Абе стига сте ги правили турбо колите, като атмосферки...всички ще се счупи още при първото даване на газ барабар с главата. Аз бих направил по следния начин: Едно турбо от Легаси , ревизирам мотора, Слагам една по-дебела и яка гарнитура на главата, един як съединител, еин 2-3 пъти по-голям кулер,едни по-големи дщзи и СМТ или мегаскуирт и това е...Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател...
Collapse
X
-
Е то Уно Турбо си има заводско пръскалки на буталата...А при теб защо няма ? От какво ще вземеш пръсклаките, те и в магазина не са скъпи де... Вярно, че е турбо кола, ама 7,5:1 ми се вижда вече много разреден, даи поне 7,8:1 . :DSelqatin написа:Степента на сгъстяване е 7,5:1....Ще слагам маслени пръскалки под буталата...Разпробих ги при масления сегмент с още няколко дупки,да има повече масло
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли....uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
А буталата за турбо кола ли бяха ?bebito^^^ написа:ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли....Uno Turbo RulZz
Коментар
-
Немало е бензинbebito^^^ написа:ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли....
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
естествено че бяха за турбо!!! а бензин колкото искаш 380мл дюзи електроника от вънка впръсква по двапати дюзата..двигателите с принодително пълнене винаги са по разредени от атмосверните и колкото повече се кача налягането на турбината толкова се намалява компресията това е вързано се едно да надуеш турбото на 1.5 и да я оставиш с оригиналната помпа и дюзи..и да не забравяме че бутала за уно турбо не се намират по път и надпът ..така си мисля а ти си знаеш най добреuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Ами не знам, мое мнение е че турбо кола трбва да межуду 7,6:1 до 8,2:1 . Лудиагсм, кара на 0,7 при сгъстяване 10:1 много време и сигурно още щеше да кара, ако не му пиакеше едната дюза. Така че според мен ако сместа ти е наред (да не е нито бедна, нито бпгата около 12) и някакво нормално налягане за турбината и за мотора, до 1,5, почти няма да има проблеми.bebito^^^ написа:естествено че бяха за турбо!!! а бензин колкото искаш 380мл дюзи електроника от вънка впръсква по двапати дюзата..двигателите с принодително пълнене винаги са по разредени от атмосверните и колкото повече се кача налягането на турбината толкова се намалява компресията това е вързано се едно да надуеш турбото на 1.5 и да я оставиш с оригиналната помпа и дюзи..и да не забравяме че бутала за уно турбо не се намират по път и надпът ..така си мисля а ти си знаеш най добреUno Turbo RulZz
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар