Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какво масло да сложа на бравото

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Моят кръсник живее в Канада вече над 15г. Мислите ли че говоря на изуст Може би вие така правите щом го предполагате. Питай го човека, ще се радвам да сподели ИСТИНАТА! В магазините няма да го намери, отсега ви казвам. Тест правен от канадците http://www.youtube.com/watch?gl=UG&f...&v=gc-h3SMdroI Е липсва шампоана ама какво да напраиш.Ще мине още време, и ако съществува този форум АЗ ще съм ТУК, защото истината излиза наяве и все повече хора я разбират!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      колеги, от моя опит с политрон, мога да ви кажа, че по-скоро вие живеете в измислен свят, отколкото данчо, както и да е живи и здрави

      Коментар


        #48
        и какъв точно ти е опита?
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #49
          nedialk00 написа:
          колеги, от моя опит с политрон, мога да ви кажа, че по-скоро вие живеете в измислен свят, отколкото данчо, както и да е живи и здрави
          Мисля, че като минеш 23 години ще добиеш малко опит с колите, пък дано и житейски, а като минеш 30, дано да му прочетеш на колегата Данчо писанията по интернет и да ги осмислиш отново. Къде е тоя политрон в канада бе майна? Напиши в гугъл политрон и канада и виж кво излиза, или викаш гугъл не е мерило, то да се смееш ли да плачеш ли вече с вас. Нямало да ги намеря по магазините и къде ще го намеря, на шаманска среща в саскечуан.. какво ми показваш безмислени тестове имам пред мен мотор на почти 500 000 км, бензинов, карбураторен, който работи.. сигурно е каран с политрон.. такива са ви писанията, дето му викат аметиканците със секретните технологии е textbook колегата Данчо. Пише в тунинг форума на 22-ри април има ли някой впечатления от политрон и след точно един ден вече е третирал 73 коли на приятели и има впечатляващи резултати и търси още впечатления завършвайки изреченията с по няколко удивителни извинявайки се по няколко пъти как не прави реклама.. такава реклама не прави, че му заключиха темата в няклко форума...и хората четат ли четат.. най-накрая, секретната американска технология е разсекретена в България, алелуя, чак "фрикшън тестер" си купил да тества колко е невероятно. Много интересно колко души в целия свят имат "фрикшън тестер" и си тестват маслата и пишат по 30 страници теми по форумите и пускат клипчета с няколко кашона от маслото за фон..

          Коментар


            #50
            rotdot - ПРЕКАЛИ! Писал съм само тук и в Офроод Форума преди време. Ти си човек, който НЕЗАСЛУЖАВА моето мнимание. Вярвай на Гугъл, не на себе си! Човек без опит. Може и на 100 години да си, все тая. Може на 18 да си и да си по-умен от много други! Недялко за разлика от теб, има вече опит с Политрон! Той пусна тук тема за едно чукане в Мотора, разрови се да я намериш. Великите капацитети като теб му казаха, че е нормално. Но след МТС чукане НЯМА. Така, че мери си ПРИКАЗКИТЕ, не ти прави чест, да обиждаш, само защото не знаеш!Колегата Atanas71, ( http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...9152&start=525 - ето прочети, ако искаш питай човека лично) който има години опит с ДВГ-та одавна ползва Политрон и още и още.......................Така, че ТИ, колкото и простотии да бълваш ми е все тая!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #51
              Danchojn написа:
              rotdot - ПРЕКАЛИ! Писал съм само тук и в Офроод Форума преди време. Ти си човек, който НЕЗАСЛУЖАВА моето мнимание. Вярвай на Гугъл, не на себе си! Човек без опит. Може и на 100 години да си, все тая. Може на 18 да си и да си по-умен от много други! Недялко за разлика от теб, има вече опит с Политрон! Той пусна тук тема за едно чукане в Мотора, разрови се да я намериш. Великите капацитети като теб му казаха, че е нормално. Но след МТС чукане НЯМА. Така, че мери си ПРИКАЗКИТЕ, не ти прави чест, да обиждаш, само защото не знаеш!Колегата Atanas71, който има години опит с ДВГ-та одавна ползва Политрон и още и още.......................Така, че ТИ, колкото и простотии да бълваш ми е все тая!
              Ей, виж, опит с мотори имам, колегата Недялко няма 20 и няколко години, така, че той опит няма. В семейството ми е имало коли от Фиат 125, Жигули, нов нисан Pathfinder, до стило, браво, пежо 308 и т.н. карам и си ремонтирам автомобилите от 20 години и повече вече. Така че както на мен, така и на доста други твоите приказки им се струват толкова весели и несериозни, че чак не намират за нужно да ти отговарят. Не обиждам никой, реагирам адекватно на очевидни безмислици. Ако се замислиш реално мога да напиша същото, което си изписал ти за всяко едно масло. Клипчета в интернет безброй. Мобил си правят официални тестове по няколко милиона километра, един пич беше минал няколк милиона МИЛИ с едно волво П180 с два основни ремонта, може би и той е ползвал политрон. 99% от хората в тоя форум са си виждали какво има под капака 5 пъти в годината за да си видят маслото и още няколко пъти докато сменят носачи и биалети при майстора.. ти като изчетеш половината съвети тука весело не ти ли става?

              Коментар


                #52
                Щом имаш такъв сериозен опит, отнеси се МАКСИМАЛНО скептично към МТС. Вземи една опаковка и направи с нея ВЪЗМОЖНО НАЙ-ГАДНИТЕ ТЕСТОВЕ И ПРОБИ дето ти идват на ум. Явно знаеш какво да гледаш. Ще си промениш мнението тотално за продукта.Аз не казвам, че всичко друго е боклук и ако не се ползва Политрон моторите ще изпоблокират. Просто казвам, че МТС е в пъти по-добър. Не оспорвам изимнатите км дори с най-обикновени стандартни масла. НЕ ГО ОСПОРВАМ. Но има редица случаи на задрали мотори, заради пробити картери и оставане без масло за секунди. Това с МТС не се случва. Това казвам. Никой не насилвам. Видял съм много ползи от МТС с очите си. Също и колеги се престрашиха да пробват и се убедиха. Защо да очерняме нещо, което не познаваме!Да, доста е весело във форума. Например аз днес цял ден работих по един ФОРД ГАЛАКСИ 2.3 бензин, но всъщото време ми се казва да взема да се поограмотя, че сигурно съм вързан в ръцете..........и .т.н. Най-лесно е да си силен зад клавиатурата. Това сега е на мода, всеки си драска това, което е видял през своята призма. Нямам лоши чувства към теб. Вярвам, че разговарям с разумен и грамотен човек. Наистина малко се ядосах, но не си заслужава, заради каквото и да било. Пробвай ако искаш, сигурен съм че при правилен подход, ще застанеш на моя страна.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #53
                  Danchojn написа:
                  Щом имаш такъв сериозен опит, отнеси се МАКСИМАЛНО скептично към МТС. Вземи една опаковка и направи с нея ВЪЗМОЖНО НАЙ-ГАДНИТЕ ТЕСТОВЕ И ПРОБИ дето ти идват на ум. Явно знаеш какво да гледаш. Ще си промениш мнението тотално за продукта.Аз не казвам, че всичко друго е боклук и ако не се ползва Политрон моторите ще изпоблокират. Просто казвам, че МТС е в пъти по-добър. Не оспорвам изимнатите км дори с най-обикновени стандартни масла. НЕ ГО ОСПОРВАМ. Но има редица случаи на задрали мотори, заради пробити картери и оставане без масло за секунди. Това с МТС не се случва. Това казвам. Никой не насилвам. Видял съм много ползи от МТС с очите си. Също и колеги се престрашиха да пробват и се убедиха. Защо да очерняме нещо, което не познаваме!Да, доста е весело във форума. Например аз днес цял ден работих по един ФОРД ГАЛАКСИ 2.3 бензин, но всъщото време ми се казва да взема да се поограмотя, че сигурно съм вързан в ръцете..........и .т.н. Най-лесно е да си силен зад клавиатурата. Това сега е на мода, всеки си драска това, което е видял през своята призма. Нямам лоши чувства към теб. Вярвам, че разговарям с разумен и грамотен човек. Наистина малко се ядосах, но не си заслужава, заради каквото и да било. Пробвай ако искаш, сигурен съм че при правилен подход, ще застанеш на моя страна.
                  Нека ти разкажа една история, прекрасната ми съпруга един ден натисна картера в капана в Пловдив. Та това го забелязяхме след 7000км след като смених маслото. И си викам тогава, то е толкоз малко вдлъбнато, ще си карам така. Карах си аз така с един пръст масло над максимума на щеката 4 години обаче пък ми святкаше лампата на маслото понякога при остър завой по балканите. Смених картера, смукателя плуваше вътре, колата си върви идеално още, над 100 000 км имаме на стилото. Не знам как да пробвам, всичко което предлагаш са доста субективни тестове, които мога да проведа с каквото си поискам. Да ми кажеш на тоя му тропаше нещо и той сипа политрон и се оправи не върви, щото айде отчупи в кутията нещо па сипи политрон да видим дали ще спре да тропа... та така за оставането без масло за секунди. Да не ти кажа едни пич как беше дошъл в сервиза на мой приятел от Любимец до Харманли без масло, с фиат браво 1.6..

                  Коментар


                    #54
                    Тестовете не са субективни. Защо ме нападате за фрикшън тестера? Стандартно приспособление, което създава триене между две повърхнини, с лубрикант между тях. Защо всички масла които са минали през ръцете ми, на макс 25-30Nm натиск качват над 12А ток и блокират вала. С политрон натискам над 100Nm и това не се случва? Разликата е толкова очевадна, че ако го направиш ти самият, ще разбереш, че няма никаква измама и шарлатания в случая. Заповядай при мен. Ще ти го дам и тествай. Аз съм се виснал целият върху ключа.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #55
                      оставяй ги тези тигри тука rotdot като не познаваш някого, по-добре не коментирай кой колко опит има, на колко години бил какво знаел и т.н, с това показваш, че по-скоро ти не си научил някои житейски правила, а може и да не си ги намерил още, както и да е живи и здрави, никой не казва, че това въстановява износвания, но ако нещо е в начална фаза се оправя, а аз вярвам на очите и на ушите си, не на писания във форуми

                      Коментар


                        #56
                        Момчета, млади ! От край време автоджамбазите наливат добавки в маслото на разтропаните ДВГ Едва ли всички наливат политрон Всички такива добавки вършат работа, до малко след смяна на маслото, и после има "олеле" нещо много се разтропа :D Също така, тези добавки имат и отрицателни странични ефекти върху ДВГ. Не се заблуждавайте, че добавка в маслото върши чудеса. Тя е направена да сипеш от нея за да стигнеш до сервиза, в който да ти направят основен ремонт на ДВГ. Всичко друго е дело на Дейвид Копърфийлд .Блажени са верующите !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #57
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Момчета, млади ! От край време автоджамбазите наливат добавки в маслото на разтропаните ДВГ Едва ли всички наливат политрон Всички такива добавки вършат работа, до малко след смяна на маслото, и после има "олеле" нещо много се разтропа :D Също така, тези добавки имат и отрицателни странични ефекти върху ДВГ. Не се заблуждавайте, че добавка в маслото върши чудеса. Тя е направена да сипеш от нея за да стигнеш до сервиза, в който да ти направят основен ремонт на ДВГ. Всичко друго е дело на Дейвид Копърфийлд .Блажени са верующите !
                          Дидо. Иде ми да викам бре човек Не искам да те засегна, но спориш за неща дето не познаваш! Преди разбарх, че незнаеш какво е ZDDP. Сега разбирам, че след толкова писаници още не си разбрал че МТС НЕ Е ДОБАВКА! Ако става въпрос за добавки, аз съм първият който ще е против, защото съм виждал какво се случва след тях! Но дори и за тях не си прав. Ако продължиш да ползваш дадена добавка - реметализант има голяма вероятнос доста километри да отложиш ремонта. Политрон няма нищо общо с тях. Той е предназначен да се сипе в изправен механизъм и да удължи живота му в ПЪТИ. Това, че помага при употребата му в агрегати, с проблеми е по-скоро допълнителен плюс, но не и предназначение. За пореден път показваш че говориш на изуст. Просто ти не го приемаш и без да имаш и грам опит, пишеш против продукта. Това аз не мога да го разбера. Да даваш мнение за нещо, което не познаваш е наивно и глупаво.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #58
