Пичове, какво ще кажете за Мишленките?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лeтни гуми - съвет
Collapse
X
-
Аз лично Мишета няма да сложа никога. Сузуки-то беше с такива и беше супер нестабилно, а на дъжд все си мислех, че ще се блъсна някъде с тия галоши. Не мога да разбера какво толкова им хвалят и щото се дават луди пари за боклуци.За мен Бриджстоун е перфектната лятна гума, която и на сухо и на мокро е перфектна. На Брава съм с Бриджстоун и съм много доволен, но ми идват малко скъпи. За 185/60/14 в Диана ми искаха 130-150 лв парчето.Nino написа:Пичове, какво ще кажете за Мишленките?
Коментар
-
ха! точно това е проблема - нямаш база за сравнение - ще ти дам само два приме за гуми в тоя ценови клас (говоря за размер 185*60/15) Sava ESKIMO и MALOYA Cresta 220. пробвай някоя от тях и тогава вече няма да спориме.Иначе за летните гуми с добро съотношение качество/цена са BF Goodrich, Vredestein, Firestone. Marangoni също имат добри модели (Zeta Linea, Mythos) на прилична цена, но май почват от размер 195 нагоре...Vladim написа:Със старата си кола карах първият модел Debica Frigo, колата на сестра ми бе с такива гуми, а от последното поколение Frigo сложих на бравата миналата есен. Тази зима нямаше сняг, но пък миналата-бол! Ходих в планината и на неизчистен пресен сняг гумите свършиха супер работа! Освен това и спират добре (стига да няма лед). Единственият минус е шумът при спиране. Със старата кола и с тази винаги съм тръгвал без да чистя снега пред колата за учудване на съседите с лопатите.Само, че дай да спрем да спорим, защото все пак иде реч за летни гуми!charlie написа:споделям мнение, което засяга предимно зимните фриго и едни навигатор, които даже се кичат с името всесезонни. навигатора изобщо нема да го коментирам, колкото до фригото, мога да ти кажа няколко гуми в тоя ценови клас с които съм имал преки впечатления и които чувствително по-добри...естествено и в моето и в твоето мнени има малко факти и много субективизъм, но ти примерно с какво ги сравняваш за да кажеш че ти допадат?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Точно за това говоря :D , но аз се колебая между KUMHO KH 15 и Kumho Powermax 769doofiat написа:Аз също ще купя 4 бр. KUMHO KH 15 за Сузуки-то, а Бравата първо трябва да си ги заслужи и тогава ще й взема също KUMHO KH 15.Вчера звънях на Кристо и за 155/70/13 цената е 63 лв за брой, а за 185/60/14 са 95 лв. Цената е с баланс и монтаж, а за моя случай - покупка на 8 гуми също ще има и друга отстъпка.
Към колегата everton: Защо ми се струва, че се изказваш неподготвен
1. Цени 95-100 лв не са съизмерими със 130-150 лв - виж горните постове на колегитеeverton написа:за какви разумни цени говорим колега? та тази цена е близо или равна с доказани европейски марки, а ти говориш за корейска фирма "пръкнала" се на пазарите преди няколко години. реалната цена на корейски и японски гуми е с по 20% надолу, но като им начисят - транспорт, акцизи, мита и незнам си още кво те стават на нереално висока цена и немога да си обясня как изобщо се продават. но вие си знаете :D
А ето тук и тук може да сравниш и цените в чужбина, друг е въпроса тук в БГ на каква цена ги продават. А за "транспорт, акцизи, мита и незнам си още кво" - това не се ли отнася за всички гуми
!2. Хах, тук ме разплака от смяхeverton написа:а ти говориш за корейска фирма "пръкнала" се на пазарите преди няколко години.
"KUMHO (Южна Корея) е една от най-бързо развиващите се компании за производство на автомобилни гуми в света. Прогнозите са до края на 2007 г. да влезе в топ 8 редом със световните производители на автомобилни гуми Мишлен, Бриджстоун и Гудиър. Фирмата е на второ място по продажби в Китай и е абсолютен лидер в Австралия. Успехът на гиганта от Южна Корея през последните години се дължи изключително на използването на върхови технологии в разработката и производството на нови модели гуми. KUMHO разполага с три свръх-модерни технически центъра в Южна Корея, Великобритания и САЩ, където работят над 600 учени. Сензацията в последния месец е новината, че KUMHO планира да инвестира в разработката на състезателна гума за Формула 1 и с това да се присъедини към гигантите в бранша Бриджстоун и Мишлен, които доставят гуми за най-престижното състезание в света.KUMHO е водеща марка в света на високоскоростните гуми. Още през 1992 г. фирмата навлезе в моторните спортове, като към настоящия момент 70% от болидите във Формула 3 са оборудвани с гуми KUMHO, което ги прави най-големият доставчик на спортни гуми за състезания от този тип. Всеизвестно е, че именно от тези серии са започнали професионалната си кариера пилоти като Михаел Шумахер, Айертон Сена, Деймън Хил и други звезди на автомобилния спорт. Ценните телеметрични данни от състезателните писти се използват успешно за подобряване качеството на гумите KUMHO. Така компанията се утвърди като лидер в сегмента на високоскоростни гуми за суперспортни автомобили и джипове. "http://www.kumhotire.com/intro.jsphttp://www.kumhousa.com/home.dohttp://www.kumhotyre.co.uk/Смятам, че повече коментари относно "корейска фирма "пръкнала" се на пазарите преди няколко години" са излишни!
