значи селениа голд 10в40 в метална кутия от доверен продавач и съм готов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какво масло да сложа на бравото
Collapse
Заключена тема
X
X
-
За мен Селенията е боклук.Аз в момента карам с AC Delko и съм много доволен(добро е на вкус и мирис
)Колата също е доволна(познавам щото ние с нея си говорим).А сега съм решил да го сменя с Кастрол Магнатек,ама внесено от Италия и ще кажа как е.По какво точно ще разбера "как е" не знам още,ама предполагам ще съм доволен
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
rotdot
Не знам как преценяваш, че Голд-а е боклук, ама аз съм виждал 1.2 двигател на над 200 000 км (по километражvalentino321 написа:За мен Селенията е боклук.Аз в момента карам с AC Delko и съм много доволен(добро е на вкус и мирис
)Колата също е доволна(познавам щото ние с нея си говорим).А сега съм решил да го сменя с Кастрол Магнатек,ама внесено от Италия и ще кажа как е.По какво точно ще разбера "как е" не знам още,ама предполагам ще съм доволен 
), каран само с Голд, с хонинг по цилиндрите, (лагерите, признавам, не съм ги гледал) но според човека не гори масло и се кара само градско, никога не е притежавало винетка.
Коментар
-
Re: какво масло да сложа на бравото
Е как да не стигат бре, Браво 1.8 16V събира точно 3.75 л. незнам какво сте правили обаче 4.3 е много. Да не си с двигател на Купе или да сте гледали неговите параметри?mehanoveca написа:след сипването на селениа голд 10 в 40 колата работи по тихо обаче 4 литра нестигат трабва 4.3 литраКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: какво масло да сложа на бравото
Я погледни пак каталога. А на щеката много вяра и нямай.mehanoveca написа:не обикновен 113 коня 1.8 е по каталог сабира 4.3 сипахме 4 литра и сега е на средата между мин и максКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ще ти дам един съвет. SELENIA има една добавка, която е жизнено важна за някои бензинови модели на ФИАТ Браво/Брава/Мареа. Употребата на всякакво друго масло води до едно изключително бързо износване на някои детайли, като най-чувствителни са разпределителните валове. Не знам ти какви боклуци си наливаш в ДВГ, но не давай грешни съвети, ако обичаш ! Трябва да е ясно, че за всички автомобили си има екипи екипи от разработчици, които изследват влиянието на лубрикантите в ДВГ и разработват и препоръчват определена гама лубриканти, които са най-подходящи за съответния ДВГ. Какво ще налееш в твоя ДВГ си е твой проблем. Като наливаш неподходящо, па ако ще и най-прехваленото да е, ще имаш по-кратък живот на ДВГ от колкото ако наливаш "евтиния боклук" дето са го предписали производителите на съответния ДВГ.valentino321 написа:За мен Селенията е боклук.Аз в момента карам с AC Delko и съм много доволен(добро е на вкус и мирис
)Колата също е доволна(познавам щото ние с нея си говорим).А сега съм решил да го сменя с Кастрол Магнатек,ама внесено от Италия и ще кажа как е.По какво точно ще разбера "как е" не знам още,ама предполагам ще съм доволен
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Би ли споделил коя е тази специална добавка, дето пази разпределителните валове? Щото аз съм стигнал до извода, че Фиат не правят както трябва валовете. Като почнеш от Застава, Ритмо, Регата, Темпра, БраДви разни - нагледал съм се на износени гърбици. Също като на старите Опел-и. И не съм видял износен вал на Рено, Пежо, ФВ, японки разни... Сигурно добавката я слагат заводски и се нарича Материал и Технология, а?По темата - АЦ Делко е средна хубост, имам доста забележки. Не е подходящо за двигател, който се "изпържва" редовно, но за кротко каране става.Dido_Lyubenov написа:Ще ти дам един съвет. SELENIA има една добавка, която е жизнено важна за някои бензинови модели на ФИАТ Браво/Брава/Мареа. Употребата на всякакво друго масло води до едно изключително бързо износване на някои детайли, като най-чувствителни са разпределителните валове. Не знам ти какви боклуци си наливаш в ДВГ, но не давай грешни съвети, ако обичаш ! Трябва да е ясно, че за всички автомобили си има екипи екипи от разработчици, които изследват влиянието на лубрикантите в ДВГ и разработват и препоръчват определена гама лубриканти, които са най-подходящи за съответния ДВГ. Какво ще налееш в твоя ДВГ си е твой проблем. Като наливаш неподходящо, па ако ще и най-прехваленото да е, ще имаш по-кратък живот на ДВГ от колкото ако наливаш "евтиния боклук" дето са го предписали производителите на съответния ДВГ.valentino321 написа:За мен Селенията е боклук.Аз в момента карам с AC Delko и съм много доволен(добро е на вкус и мирис
)Колата също е доволна(познавам щото ние с нея си говорим).А сега съм решил да го сменя с Кастрол Магнатек,ама внесено от Италия и ще кажа как е.По какво точно ще разбера "как е" не знам още,ама предполагам ще съм доволен
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Именно, защото има проблем с валовете, са направили SELENIA с тази добавка, която ги предпазва. Каква е и как действа, не знам и не ме интересува. Наливам само SELENIA TURBO DIESEL на мойто Марче - ТД100, и ми дреме на лебеда какво слагат в маслото, щом си върши работата :D Знам за този проблем, за това се намесих в темата. Като си купя ГоУфф, ще му наливам каквото пише в негвия мануал, щото на него нещо друго ще му трябва. Който иска да се съобразява със съвета ми, никого не задължавам.p.s. Проблема се проявява най забележимо в лагерите на разпределителните валове. А ти като не харесваш ФИАТ, що пишеш тук ? и ти ли си от майсторите дето си търсят клиенти по форумите ? Не се засягай, но точо така се държиш.muns61 написа:Би ли споделил коя е тази специална добавка, дето пази разпределителните валове? Щото аз съм стигнал до извода, че Фиат не правят както трябва валовете. Като почнеш от Застава, Ритмо, Регата, Темпра, БраДви разни - нагледал съм се на износени гърбици. Също като на старите Опел-и. И не съм видял износен вал на Рено, Пежо, ФВ, японки разни... Сигурно добавката я слагат заводски и се нарича Материал и Технология, а?По темата - АЦ Делко е средна хубост, имам доста забележки. Не е подходящо за двигател, който се "изпържва" редовно, но за кротко каране става.Dido_Lyubenov написа:Ще ти дам един съвет. SELENIA има една добавка, която е жизнено важна за някои бензинови модели на ФИАТ Браво/Брава/Мареа. Употребата на всякакво друго масло води до едно изключително бързо износване на някои детайли, като най-чувствителни са разпределителните валове. Не знам ти какви боклуци си наливаш в ДВГ, но не давай грешни съвети, ако обичаш ! Трябва да е ясно, че за всички автомобили си има екипи екипи от разработчици, които изследват влиянието на лубрикантите в ДВГ и разработват и препоръчват определена гама лубриканти, които са най-подходящи за съответния ДВГ. Какво ще налееш в твоя ДВГ си е твой проблем. Като наливаш неподходящо, па ако ще и най-прехваленото да е, ще имаш по-кратък живот на ДВГ от колкото ако наливаш "евтиния боклук" дето са го предписали производителите на съответния ДВГ.valentino321 написа:За мен Селенията е боклук.Аз в момента карам с AC Delko и съм много доволен(добро е на вкус и мирис
)Колата също е доволна(познавам щото ние с нея си говорим).А сега съм решил да го сменя с Кастрол Магнатек,ама внесено от Италия и ще кажа как е.По какво точно ще разбера "как е" не знам още,ама предполагам ще съм доволен
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
А може ли да се открехнем ние непросветените коя именно е тази специална добавка в Селенията,дето прави чудесата.Това,че италианците си препоръчват италианско масло за колите им с оглед на търговските си субективни фактори много,ама много слабо ме вълнува.Аз Селения повече и на пантите на вратите вкъщи няма да слагамDido_Lyubenov написа:Аха, от "Седморката на Блейк"! Закодирана е между редовете :DSev написа:специана добавка в Селения?научна фантастика е това
.А това за валовете дето им влияе особено благотворно Селенията е направо смехотворно.Първо като цяло италианските коли не страдат чак толкова от разпределителни валове,това за 1.4 12V ако е меродавно.....добре хаха,ама там износването не е от калпав материал на вала или от марката масло,а от конструктивни недомислици.Що ли колата като я взех беше с изяден вал,нали в завода са и заредили Селения с добавка
.Ама само с доливане не става работата,трябва си редовна смяна.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар