Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покачване на антифриза?Решено след смяна.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Аз просто се отказвам, честно! За последен път - в системата се налива ДЕСТИЛИРАНА ВОДА, а не ГАЗИРАНА ВОДА. Недопустимо е да има мехурчета, както и капачката постоянно да пропуска ту насам, ту натам. Колко още човека да напишат, че не са отваряли тая капачка от години ? Ако това за което говориш е вярно, намаляването на течността е неизбежно! Течността в изправна система не намалява. Моля темата да бъде заключена, ама от сърце се моля!

    Коментар


      #47
      Да поясня и аз. Капачката задържа налягане, защото под налягане водата има по-висока точка накипене. Т.е. това налягане предотвратява газиране на водата. Добре работещата капачка на изпуска всеки път налягане, ако системата работи добре. Пипнете си маркучите когато колата е студена. След това ги пипнете точно преди да включи перката на радиатора. Ще видите че са по-твърди (дължи се на повишено налягане в системата следствие от разширяване на течността). В момента, в който завърти перката маркучите пак стават по-меки. При някои коли втвърдяването е минимално, а при други се чувства повече. Т.е. това налягане при изправна система се корегира от перката, което охлажда течността.От друга страна нали знаете, че когато си е заминала гарнитурата на главата, колата започва да надува и маркучите са постоянно твърди. Ако капачката пускаше постоянно налягане...те никога няма да се втвърдят ...то по тази логика няма да сменяме и гарнитура на главата, а само ще си вземем "нормално работеща" капачка.От друга страна производителите си дават мин и макс на разширителния съд, за да има къде да се разширява течността, а не всеки път да бачка клапана на капачката.
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #48
        Е**** темата се е заформила.То направо може да се напише дисертация на тема "Маркери на разширителното казанче на охладителната течност" Представям си какво ще стане ако се засегне темата за нивото на маслото, да не говорим за нивото на спирачната течност
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #49
          MadHead написа:
          Да поясня и аз. Капачката задържа налягане, защото под налягане водата има по-висока точка накипене. Т.е. това налягане предотвратява газиране на водата.
          Да точно така е, но има двигатели при които перките включват на 90*С и такива на 115*С Също така има такива които работят на 0.9bar и такива на 1.4bar А и никой не ми каза защо охладителната течност циркулира през разширителният съд И все пак когато започне да се получава въпросното газиране се повишава налягането.......................А когато имаме надуване от гарнитурата проблема идва от това, че някъде се получава въздушна възглавница, течността спира да се движи (не се охлажда) и от там следва завиране......................

          Коментар


            #50
            Антифриза на колегата собственик на темата е подменен.Термостата работи отлично.Разширителното казанче също е ново.Направих и една диагностика така и така е в гаража и се оказа ,че има грешка от дебитомера която след това не се появи.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              Много благодаря на колегата Tornado,колата е изпробвана и работи отлично,няма и следа от онази пяна на предните снимки...
              Honda CBR 900 RR
              Suzuki GSF 400 Bandit
              1.9 TD 100

              Коментар

              Working...
              X