Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.1/1.2 моно или 1.2инжекцион ви се струва по-еластичен?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.1/1.2 моно или 1.2инжекцион ви се струва по-еластичен?

    Имам Пунто МК1 1.1, което дори е на метан ... и скоро 2ма приятели си купиха Пунто МК2 Спортинг 1.2 80 коня ... карах ги и 2те и ми направи впечатление, че в ниските обороти моторите им са по-мудни ... нямат респонса на 1.1 моното ... като ритна 1.1-то то скача макар и малко в началото ... усеща се лекия удар така да се каже :D При Спортинга ритам газта и все едно съм я натиснал плавно ...лагва и чак по-късно се случват нещата, което мен ме влудява.Няма спор, кое е по-бързо после ... говоря за в ниските обороти при рязко подаване на газ какво се случва първите 1-2 секунди.Чудя се има ли и други, които са карали моното при МК1 и пълната инжекция при МК2 ... направило ли ви е такова впечатление?Чудя се от какво идва това ... дали е от настройки на екуто ... дали е от електронната газ на МК2-то, може би при рязко подаване на газ дросела по-бавно се отваря ... или просто малко по-високото тегло и малко по-дългите скорости са причината да се усещат така.Почвам да си мисля за МК2 с насадено 1.2 моно хаха

    #2
    Кола

    Там е работата че няма настройки та ECU а то се води от датчици каквото кажат те това прави например ламбда сондата температурата или педала на газта ако е електронна
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Кола

      kluchar написа:
      Там е работата че няма настройки та ECU а то се води от датчици каквото кажат те това прави например ламбда сондата температурата или педала на газта ако е електронна
      Абе ключарю, ти не знаеш елементарни неща, като това, че в ЕКУ-то има горивни карти. Къде си тръгнал да обясняваш на хората за инжекциони и други такива сложни неща?И кво викаш, ламбда сондата се обажда на ЕКУ по телефона и му казва, че сместа е богата или бедна и то - ми, добре, ок квото кажеш.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        Кола

        ЕУ има горивни картиама те не се сменят по време на каране е тогава от какво зависи вървежа на 2 коли с един и същи двигател едната върви повече другата е по мудна /бавна
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Кола

          kluchar написа:
          ЕУ има горивни картиама те не се сменят по време на каране е тогава от какво зависи вървежа на 2 коли с един и същи двигател едната върви повече другата е по мудна /бавна
          e трябва да влия не пулсациите на инжекторите ламнда сондата ... ама попринцип пулсациите вземат инфо и от коляновия вал ... И много не ми става ясно какво точно им зада ламдата ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Ключар моля те да не ми разваляш темата.Как ще е една горивната карта?Освен това има и карти на аванса!!!Горивните карти са различни при различна степен на отваряне на дросела ... и това какво казва мап сензора ... или дебитомера при други коли... както и сондата...както и, ако има детонационен датчик.Иначе вървежа при еднакви коли може да варира от 1000 фактора И все пак ще помоля да се движим по темата...

            Коментар


              #7
              Re: 1.1/1.2 моно или 1.2инжекцион ви се струва по-еластичен?

              VOT написа:
              просто малко по-високото тегло и малко по-дългите скорости са причината да се усещат така
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                имах пунто 1,1 ,а сега карам палио 1,2 75к за работна кола.трябва да ти кажа че пунтото се изстрелваше по- бързо.и аз недоумявам ,но е така

                Коментар


                  #9
                  Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Alex_RT написа:
                    Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
                    Ае стига глупотевици моля!

                    Коментар


                      #11
                      VOT написа:
                      Alex_RT написа:
                      Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
                      Ае стига глупотевици моля!
                      Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Не е за пренебрегване и скоростната кутия, от опита ми досега с колите в този клас съм установил, че за по-добро ускорение и еластичност на така наречените градски автомобили в клас "Супермини" или B-сегмента са по удобни в градски условия скоростните кутии с къси предавателни числа, а не тези с дълги които са по-удобни за извънградско каране, а и дават по-добър разход на гориво. В голям град, като София, където светофарите са на често с дълги скорости е трудно да се кара така, че да може да се използва потенциала на пъргавия двигател съчетан с лекото купе на колата, просто трансмисията не го позволява и спъва колата в късите отсечки от единия до другия светофар.
                        Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                        Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                        Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                        Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
                        https://www.fiat-uno.org/

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          VOT написа:
                          Alex_RT написа:
                          Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
                          Ае стига глупотевици моля!
                          Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.
                          Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХА

                          Коментар


                            #14
                            VOT написа:
                            S_BANKOV написа:
                            VOT написа:
                            Alex_RT написа:
                            Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
                            Ае стига глупотевици моля!
                            Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.
                            Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХА
                            Прбвай се между светофарите с някой купърС или 120-ка Activa и ще си научиш урока. Дори няма да ти споменавам 130-ка сам се сети защо А и BMW 3та серия е далеч от чисто градски автомобил за да го даваш за пример в ситуацията.Поздрави!
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              VOT написа:
                              Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХА
                              може да се пробваш и с някое пунто 1.4 по ще ти гадно после
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X