kiro_of_the_day написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лeтни гуми - съвет
Collapse
X
-
за мен, тука нема место за чудене - дебицата са най-зле от сички гуми с които съм карал, така че ако и цената на малоята те устройва зимай и въобще не питай..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Дано да споделяш мнение само за летни Debica, защото от зимните им модели аз съм супер доволен!charlie написа:за мен, тука нема место за чудене - дебицата са най-зле от сички гуми с които съм карал, така че ако и цената на малоята те устройва зимай и въобще не питай...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
споделям мнение, което засяга предимно зимните фриго и едни навигатор, които даже се кичат с името всесезонни. навигатора изобщо нема да го коментирам, колкото до фригото, мога да ти кажа няколко гуми в тоя ценови клас с които съм имал преки впечатления и които чувствително по-добри...естествено и в моето и в твоето мнени има малко факти и много субективизъм, но ти примерно с какво ги сравняваш за да кажеш че ти допадат?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Аз лятото съм с Continental Premium Contact 2 - 185/60/15http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/pcar/summer/cpc_2/premiumcontact2_en.htmlГумите съм ги пробвал в екстремни ситуации - спиране по надолнище с около 60км/ч заради изскочила отникъде кола и спирачния път, т.е. гума по асфалта беше около 5см. По-нататък се замислям за едни всесезонни Vredenstein, защото колата я карам предимно градско, а приятел дето редовно минава проходите на Стара планина с такива гуми досега не се е оплакал.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Въпреки че нямаше зима имах възможността да пробвам в планински условия чисто новите ми Дебица Фриго (не Фриго 2, а старата шарка ) и нямам абсолютно никакви забележки - напротив - измъкнаха ме от ситуация.Лени Дебица обаче не съм карал и затова питам Вас. Иначи за точно този модел на Малоята - още един колега във форума е питал, но отговор не е получил. То пък и никой не е казал, че ще са точно тези два модела.Препоръчайте марка и модел със този размер - до 80 - 90 лева парчето. Чудя се и за T-Track на Vredstein... Ама не им знам цената - иначе на околовръсното на София имаше май.Лошото е, че АDAC май не правят тестове на този размер и може да се разчита само на "този ми препоръча, онзи ми каза, еди кой си е доволен и т.н.".VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Кире, забрави за Дебицата - има много гуми около тази цена, които са с по добро поведение. примерно:- http://www.diana-ltd.com/tyres/pirel...00energy.html- http://www.diana-ltd.com/tyres/fires...er/fh700.html- http://www.diana-ltd.com/tyres/fires...90fs.htmlм/у другото по-лоши гуми от дебицата и лассата (говоря за зимни) не съм карал - при летните обикновенно залагам на малко по-доказани варианти..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
А на мен не ми се говори... Стандартните гуми са: 195/55/15", а иначе алтернативата (по-евтината), която също фигурира в книжката е и: 195/60/15" (с такъв размер са ми зимните).Трябва да си взема някакви летни, че старите са...Barum:195/60R15 H Bravuris 88 7.7 119.32лвDebica:504694 195/60R15 88H TL FURIO SL 108лвMatador:72164 195/60 R 15 88 V MP43 126лвТова са горе-долу гумите с "народни" цени..
Не мога да си избера.. 400-500лв отиват като стой та гледай..
FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Със старата си кола карах първият модел Debica Frigo, колата на сестра ми бе с такива гуми, а от последното поколение Frigo сложих на бравата миналата есен. Тази зима нямаше сняг, но пък миналата-бол! Ходих в планината и на неизчистен пресен сняг гумите свършиха супер работа! Освен това и спират добре (стига да няма лед). Единственият минус е шумът при спиране. Със старата кола и с тази винаги съм тръгвал без да чистя снега пред колата за учудване на съседите с лопатите.Само, че дай да спрем да спорим, защото все пак иде реч за летни гуми!charlie написа:споделям мнение, което засяга предимно зимните фриго и едни навигатор, които даже се кичат с името всесезонни. навигатора изобщо нема да го коментирам, колкото до фригото, мога да ти кажа няколко гуми в тоя ценови клас с които съм имал преки впечатления и които чувствително по-добри...естествено и в моето и в твоето мнени има малко факти и много субективизъм, но ти примерно с какво ги сравняваш за да кажеш че ти допадат?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Защо не пробваш с KUMHO - http://www.avtogumi.com/ ?Не знам какви ще са им цените на летните за твоя размер, но моите зимни KUMHO KW17 175/65 R14 ги взех за 99лв/бр от тук http://www.kristo-2.com/ сервиз "Дървеница". Решил съм летни да си взема пак KUMHO, защото съм доволен от зимнитеperlsite написа:А на мен не ми се говори... Стандартните гуми са: 195/55/15", а иначе алтернативата (по-евтината), която също фигурира в книжката е и: 195/60/15" (с такъв размер са ми зимните).Трябва да си взема някакви летни, че старите са...
.Цитат: "Благодарение на непрестанните си инвестициите във високи технологии, марката KUMHO добива все по-голяма популярност сред клиентите в Европа и САЩ. През тази година KUMHO зае съответно 3-то и 4-то място от 10 изпитвани марки гуми в престижните тестове на списанията Аутоекспрес (Великобритания) и Аутобилд (Германия), като не отсъпваше по нищо на много по-скъпите си конкуренти. Гумата бе класирана сред най-добрите в ключовите категории за устойчивост на аквапланинг, спиране на мокро и стабилност на сух път. Точно заради перфектното съчетание от отлично качество и разумна цена, KUMHO е марката с най-голям растеж на продажбите в Германия за последните 3 години."
Коментар
-
ще се осетите вие за вредещайнаусетите се пише!spark написа:Аз лятото съм с Continental Premium Contact 2 - 185/60/15http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/pcar/summer/cpc_2/premiumcontact2_en.htmlГумите съм ги пробвал в екстремни ситуации - спиране по надолнище с около 60км/ч заради изскочила отникъде кола и спирачния път, т.е. гума по асфалта беше около 5см. По-нататък се замислям за едни всесезонни Vredenstein, защото колата я карам предимно градско, а приятел дето редовно минава проходите на Стара планина с такива гуми досега не се е оплакал.
Коментар
-
за какви разумни цени говорим колега? та тази цена е близо или равна с доказани европейски марки, а ти говориш за корейска фирма "пръкнала" се на пазарите преди няколко години. реалната цена на корейски и японски гуми е с по 20% надолу, но като им начисят - транспорт, акцизи, мита и незнам си още кво те стават на нереално висока цена и немога да си обясня как изобщо се продават. но вие си знаете :Dmasterkar написа:Защо не пробваш с KUMHO - http://www.avtogumi.com/ ?Не знам какви ще са им цените на летните за твоя размер, но моите зимни KUMHO KW17 175/65 R14 ги взех за 99лв/бр от тук http://www.kristo-2.com/ сервиз "Дървеница". Решил съм летни да си взема пак KUMHO, защото съм доволен от зимнитеperlsite написа:А на мен не ми се говори... Стандартните гуми са: 195/55/15", а иначе алтернативата (по-евтината), която също фигурира в книжката е и: 195/60/15" (с такъв размер са ми зимните).Трябва да си взема някакви летни, че старите са...
.Цитат: "Благодарение на непрестанните си инвестициите във високи технологии, марката KUMHO добива все по-голяма популярност сред клиентите в Европа и САЩ. През тази година KUMHO зае съответно 3-то и 4-то място от 10 изпитвани марки гуми в престижните тестове на списанията Аутоекспрес (Великобритания) и Аутобилд (Германия), като не отсъпваше по нищо на много по-скъпите си конкуренти. Гумата бе класирана сред най-добрите в ключовите категории за устойчивост на аквапланинг, спиране на мокро и стабилност на сух път. Точно заради перфектното съчетание от отлично качество и разумна цена, KUMHO е марката с най-голям растеж на продажбите в Германия за последните 3 години."
Коментар
-
имам само трето отделение, благодаряeverton написа:ще се осетите вие за вредещайнаусетите се пише!spark написа:Аз лятото съм с Continental Premium Contact 2 - 185/60/15http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/automobile/themes/pcar/summer/cpc_2/premiumcontact2_en.htmlГумите съм ги пробвал в екстремни ситуации - спиране по надолнище с около 60км/ч заради изскочила отникъде кола и спирачния път, т.е. гума по асфалта беше около 5см. По-нататък се замислям за едни всесезонни Vredenstein, защото колата я карам предимно градско, а приятел дето редовно минава проходите на Стара планина с такива гуми досега не се е оплакал.
Коментар
-
Аз също ще купя 4 бр. KUMHO KH 15 за Сузуки-то, а Бравата първо трябва да си ги заслужи и тогава ще й взема също KUMHO KH 15.Вчера звънях на Кристо и за 155/70/13 цената е 63 лв за брой, а за 185/60/14 са 95 лв. Цената е с баланс и монтаж, а за моя случай - покупка на 8 гуми също ще има и друга отстъпка.masterkar написа:Защо не пробваш с KUMHO - http://www.avtogumi.com/ ?Не знам какви ще са им цените на летните за твоя размер, но моите зимни KUMHO KW17 175/65 R14 ги взех за 99лв/бр от тук http://www.kristo-2.com/ сервиз "Дървеница". Решил съм летни да си взема пак KUMHO, защото съм доволен от зимнитеperlsite написа:А на мен не ми се говори... Стандартните гуми са: 195/55/15", а иначе алтернативата (по-евтината), която също фигурира в книжката е и: 195/60/15" (с такъв размер са ми зимните).Трябва да си взема някакви летни, че старите са...
.Цитат: "Благодарение на непрестанните си инвестициите във високи технологии, марката KUMHO добива все по-голяма популярност сред клиентите в Европа и САЩ. През тази година KUMHO зае съответно 3-то и 4-то място от 10 изпитвани марки гуми в престижните тестове на списанията Аутоекспрес (Великобритания) и Аутобилд (Германия), като не отсъпваше по нищо на много по-скъпите си конкуренти. Гумата бе класирана сред най-добрите в ключовите категории за устойчивост на аквапланинг, спиране на мокро и стабилност на сух път. Точно заради перфектното съчетание от отлично качество и разумна цена, KUMHO е марката с най-голям растеж на продажбите в Германия за последните 3 години."
Коментар
-
И според мен Фриго-1 е много добра гумаЗа Малоята какво да ти кажа...приятел си сложи на Пежо-то 4 чисто нови такива и успя да спука две...kiro_of_the_day написа:Въпреки че нямаше зима имах възможността да пробвам в планински условия чисто новите ми Дебица Фриго (не Фриго 2, а старата шарка ) и нямам абсолютно никакви забележки - напротив - измъкнаха ме от ситуация.Лени Дебица обаче не съм карал и затова питам Вас. Иначи за точно този модел на Малоята - още един колега във форума е питал, но отговор не е получил. То пък и никой не е казал, че ще са точно тези два модела.Препоръчайте марка и модел със този размер - до 80 - 90 лева парчето. Чудя се и за T-Track на Vredstein... Ама не им знам цената - иначе на околовръсното на София имаше май.Лошото е, че АDAC май не правят тестове на този размер и може да се разчита само на "този ми препоръча, онзи ми каза, еди кой си е доволен и т.н.".N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар