ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шлайфане на глава в къщи
Collapse
X
-
Вярно че го правеха с абразивен камък, щото с водна шкурка ще бъде доста по скъпо от фрезата, доста ролки водна шкурка ще отидат.ivel написа:ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
Колега като ти се занимава и цапа, свали си главата, почисти я, обезмасли я, но я занеси на флайф да ти я челосат, похвално е че искаш да направиш нещо сам с колата си но не се мятай на такива ремонти сам ако си обичаш колата. Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Може и аз да съм в грешка. Нещо 12 беше ама какво... Казаха ми, че малко е надхвърлило и за това е духнала. Съжалявам за подвеждането.BO написа:Само, че не са 12 стотни, а са 12 хилядни, нали правиш разликата?ivel написа:ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1ммNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Давай, ама ти на твойта кола ще си го направиш ли това ?!После що фиатите били кочини....кроко61 написа:Колега давай на стъклото и не се притеснявай.А който си мисли че 0,15мм духа гарнитура при изпълнени всички други условия при смяната -това е за негова сметка и естествено в сметката на шлайфиста
Ама то с китайски части и ремонти за без пари - толкова...
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Абе преди време правихме една лада и събрахме болтове от една морга (от различни лади) и ги стегахме на око и нищо и нямаше колата си вървеше.S_BANKOV написа:Вярно че го правеха с абразивен камък, щото с водна шкурка ще бъде доста по скъпо от фрезата, доста ролки водна шкурка ще отидат.ivel написа:ако става въпрос едно време ги шлайфаха не със шкурка,а на огромен абразивен камък.що се отнася за кривината 12 стотни е искал да каже колегата вероятно.макс.допустимата кривина за повечето глави е 0,1мм
Колега като ти се занимава и цапа, свали си главата, почисти я, обезмасли я, но я занеси на флайф да ти я челосат, похвално е че искаш да направиш нещо сам с колата си но не се мятай на такива ремонти сам ако си обичаш колата. Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега xctr последно на мой много добър приятел и с гарнитура на Виктор Рейнц.10000 км и никакъв проблем-бих го направил и на моята но когато се наложи щото гарнитурата не е консуматив нали?А това че италианките са ,,кочини,,-не на мен тия!! 19 години италиански дизели и под сто лева за части досега -как ти се струва това а?Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
А как ще ги разбереш дали са разтегнати ?emzo написа:Ади бе ? Препоръчително - да, задължително ??? Ако не са разтегнати ....S_BANKOV написа:Да купиш нови болтове/задължително/, и да ги стегнеш по схемата и с динамометричен ключ.
Често на да ти кажа не се сещам.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар