 6мс. очевидно ако се впръсква веднъж макс време е 8мс, т.е. за едно впръскване на такт можеш да вкараш повече гориво. само че 8мс със 380cc дюзи e много не достатъчно за 2литра турбо кола (не ми се занимава да смятам колко коне точно). за това се впръсква един път 8мс и още един път 8мс (реално и двата пъти по-малко). вече с 16мс и 380cc дюзи са достатъчни за около 210-240 к.с. (4 цилиндъра двигател).bebito^^^ написа:ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна.....'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
Реклама
Collapse

?
Коментар