                            Danchojn написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Момчета, млади ! От край време автоджамбазите наливат добавки в маслото на разтропаните ДВГ Едва ли всички наливат политрон Всички такива добавки вършат работа, до малко след смяна на маслото, и после има "олеле" нещо много се разтропа :D Също така, тези добавки имат и отрицателни странични ефекти върху ДВГ. Не се заблуждавайте, че добавка в маслото върши чудеса. Тя е направена да сипеш от нея за да стигнеш до сервиза, в който да ти направят основен ремонт на ДВГ. Всичко друго е дело на Дейвид Копърфийлд .Блажени са верующите !
                            Дидо. Иде ми да викам бре човек Не искам да те засегна, но спориш за неща дето не познаваш! Преди разбарх, че незнаеш какво е ZDDP. Сега разбирам, че след толкова писаници още не си разбрал че МТС НЕ Е ДОБАВКА! Ако става въпрос за добавки, аз съм първият който ще е против, защото съм виждал какво се случва след тях! Но дори и за тях не си прав. Ако продължиш да ползваш дадена добавка - реметализант има голяма вероятнос доста километри да отложиш ремонта. Политрон няма нищо общо с тях. Той е предназначен да се сипе в изправен механизъм и да удължи живота му в ПЪТИ. Това, че помага при употребата му в агрегати, с проблеми е по-скоро допълнителен плюс, но не и предназначение. За пореден път показваш че говориш на изуст. Просто ти не го приемаш и без да имаш и грам опит, пишеш против продукта. Това аз не мога да го разбера. Да даваш мнение за нещо, което не познаваш е наивно и глупаво.
                            Значи МТЦ не е добавка, но не е и масло и изрично казваш, че не е масло и трябва да се ДОБАВИ към маслото за да работи. Не е "реметализант", но променя кристалната структура на метала.

                            Коментар


                              #59
                              Добавките са предназначени, по един или друг начин да подобрят характеристиките на маслото. МТС взаимодейства само с металната повърхност, без да отлага в нея твърди частици. Просто и променя кристалната структура. Това е концентрат за обработка на метал, не е добавка за масло! Добавките с твърди частици разчитат на разни смоли да залепят разни частици по износените повърхнини. Само че като се откъртят, става трагедия.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #60
                                Без да вземам страна, искам да попитам колегите, които плюят или спорят с Данчо, не им ли прави впечатление, че досега, в която и тема за масла да е писал колегата и разяснявал свойствата на тези масла, не е получавал предупреждение от ръководството на форума, че прави реклама, или че спами в темите?! Това говори,че поне един от модераторите, ако не и повече, се е убедил в качествата на продукта, най-малкото е споделил с другите от ръководството и на тях им е ясно, че Данчо, ако не друго, поне не поднася подвеждаща информация към колегите и се стреми да помогне. Е, заключиха му темата, но то беше, защото отново същността й бе изместена от безсмислени спорове. В началото на темата му и аз си позволих, без да имам каквото и да е основание, да изкажа негативно мнение за колегата, но после му се извиних и мисля, че нормалното поведение го изисква. Успешен ден на всички!
                                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X