3. Относно тестовете: Обективни СубективниПредпоследно: Всеки си има глава на раменете за да решава
и затова съвета ми беше:
И последно: Когато трябваше преди 3-4 месеца да си купувам моите зимни гуми около 2 дни четох доста мнения не само в нашия форум, доста тестове и т.н. преди да се спра на това което си взех! Търсих оптимално съотношение качество/цена! Но това си е мое решение - тук само се дават мнения и съвети, а решението всеки сам си го вземаmasterkar написа:Защо не пробваш с KUMHO - http://www.avtogumi.com/ ?Не знам какви ще са им цените на летните за твоя размер, но моите зимни KUMHO KW17 175/65 R14 ги взех за 99лв/бр от тук http://www.kristo-2.com/ сервиз "Дървеница".perlsite написа:А на мен не ми се говори... Стандартните гуми са: 195/55/15", а иначе алтернативата (по-евтината), която също фигурира в книжката е и: 195/60/15" (с такъв размер са ми зимните).Трябва да си взема някакви летни, че старите са...
!П.С. Надявам се мнението ми не звучи като "заяждане" с everton - просто защитавам собственото си виждане!
Коментар
-
Последни летни които карах Корморан... определено, силно, страхотно по-ШУМНИ от зимни GOOD YEAR!!! Дори по едно време мислех, че вие лагер на главината или нещо в скоростите.Като спираше виеше като трамвай. При зимната GY ULTRAGRIP 7 няма такова нещо!sev написа:хайде пак се почна :D същото като при маслаталетните ми гуми са Michelin Energy, струващи по 160 леваами да ви кажа не намирам разлика със зимните Kormoran от 75а разлика би трябвало да има
Разлика с маслата има, колкото и да се надлъгваме... едно масло трудно би ти дало сигурност и комфорт за разлика от гумите.При маслата споровета наистина са абсурдни и единственият човек който може да се произнесе и то обективно е moko и то след анализ в лаборатория... е не говорим има ли разлика между M-10D и СЕЛЕНИЯ.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Нервирах се! По долу съм цитирал презентирането на един модел гума!За дебили ли ни взимат - не знам, ама тя тая гума по-умна от мене бре!
Е няма да си я купя! "o Информация за гумата: P 3000 Energy(TM) е продуктът, с който Pirelli завладява международните пазари в Т и Н- сегмента. Това е революционен продукт, гума от ново поколение, която адаптира показателите си към стила на шофиране на водача и пътните условия, при пълна съгласуваност с изискванията към опазване на околната среда. ПРОТЕКТОР: Външният вид на P 3000 Energy(TM) е издържан в духа на новата гама на Pirelli - перфектна симетрична и компактна протекторна шарка, идеална пропорция на каучуковите смеси, широк централен канал за изхвърляне на водата, два широки зигзагообразни странични улея, солидни странични блокчове с грапави ръбове и вълнообразни прорези.Революционният състав на протектора променя своята еластична хистереза, т.е. поглъщането на енергия, в зависимост от работната температура: това осигурява спестяване на гориво и отлично общо представяне.КОНСТРУКЦИЯ:Каркасът е създаден на базата на изпитана по състезателните писти технология. Два стабилни стоманени пояса; найлонови стабилизатори на 0°.ПОКАЗАТЕЛИ: P 3000 Energy(TM) реагира на заобикалящите стресови обстоятелства, адаптира се към околната среда и може да променя характеристиките си в реално време, за да подобри всеки показател, когато това е необходимо."
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Правилно си се ориентирал да не си купуваш.Карах с Пирели Р3000 отпред и какво да ти кажа...гумите бяха на пластмаса след 1 година употреба.А най-тъпото стана скоро.Паркирал съм си аз кротко в центъра и като тръгвам да излизам въртя волана преди да съм тръгнал, за да мога да изляза.И хоппппааа познай-половината гума остана на земята.Или по-точно онази част от гумата, която беше в допир с асфалта в този момент.Друг въпрос пък е факта, че и при дъжд не се държи достатъчно добре, да не кажа хич не се държи.Абе един съвет-избери си друга гума.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Е точно с такива гуми навъртях 65 000 км на Корса и се изтърка грайфера от каране, но не мръднахаsachma написа:Правилно си се ориентирал да не си купуваш.Карах с Пирели Р3000 отпред и какво да ти кажа...гумите бяха на пластмаса след 1 година употреба.А най-тъпото стана скоро.Паркирал съм си аз кротко в центъра и като тръгвам да излизам въртя волана преди да съм тръгнал, за да мога да изляза.И хоппппааа познай-половината гума остана на земята.Или по-точно онази част от гумата, която беше в допир с асфалта в този момент.Друг въпрос пък е факта, че и при дъжд не се държи достатъчно добре, да не кажа хич не се държи.Абе един съвет-избери си друга гума.
Тъпото при ПИРЕЛИ, което съм забелязал и при Р5000 и Р6000, с каквито съм карал е, че са с мек борд и от нашите дупки правят шкембета
Иначе ПИРЕЛИ е страхотна гума.За МИШЛЕН не искам да коментирам, но със сигурност не са скапани гуми, напротив
Сега си взех МАРАНГОНИ Версо, нова шарка и за цена/качество мисля, че си заслужават.Размер 185/60/14 ми излезе 76лв./бр. с отстъпката (89лв./бр. без ТО) и мисля, че си заслужава. За тази цена може да се вземе ДЕБИКА или КОРМОРАН, но са далеч от качеството на МАРАНГОНИ.Ако имах излишни 600-700лв. щях да взема МИШЛЕН или ДЪНЛОП
па нека да са скапани после
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар