Аз само да кажа едно мнение за Hengst.При последната смяна на маслото на БМВ-то заложих на Hengst, защото е едно от най-доброто предложение на пазара.С "радост" установих, че в комплекта по принцип трябва да има 3 О-пръстена и дихтунг за пробката на картера.Да ама в комплекта в пликчето имаше само главния, голям О-пръстен и дихтунгата. Спестили са 2 О-пръстена, които по принцип се сменят при смяна на маслото.Естествено помислих, че е някакво менте. Разтърсих се специално в нет-а, за да видя комплекта и наистина този филтър върви само с един О-пръстен.Ха познайте друг път дали ще заложа на тази марка.Това въобще не е сериозно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте ми маслен филтър за Фиат Браво 1.4 12V
Collapse
X
-
ВО филтрите не са проблема. Проблема е търговеца, който смята, че филтъра е и за тази кола. Повечето филтри стават за поне няколко автомобила от различни марки, а те изискват различна окомплектовка. Един и същ филтър по-някой път има различни номера и разликата е само в окомплектовката.Така е и с маншоните за карета. Пример - Санта фе. Вътрешно и външно каре. Един и същ маншон но с разлечни номера на кутийте. Разликата вътре в комплекта - единият върви с два пакета грес. Причината, е че вътрешното каре е два пъти по-дълбоко. Е сега ако на мен някой търговец ми даде и за вътрешното същото като външното, марката ли ще обвиня!Затова си избирам номерата сам и поръчвам и купувам това, което съм преценил сам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
OK, кажи ми номер "E15H D59" за каква кола се предлага?Danchojn написа:ВО филтрите не са проблема. Проблема е търговеца, който смята, че филтъра е и за тази кола. Повечето филтри стават за поне няколко автомобила от различни марки, а те изискват различна окомплектовка. Един и същ филтър по-някой път има различни номера и разликата е само в окомплектовката.Така е и с маншоните за карета. Пример - Санта фе. Вътрешно и външно каре. Един и същ маншон но с разлечни номера на кутийте. Разликата вътре в комплекта - единият върви с два пакета грес. Причината, е че вътрешното каре е два пъти по-дълбоко. Е сега ако на мен някой търговец ми даде и за вътрешното същото като външното, марката ли ще обвиня!Затова си избирам номерата сам и поръчвам и купувам това, което съм преценил сам.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И какво викаш, само горните два филтъра са оригинал, а всичко останало в заместител. Сигурно и ОЕМ БМВ филтър ще се води заместител в този случай.wwalker написа:На мен ми излиза като ’заместител’ за твоята, а специално за нея излизат само 2 модела:1. MANN-FILTER ’HU 818 x’2. PURFLUX ’L321’
А като спомена "заместител" демек заместител на...? Трябва да замества нещо... Какво замества?А специално за моята излизат над 20 модела филтри на различните производители. Останалото е въпрос на личен избор според марката.Но аз казах какво стана като избрах Hengst.п.п. PURFLUX в комплекта си предлага и 3-те О-пръстена. Просто за протокола.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тези 2-та излизат специално за твоята от каталога на предлаганите откъдето аз пазарувам. Сигурно има още много, които не се предлагат там. Излизат и към 20 ’заместителя’, които също стават, но са правени за друг модел и както виждаш може да им липсва нещо в комплекта.Пиша конкретно за BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00- mot.(M57 306 D1)
Коментар
-
BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00 нещо не е читаво в тия данни. Или е TDS или не е 135kW а е 160kW.wwalker написа:Тези 2-та излизат специално за твоята от каталога на предлаганите откъдето аз пазарувам. Сигурно има още много, които не се предлагат там. Излизат и към 20 ’заместителя’, които също стават, но са правени за друг модел и както виждаш може да им липсва нещо в комплекта.Пиша конкретно за BMW X5 (E53) 3.0 d 135kW 05/00- mot.(M57 306 D1)Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Както колегата в горния пост е написал, този филтър се предлага точно за моя двигател, който е M57 306 D1 и е 135кВ.Не търси под вола теле. Казах ти, че филтъра няма окомплектовка, която е необходима, за смяната му. Малоумна работа, още веднъж ще кажа.Danchojn написа:Моля, кажи точно какъв е автомобила щото този номер излиза за доста БМВ-та. Но този филтър, заедно и с аналога му на МАНН нямат такава окомплектовка.BO написа:OK, кажи ми номер "E15H D59" за каква кола се предлага?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не търся под вола теле, но грешки стават нали, и това не е повод някой да бъде обявен за малоумен. Който не работи той не греши! Ето виж в онлайн каталога на Манн какво излиза. Къде е грешката! Ако съм прав, този филтър става за твоята кола, но не и окомплектовката - няма какво да се сърдиш на производителя. Този филтър става за още 4 марки коли! https://www.mann-hummel.com/mf_prodk..._c001_flag=1И тук данните не са ви наред http://www.sogefifilterdivision.com/...ue=PFX&lang=GBPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Както казах, този филтър не върви с пълната окомплектова и това е факт. А се дава за 4 различни марки автомобили по простата причина, че двигателя е един и същ. Логично е, нали?И при смяната на филтъра трябва да се сменят 3 О-пръстена, не 1, както е даден в комплекта.А за втория линк, който си дал, за филтър на Parflux, той си е оборудван и с 3-те О-пръстена.Със сигурност предпочитам да си взема филтър, който си има всичко в комплекта, както си е оригиналния филтър, вместо да се чудя сега от къде да взимам още 2 О-пръстена, дали ще са качествени и т.н.Както казах, хайде няма нужда...Danchojn написа:Не търся под вола теле, но грешки стават нали, и това не е повод някой да бъде обявен за малоумен. Който не работи той не греши! Ето виж в онлайн каталога на Манн какво излиза. Къде е грешката! Ако съм прав, този филтър става за твоята кола, но не и окомплектовката - няма какво да се сърдиш на производителя. Този филтър става за още 4 марки коли! https://www.mann-hummel.com/mf_prodk..._c001_flag=1И тук данните не са ви наред http://www.sogefifilterdivision.com/...ue=PFX&lang=GB
Ако си вземеш филтър за Фиат, той си е най-обикновено метално тяло заедно с уплътняващия пръстен. Там няма какво да сгрешиш.Но да не окомплектоваш филтъра с всичките пръстени, които се изискват при смяната му е пак ще кажа - малоумна работа. Особено, че цената не му е като за Фиат и да не сложиш 2 О-пръстена, които излизат почти без пари за производителя....
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не съществува 135кВ ТДС!Всички 135кВ са Д или код на мотора М57.ТДС-а е с код М51 и е до 105кВ.В крайна сметка се оказа, че не може да си вземеш филтър от Hengst, който да е окомплектоват за обслужване за този двигател.Филтъра си е специално правен за този двигател, защото не е правен за друг с друго окомплектоване, а да става и за този, но са спестени 2 О-пръстена.Малоумна работа, повтарям се.Danchojn написа:Не споря. Като няма няма. Казвам само, че нещо не е наред с данните на автомобила, защото 135kW излиза че е TDS а не d. E53 d излиза че е след 2003 и е 160kW. А 135kW-я мотор от 2000-та година е TDS. Както и да е. Вие си знаете.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар