Здравейте колеги,след много време недоволстване от спирачките на моето Типо, най-накрая реших, че е време за кардинално решение на проблема...Днес си смених предните дискове и накладките и нещата си дойдоха на мястото.Тук ви прилагам две снимки на старите дискове, та ако някой се съмнява в спирачките си, да провери състоянието на дисковете...и да ги смени. Струват само 27 лева бройката и не си струва за 54 лева да се утрепеш някъде. До тоя извод стигнах, след като жена ми се оплака един ден миналата седмица, че не можала да блокира колелата...Нямала сила да натисне повече педала... И аз се ядосах...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моите спирачки...старите...
Collapse
X
-
Освен дискове и накладки, успя ли да почистиш добре водачите и да провериш работното бутало дали работи коректно? Защото според мен има неравномерно износване на старите ти дискове.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
На минимум 15 годишна кола,колко да струват дисковете.Преди 4-5 месеца сменях на майка ми на алфата (1.9 тд,97г) вентилирани предни дискове и най-скъпия беше 50лв без отстъпки,така че 27 жълтици си е екстра цена.chaveto написа:Гаранция са направени от пирони и при първото по сериозно загряване са криви...............anto 1752 написа:27лв.
евтинки ми се виждат. каква марка са новите дискове и накладките.
Коментар
-
Обикаляйки из Плевен други не намерих, пък и като знам как карам, си мисля, че колкото и да са направени от пирони, няма да се изкривят...Иначе марката им е LPR доколкото разбрах, а накладките са Permafuse.anto 1752 написа:27лв.
евтинки ми се виждат. каква марка са новите дискове и накладките.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Изчистил съм всичко, до което успях да стигна... Буталото се движи на ръка, водачите също...Според мен проблема е, че колата е карана с по-малки накладки преди да я купя и най-вероятно те са износили диска, най-вече от вътрешната страна... Като отидох в магазина ми дадоха едни накладки по каталог (мразя каталози). После се оказа, че са малки и с различна форма, та след това установихме пак по този същия каталог, че колата ми била със спирачни апарати от модела с двигател 1.8 (мисля, че това са глупости) и сега вече е с накладките, с които трябва да бъде, защото всичко си заспа на мястото.Jimy написа:Освен дискове и накладки, успя ли да почистиш добре водачите и да провериш работното бутало дали работи коректно? Защото според мен има неравномерно износване на старите ти дискове.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Даже и от пирони да са направени, са с пъти по-добре от старите, имайки предвид снимките, които съм постнал...Между другото тая фирма LPR незнам колко е читава, ама на сайта им са публикували два сертификата за качество, като единия е от Ferrari...chaveto написа:Гаранция са направени от пирони и при първото по сериозно загряване са криви...............anto 1752 написа:27лв.
евтинки ми се виждат. каква марка са новите дискове и накладките.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Колега, ако си учил малко физика, ще знаеш, че спирането идва от сила, умножена по площта, върху която е приложена...и няма да пишеш глупости.Малка контактна площ изисква по-голяма сила, за да създаде един и същ спирачен ефект....и обратно.В случая при мен контактната площ е намалена май наполовина от нормалната и затова на жена ми не й стигаше силата да блокира колелата...Между другото, ако следвам твойта логика, трябваше може би на тези дискове да си им сложа просто едни нови накладки и да си свиркам, а???biker_81 написа:Колега като ти гледам дисковете отдаавна е трябвало да се сменят.Иначе неспирането ти е идвало от накладките не от дисковете.А за цената аз сложих на мареата от по 20 лв бройката и още не са криви за 10 к километра.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Ами от физиката това по-скоро би съответствало на налягане.Какво ще стане ако сложиш едни дискове 330мм примерно, една накладка от чисто желязо и ти да скачаш с двата крака върху нея? Ще имаш два пъти повече сила, която упражняваш на накладката, ще имаш 2 пъти по-голяма площ, спазихме твоите изисквания и накрая пак ще спираш по-зле, защоbgaf написа:Колега, ако си учил малко физика, ще знаеш, че спирането идва от сила, умножена по площта, върху която е приложена...и няма да пишеш глупости....
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Защото колегата каза, че проблема ми бил в накладките, а не в дисковете...Като ги гледаш тези дискове дали нямат проблем? Дали контактуват на цялата си площ?Там, където се вижда ръждата по края на диаметъра, веднага изяжда новите накладки и те стават с малка площ и ефекта от нови накладки е нулев...Оттам по-голям натиск, за да се получи същото спирачно усилие, по-голямо прегряване на накладката, и в крайна сметка няма спирачки...Избиваш в друга посока, а лично на мен не ми се занимава да споря с когото и да е...Кефя се, че колата вече спира нормално, карам си я и въпроса за мен е приключен...Аз повече в тая тема няма да пиша...BO написа:Ами от физиката това по-скоро би съответствало на налягане.Какво ще стане ако сложиш едни дискове 330мм примерно, една накладка от чисто желязо и ти да скачаш с двата крака върху нея? Ще имаш два пъти повече сила, която упражняваш на накладката, ще имаш 2 пъти по-голяма площ, спазихме твоите изисквания и накрая пак ще спираш по-зле, защоbgaf написа:Колега, ако си учил малко физика, ще знаеш, че спирането идва от сила, умножена по площта, върху която е приложена...и няма да пишеш глупости....
FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар