Имам Пунто МК1 1.1, което дори е на метан ... и скоро 2ма приятели си купиха Пунто МК2 Спортинг 1.2 80 коня ... карах ги и 2те и ми направи впечатление, че в ниските обороти моторите им са по-мудни ... нямат респонса на 1.1 моното ... като ритна 1.1-то то скача макар и малко в началото ... усеща се лекия удар така да се каже :D При Спортинга ритам газта и все едно съм я натиснал плавно ...лагва и чак по-късно се случват нещата, което мен ме влудява.Няма спор, кое е по-бързо после ... говоря за в ниските обороти при рязко подаване на газ какво се случва първите 1-2 секунди.Чудя се има ли и други, които са карали моното при МК1 и пълната инжекция при МК2 ... направило ли ви е такова впечатление?Чудя се от какво идва това ... дали е от настройки на екуто ... дали е от електронната газ на МК2-то, може би при рязко подаване на газ дросела по-бавно се отваря ... или просто малко по-високото тегло и малко по-дългите скорости са причината да се усещат така.Почвам да си мисля за МК2 с насадено 1.2 моно хаха
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.1/1.2 моно или 1.2инжекцион ви се струва по-еластичен?
Collapse
X
-
Re: Кола
Абе ключарю, ти не знаеш елементарни неща, като това, че в ЕКУ-то има горивни карти. Къде си тръгнал да обясняваш на хората за инжекциони и други такива сложни неща?И кво викаш, ламбда сондата се обажда на ЕКУ по телефона и му казва, че сместа е богата или бедна и то - ми, добре, ок квото кажеш.kluchar написа:Там е работата че няма настройки та ECU а то се води от датчици каквото кажат те това прави например ламбда сондата температурата или педала на газта ако е електронна
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Re: Кола
e трябва да влия не пулсациите на инжекторите ламнда сондата ... ама попринцип пулсациите вземат инфо и от коляновия вал ... И много не ми става ясно какво точно им зада ламдата ...kluchar написа:ЕУ има горивни картиама те не се сменят по време на каране е тогава от какво зависи вървежа на 2 коли с един и същи двигател едната върви повече другата е по мудна /бавна>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Ключар моля те да не ми разваляш темата.
Как ще е една горивната карта?Освен това има и карти на аванса!!!Горивните карти са различни при различна степен на отваряне на дросела ... и това какво казва мап сензора ... или дебитомера при други коли... както и сондата...както и, ако има детонационен датчик.Иначе вървежа при еднакви коли може да варира от 1000 фактора
И все пак ще помоля да се движим по темата...
Коментар
-
Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.VOT написа:Ае стига глупотевици моля!Alex_RT написа:Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не е за пренебрегване и скоростната кутия, от опита ми досега с колите в този клас съм установил, че за по-добро ускорение и еластичност на така наречените градски автомобили в клас "Супермини" или B-сегмента са по удобни в градски условия скоростните кутии с къси предавателни числа, а не тези с дълги които са по-удобни за извънградско каране, а и дават по-добър разход на гориво. В голям град, като София, където светофарите са на често с дълги скорости е трудно да се кара така, че да може да се използва потенциала на пъргавия двигател съчетан с лекото купе на колата, просто трансмисията не го позволява и спъва колата в късите отсечки от единия до другия светофар.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХАS_BANKOV написа:Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.VOT написа:Ае стига глупотевици моля!Alex_RT написа:Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
Коментар
-
Прбвай се между светофарите с някой купърС или 120-ка Activa и ще си научиш урока. Дори няма да ти споменавам 130-ка сам се сети защоVOT написа:Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХАS_BANKOV написа:Не виждам никаква глупост в казаното от колегата, това е самата истина. Просто малкия мотор и лекото купе водят до по бързото развъртане, просто такава е концепцията за малък градски автомобил.VOT написа:Ае стига глупотевици моля!Alex_RT написа:Силата на малкия мотор е при градско каране и при ускорение горе-долу до към 70 км/ч. След това вече "големия" мотор си казва своето.
А и BMW 3та серия е далеч от чисто градски автомобил за да го даваш за пример в ситуацията.Поздрави!
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
може да се пробваш и с някое пунто 1.4 по ще ти гадно послеVOT написа:Аз имам 330ка бензин ... доведете ми някоя нервна градска 316ка МУАХАХАХАКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар